跳至

首頁
12345...45

尾頁
   0


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


41#
發表於 07-4-18 11:05 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

係呀~~真係幾肥美架,尤其是對大腿可以"比美"金華火腿架
仲有呀,佢個身好鬼長,前日去健康院打針時度身長,另一個姑娘見到寫住61.5cm以為度錯左,要佢再度過,証實冇度錯都覺得surprise,原來佢身長係最高個條curve呀

Mui_Mui 寫道:
[size=small]♡Himby,
細佬好肥美喎...


大宅

積分: 3548


42#
發表於 07-4-18 11:08 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

himby, mui_mui honey,
多謝贊賞wor!! 佢有個咁正的阿媽, 梗係有返咁上下kawaii la! wakaka

himby,
居然有D似卓衡? 快D比張正面D的相黎睇下先la!!

yoyo,
嘩~~呢D生活真係令人羡慕ar!
係咪放到唔想返工呢? :mrgreen: :mrgreen:
不過咁悠閒都唔上黎呢度探下我地, 抵打wor!

Mui_Mui honey,
你唔係闊太一族咩? 使咩咁羡慕人地ar?


子爵府

積分: 11369


43#
發表於 07-4-18 11:08 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
嘩~第時可以去打NBA,你發啦
Himby 寫道:
係呀~~真係幾肥美架,尤其是對大腿可以"比美"金華火腿架
仲有呀,佢個身好鬼長,前日去健康院打針時度身長,另一個姑娘見到寫住61.5cm以為度錯左,要佢再度過,証實冇度錯都覺得surprise,原來佢身長係最高個條curve呀


子爵府

積分: 11369


44#
發表於 07-4-18 11:09 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡Honey一一,
咪就係囉...仲水問嘅
rabbit_chan2222 寫道:
himby, mui_mui honey,
多謝贊賞wor!! 佢有個咁正的阿媽, 梗係有返咁上下kawaii la! wakaka


子爵府

積分: 11369


45#
發表於 07-4-18 11:10 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡Honey一一,
呢d假設性嘅問題我...唔回應...wakakaka
rabbit_chan2222 寫道:
Mui_Mui honey,
你唔係闊太一族咩? 使咩咁羡慕人地ar?


大宅

積分: 3548


46#
發表於 07-4-18 11:16 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

himby,
卓衡係咪兩個月大ar? 61.5cm確係好長下wor!
係咪有佢爸爸的真傳ar?


大宅

積分: 3548


47#
發表於 07-4-18 11:18 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Mui_Mui honey,
呢D都唔係假設架la, 係大家都知! wakaka
另, 今日咁多人返黎, 唔使拍烏蠅la!


子爵府

積分: 10537


48#
發表於 07-4-18 11:23 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


闊咩Q呀?? 闊就唔水做, 坐係屋企腳unun, 有工人洗啦 (即係Anson媽個隻呀)

一一:
咩細妹改左英文名叫"sammi"咩?? 幾好聽呀 仲有呀.. 細妹真係好白正喎, 正呀
另外, 妳都咪話呀, 放假係屋企執下野又話天黑架啦~ 唉... 唔怪得我成世人都咁忙呀:mrgreen: :mrgreen:

卓謙媽:
係喎.. 而家留意番張大頭照, 細佬真係好肥喎~ 好呀.. 肥肥白白好揍呀嘛


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


49#
發表於 07-4-18 11:24 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

梅梅
咪咁謙啦,妳又唔係謙媽
係人都知妳同yoyo大家咁高咁大,一樣都係咁濶啦
喂~~打NBA都好喎,似姚明就真係發喇 (諗起都開心呀wakaka)

一一
我又覺得sammi唔似妳喎,佢咁白 ........不過一樣咁靚咁kawaii


大宅

積分: 3548


50#
發表於 07-4-18 11:28 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
你返工都係為打發時間je
妹妹其實係summy ar! 拎出世紙果陣就改左la
其實唔係好白淨咋, 可能呢張相影出黎白D je, 不過好過哥哥少少咁la :mrgreen:


子爵府

積分: 10537


51#
發表於 07-4-18 11:28 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


卓謙媽:

話時話.. 妳放完產假啦咩???????


子爵府

積分: 11369


52#
發表於 07-4-18 11:33 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
[size=xx-small]魚媽先係謙媽呀...shuuuu...!細聲d,唔係又比人妖架啦!
Himby 寫道:
梅梅
咪咁謙啦,妳又唔係謙媽
係人都知妳同yoyo大家咁高咁大,一樣都係咁濶啦


子爵府

積分: 10537


53#
發表於 07-4-18 11:34 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


一一:

summy 嘩~ 妳地咁有靈感改英文名既.. 所以我幾時都話自己係英文文盲, 小魚到而家2歲半, 我仲未度掂佢個英文名呀


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


54#
發表於 07-4-18 11:37 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

魚媽
話時話........我其實放完產假喇,呢兩個week係先前申請o既大假,今日返黎清下野,下星期一就要正式返工lu......歡樂o既時光真係過得特別快 :cry:

一一
唔好意思呀,記錯左妹妹個英文名添
話時話....佢兩兄妹個英文名都好特別,妳好有心意呀


子爵府

積分: 11369


55#
發表於 07-4-18 11:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

話時話我晨早都諗左細佬個英文名啦...中文就留番佢老豆改啦!!!
yoyobb 寫道:

一一:

summy 嘩~ 妳地咁有靈感改英文名既.. 所以我幾時都話自己係英文文盲, 小魚到而家2歲半, 我仲未度掂佢個英文名呀


大宅

積分: 3548


56#
發表於 07-4-18 11:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
你要求高je...
睇黎你己經諗好第日個仔叫謙仔la....咁like做謙媽 wakaka


子爵府

積分: 10537


57#
發表於 07-4-18 11:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


我唔會"妖"~ 話晒俾面埋Jas細佬下個月je, 我會繼續忍氣吞聲既

不過都係個句啦.. 我成世人都係勞碌命架, 所以我絕對襯唔起個"闊"字架(講堅, not謙)


Mui_Mui 寫道:
[size=small]♡玲妹,
[size=xx-small]魚媽先係謙媽呀...shuuuu...!細聲d,唔係又比人妖架啦![quote]
Himby 寫道:
梅梅
咪咁謙啦,妳又唔係謙媽
係人都知妳同yoyo大家咁高咁大,一樣都係咁濶啦
[/quote]


男爵府

積分: 7152

好媽媽勳章


58#
發表於 07-4-18 11:39 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

梅梅
其實呢......我覺得......妳幾細聲都會俾人妖囉


子爵府

積分: 11369


59#
發表於 07-4-18 11:40 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡玲妹,
真係好快呀,啜一聲又放完產假啦...時間真係唔等人呀!
老老實實,我以為Honey個女叫Sammi喎...點解有咁嘅思覺失調呢??-(
Himby 寫道:
魚媽
話時話........我其實放完產假喇,呢兩個week係先前申請o既大假,今日返黎清下野,下星期一就要正式返工lu......歡樂o既時光真係過得特別快 :cry:

一一
唔好意思呀,記錯左妹妹個英文名添
話時話....佢兩兄妹個英文名都好特別,妳好有心意呀


大宅

積分: 3548


60#
發表於 07-4-18 11:41 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

himby,
都係一句je, 其實佢大個想自己改過個英文名都ok ga, 我都係好求其架咁改咋...

首頁
12345...45

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo