自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4067


41#
發表於 07-5-21 18:20 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石 寫道:
tmg43210
剛剛收到你pm, 真係唔該晒你,
想問下, 是否要收回 紙盒及膠箱?
定只係要番 膠箱 ?

各位, 我仲有一個煩題,
我唔知要幾多 箱子??
死啦, 我唔知點預 箱的數目 喎 .
廚房野 、玻璃樽、 酒樽.... 有咩辦法唔會打爛 ?

火石:
只收回膠箱,要幾多箱和紙盒,他們上門格價時,看到你有多少雜物,會告訴你大概箱和紙盒數量,你最好要求比他提議的多少少,等自己好用啲,最多到時用唔哂退返比佢,還有要講埋床要他們包拆包安裝番,免得到時累到攤係到都要裝床,幸好如此我們當天才不用訓地下 ,我都是儲些報紙包碗碟,再買一卷波波紙包一些名貴玻璃嘢!


子爵府

積分: 10047

2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 07-5-22 01:49 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

同你一樣, 9年前試過一次搵佢地搬屋之後, 咁多年我都怕左d搬屋公司. 全程呀之呀左, 鬼食泥咁, 又話你多野, 不停係咁煩, 我地諗佢地想囉tips, 未俾$200先囉, 點知個個衝晒上呢問囉, 架車行到半路話要停低食飯, 話:你地都要食飯啦! 總之試過呢次, 咁多年我要搬野都唔想搵搬屋公司, 都係call車自己搬, 諗住唔洗貼錢買難受, 不過3年前我公司搬, 我先知原來人地個d無咁衰.

Ivy124 寫道:
有...人人搬屋....離晒譜...提我幾十次要比茶錢...叫我要識做喎...由一開始搬講到搬完為止...我叫佢地唔好放d野落sofa度...全完唔理我


子爵府

積分: 10453


43#
發表於 07-5-22 02:18 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

冇,報價時仲主動叫你唔好比茶錢。

我都係第一次搵呢d 公司搬屋,印象都唔錯,因為之前都睇睇埋埋聽聽埋埋好多bad cases,但我最近幫襯果間又唔係咁喎。手腳好快,又nice,同埋來到見你有野未搞掂,快快手手幫你pack埋,見到我有d東西係易爛,即刻包得好好,以及叫伙計們小心搬。
淡而無味


子爵府

積分: 10453


44#
發表於 07-5-22 02:28 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

twc729 寫道:
$1200 - $1500 一d都唔貴喇
月頭我阿哥搬屋, 搵朋友幫手搬仲甘呀.....計條數過你睇

早午晚3餐, 加一日汽水野飲 果道都成千呀
貨車利是 $500....因為貨車坐唔到咁多人,其他人坐的士去....
最緊要係搬野自己要幫手搬

請搬屋公司搬就唔洗自己做.....又唔洗欠人地人情



絕對同意!就係因為以前搬親都係搵朋友,其實條數仲"金",搬完仲要灌茶灌水,唱k等等報答,仲唔化算。

淡而無味


子爵府

積分: 10453


45#
發表於 07-5-22 02:33 |只看該作者

Re: 現在搬屋公司仲有冇主動收茶錢 ?

火石:

你可以問下搬屋公司會唔會提供埋bubble紙同封箱膠紙。
因為我上次幫襯果間,係有比埋封箱膠紙、bubble紙同埋一個很大的不織布袋比我去pack箱,好方便。

同埋你果箱野有易碎野既話,最好用marker係箱面寫:易碎,咁佢地搬時都會加陪注意。
淡而無味

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo