火石 寫道:
tmg43210
剛剛收到你pm, 真係唔該晒你,
想問下, 是否要收回 紙盒及膠箱?
定只係要番 膠箱 ?
各位, 我仲有一個煩題,
我唔知要幾多 箱子??
死啦, 我唔知點預 箱的數目 喎 .
廚房野 、玻璃樽、 酒樽.... 有咩辦法唔會打爛 ?![]()
,我都是儲些報紙包碗碟,再買一卷波波紙包一些名貴玻璃嘢!
Ivy124 寫道:
有...人人搬屋....離晒譜...提我幾十次要比茶錢...叫我要識做喎...由一開始搬講到搬完為止...我叫佢地唔好放d野落sofa度...全完唔理我![]()