興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2378


41#
發表於 07-4-26 00:16 |只看該作者

Re: 我的相簿

係呀,呢個話晒係Krystal既主題,好似俾人騎劫左咁,有D唔係咁好

chloepapa 寫道:
多口講句
可否不在此講賭博呢?


男爵府

積分: 5763


42#
發表於 07-4-26 02:32 |只看該作者

Re: 我的相簿

MomMom 寫道:
krystal,

你講個個買法個賠率有幾多呀, 要win 支35L 要買幾多

星爺,

你有乜野要買


我買 2串3 架,睇下你買咩啦 ~ 如果買波膽咪好分D LAW...
10倍過10倍 買 $10 咪收 $1200 LAW

我剛剛仲左個23倍 過13倍 過關 收 $3,350
有得諗...記得小賭怡情...


男爵府

積分: 5763


43#
發表於 07-4-26 02:34 |只看該作者

Re: 我的相簿

MomMom 寫道:
半全場 "客-和" 點解, why 買"和"仲有分主客架咩

呢個應該係你既心水 賭波我估無tips 掛.


TIPS 要睇倍率架 ~ 鬼鬼地O個D就唔好買 OR 買對家


子爵府

積分: 13356


44#
發表於 07-4-26 07:44 |只看該作者

Re: 我的相簿

Krystal, 最好將標題改成: "賭波贏錢買相機影多d靚相擺落我的相簿."

究竟我有無錢收?


侯爵府

積分: 23142


45#
發表於 07-4-26 08:40 |只看該作者

Re: 我的相簿

好似係krystal 自己講先架bor
junkone 寫道:
係呀,呢個話晒係Krystal既主題,好似俾人騎劫左咁,有D唔係咁好

[quote]
chloepapa 寫道:
多口講句
可否不在此講賭博呢?
[/quote]


侯爵府

積分: 23142


46#
發表於 07-4-26 08:41 |只看該作者

Re: 我的相簿

krystal,

咩叫鬼鬼地
Krystal 寫道:
[quote]
TIPS 要睇倍率架 ~ 鬼鬼地O個D就唔好買 OR 買對家


侯爵府

積分: 23142


47#
發表於 07-4-26 08:42 |只看該作者

Re: 我的相簿

星爺,

無. Please check pm. :-( :-(

軍魁星 寫道:
究竟我有無錢收?


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


48#
發表於 07-4-26 09:51 |只看該作者

Re: 我的相簿

junkone 寫道:
係呀,我都遇到類似問題,影到我個仔塊面黃甘甘
哈哈哈, 我一紅一黃, 出個相




黃.




用閃又解唔解決到呢.....
等陣去買cpl 試下先, 今日咁好天.


子爵府

積分: 13356


49#
發表於 07-4-26 10:06 |只看該作者

Re: 我的相簿

現場環境係咁嘛.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


50#
發表於 07-4-26 10:11 |只看該作者

Re: 我的相簿

軍魁星 寫道:
現場環境係咁嘛.

試過唔得, 我都唔強求既
有得好d就梗係好d好喇


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


51#
發表於 07-4-26 10:30 |只看該作者

Re: 我的相簿

KnN,
CPL 未必可解決問題
用閃可能好d


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 07-4-26 10:37 |只看該作者

Re: 我的相簿

用閃光燈都唔得,因為滑梯太近,啲色一樣都會反出來.似乎要改WB或者事後改番.
chloepapa 寫道:
KnN,
CPL 未必可解決問題
用閃可能好d


子爵府

積分: 11934

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


53#
發表於 07-4-26 11:28 |只看該作者

Re: 我的相簿

呢兩張我都無執過:

1。 就咁影:


2。開左内閃,但將個 output 調低(應該都好低下),aim at 只加小小光響面上面,好左 dd ,但好似左面偏藍,右面偏黃,但再加太多d 閃又會硬邦邦 會唔會外閃再加 lightsphere 會好d? 搵人試下丫唔該!!


始終塊面既光源主要係由滑梯反射出來, 超黃,周圍既 natural light source 係偏藍,所以都係好難好難處理。
有人有好招數都教下我丫唔該


大宅

積分: 2378


54#
發表於 07-4-26 14:53 |只看該作者

Re: 我的相簿

Good idea

軍魁星 寫道:
Krystal, 最好將標題改成: "賭波贏錢買相機影多d靚相擺落我的相簿."

究竟我有無錢收?


大宅

積分: 2378


55#
發表於 07-4-26 14:57 |只看該作者

Re: 我的相簿

googoo,

加閃燈係改善左顏色反映既問題, 但又變左冇晒面部既立體感, 真係唔容易

googoo 寫道:
呢兩張我都無執過:

1。 就咁影:


2。開左内閃,但將個 output 調低(應該都好低下),aim at 只加小小光響面上面,好左 dd ,但好似左面偏藍,右面偏黃,但再加太多d 閃又會硬邦邦 會唔會外閃再加 lightsphere 會好d? 搵人試下丫唔該!!


始終塊面既光源主要係由滑梯反射出來, 超黃,周圍既 natural light source 係偏藍,所以都係好難好難處理。
有人有好招數都教下我丫唔該


男爵府

積分: 5763


56#
發表於 07-4-26 17:16 |只看該作者

Re: 我的相簿

junkone 寫道:
Good idea

[quote]
軍魁星 寫道:
Krystal, 最好將標題改成: "賭波贏錢買相機影多d靚相擺落我的相簿."

究竟我有無錢收?
[/quote]

都好喎 ~ 整落個blog度


男爵府

積分: 5763


57#
發表於 07-4-26 17:18 |只看該作者

Re: 我的相簿

我想問問你地用咩執相架...?
我用 adobe photoshop,但只係識用d好簡單o既function,有冇人可以教教我,thank you

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo