跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1883


581#
發表於 08-1-21 19:43 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 17:39 發表
你地d b戒左夜奶未呀? 我返到屋企, 就要停產架啦, 因為阿仔成日纏住我, 咩都啜晒囉


前幾晚1點食完5點食... 呢兩晚12點食完3點&6點嘈.... =.="


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


582#
發表於 08-1-21 20:11 |只看該作者
好明白...聽見呀b喊足一日,真係好心痛傢!!

我大仔細仔bb時好好湊,俾乜佢地都食,真係想唔到輪到細女會咁難湊.... 加上佢呢幾日病左,日日都要抱住,有時扭到抱住都喊,如果我今日開始復工,都唔知個女會點... 一定掛死我呀!

算啦... 錢,可以再搵過,但同小朋友既時光...過左去就唔會再搵得番!講真,你估呀女會食幾耐人奶?!誇張d最多俾佢食到三歲丫,咁都係搵少三年錢唧... 唯有咁想啦... 哈哈!

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 19:41 發表


型呀!!! 好佩服你.....
>.< 我個女都唔係好肯食樽... 聽到佢喊真係好心痛....
奶奶話佢今日扭咗成日..... :-( :-( :-(
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 397


583#
發表於 08-1-21 20:47 |只看該作者
賠錢即走...勁呀.....好佩服你呀!!!!
不過,你講得好岩...可以同小朋友一起的時光,真係錢都買唔到架!
我都好明白,同好想...唔會錯過bb的每一個第一次呀...

Enjoy the precious moment with your 3 kids!!! ^_~

原文章由 tsznok 於 08-1-21 18:23 發表
我今日正式番公司resign左喇...賠錢即走...有d肉痛!!但為左呢個只肯埋身食o既囡囡,冇法子啦!

我終於成為全職奶媽喇!


男爵府

積分: 6482


584#
發表於 08-1-21 21:57 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-21 20:11 發表
好明白...聽見呀b喊足一日,真係好心痛傢!!

我大仔細仔bb時好好湊,俾乜佢地都食,真係想唔到輪到細女會咁難湊.... 加上佢呢幾日病左,日日都要抱住,有時扭到抱住都喊,如果我今日開始復工,都唔知個女會點... 一定掛死我 ...


錢,可以再搵過,但同小朋友既時光...過左去就唔會再搵得番
講得好岩呀,時間過左就追唔返...
所以...我真係好唔想出返黎做野住..
好想陪個仔多d時間...
但又唔忍心睇住老公咁辛苦...
唉...點算 ??


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


585#
發表於 08-1-21 22:01 |只看該作者
我未生大囡時, 仲以為一定要用, 走去拆散晒, 放係床頭個櫃仔, 點知一塊都冇用過, 比人又唔好意思, 好彩我最細個嬸嬸生, 咪比佢囉

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-21 18:55 發表


冇用過乳墊 ??
我餵左2個月已經用左幾盒啦
用左都好...訓覺0既時候都成日漏奶
整濕張床...e ka以防萬一仲用埋床墊tim
費事成日整濕張床yuk
但係我都唔可以一次泵到8安
最勁0個次一邊谷左11個鐘,一邊谷左6個鐘
...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


586#
發表於 08-1-21 22:03 |只看該作者
其實我大囡都冇專登幫佢戒夜奶, 佢自己冇端端唔食, 我亦冇諗住幫細囝戒, 但係佢一日仲係咁啜, 我就唔可能泵到咁多餐比佢囉, 所以問下大家啫
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


別墅

積分: 764


587#
發表於 08-1-21 22:19 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 16:55 發表
其實, 我兩胎都餵到, 已算bonus, 我一向係窮媽媽, 唔太谷, 唔漏, 唔滴架, 我上胎同今胎都一塊乳墊都未用過, 大囡餵到7個幾月, 因為我再有左少左奶, 個時都未知, 諗住唔夠餵就算, 慢慢戒到7個幾月, 依家呢胎, 又要照 ...

嘩.. 咁你真係好叻喎.. 俾我.. 我估我會唔餵人奶了.. 邊有咁多時間同心機去餵..


別墅

積分: 764


588#
發表於 08-1-21 22:27 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-21 17:23 發表


e... 我想問係加個軟墊上個硬喇叭度定係直頭換咗用avent 個花花喇叭呀??
係呢... 你用緊medela 邊隻泵呀?
10分鐘泵8安... 好羨慕呀!!!!

個軟墊係加上個硬喇叭度架..
我呢家用緊medela電雙泵的..


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


589#
發表於 08-1-21 22:28 |只看該作者
其實大囡個時, 屋企細, 廚房細, 日日洗奶樽仲煩, 寧願辛苦d, 個時都幾死架, 試過餵足幾個鐘, 阿囡放低都喊, 坐到腰骨痛

至於細囝, 係因為佢nb時, 用樽仲慢, 我寧願埋身餵, 隻手仲可以睇下雜誌, 上下網

原文章由 JD11 於 08-1-21 22:19 發表

嘩.. 咁你真係好叻喎.. 俾我.. 我估我會唔餵人奶了.. 邊有咁多時間同心機去餵..
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


590#
發表於 08-1-21 22:33 |只看該作者
我有個bk朋友係第二到睇到d 人奶媽話飲呢隻野都可以多奶, 惠康有得賣, 幾好飲咁話喎

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


別墅

積分: 764


591#
發表於 08-1-21 22:36 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 17:39 發表
你地d b戒左夜奶未呀? 我返到屋企, 就要停產架啦, 因為阿仔成日纏住我, 咩都啜晒囉

阿囡個半月就戒左喇.. 半夜唔駛起身好好多.. 如果唔係真係無精神做野..
做乜要停產呀? 你唔打算再餵喇?


別墅

積分: 764


592#
發表於 08-1-21 22:40 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-21 18:55 發表


冇用過乳墊 ??
我餵左2個月已經用左幾盒啦
用左都好...訓覺0既時候都成日漏奶
整濕張床...e ka以防萬一仲用埋床墊tim
費事成日整濕張床yuk
但係我都唔可以一次泵到8安
最勁0個次一邊谷左11個鐘,一邊谷左6個鐘
...

咁其實你同我差唔多啫.. 只係我泵多... 埋身少..
我都係6個鐘有6安左右.. 再耐d唔泵就會漏.. 所以頂盡都只可以泵到6安半一邊..


別墅

積分: 764


593#
發表於 08-1-21 22:48 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-21 20:11 發表
好明白...聽見呀b喊足一日,真係好心痛傢!!

我大仔細仔bb時好好湊,俾乜佢地都食,真係想唔到輪到細女會咁難湊.... 加上佢呢幾日病左,日日都要抱住,有時扭到抱住都喊,如果我今日開始復工,都唔知個女會點... 一定掛死我 ...

三寶媽.. 你講得好啱.. 陪小朋友的時間過左真係過左..
我返左幾日工.. 雖然夜晚返到屋企可以陪到阿囡.. 但到星期六日全日對住佢時.. 突然發覺個囡大個左好多... 無得每日陪住佢.. 真係差好遠..
呢家只能做做下野打番屋企問媽咪阿囡點.. 好掛住佢... 可惜我唔可以唔做..
我最唔想的.. 係唔能夠睇到佢的第一個轉身.. 第一步路.. 諗到都唔開心..


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


594#
發表於 08-1-21 22:55 |只看該作者
我指在家時就冇得泵啫, 日頭會照泵, 我唔係死硬派, 唔會話唔補得奶粉, 但係餵到幾耐, 就餵幾耐, 其實過多排就會好好多, 我等緊呢日 haha

原文章由 JD11 於 08-1-21 22:36 發表

阿囡個半月就戒左喇.. 半夜唔駛起身好好多.. 如果唔係真係無精神做野..
做乜要停產呀? 你唔打算再餵喇?
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


595#
發表於 08-1-21 22:56 |只看該作者
我泵8安係兩邊呀, 不過其實未泵清既

原文章由 JD11 於 08-1-21 22:40 發表

咁其實你同我差唔多啫.. 只係我泵多... 埋身少..
我都係6個鐘有6安左右.. 再耐d唔泵就會漏.. 所以頂盡都只可以泵到6安半一邊..
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


別墅

積分: 764


596#
發表於 08-1-21 23:30 |只看該作者
哈哈..
好明顯我真係已經攰透頂.. 成個人唔function..
我其實唔係用緊medela.. 應該係ameda.. 同你地傾左咁耐我都唔發覺自己講錯咗..
我剛剛泵奶時先發現.. 自己係用緊ameda.. wahaha..
今日好叻呀.. 全日我泵左33安奶.. 破左紀錄呀~~~ yeah


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


597#
發表於 08-1-22 08:11 |只看該作者
睇唔到bb每個"第一次",真係好遺憾傢!
好似我大仔,bb時期跟婆婆住,我只會放假先接佢番屋企湊2日,之後又交番俾婆婆... 每個周末番到娘家接個仔時,都會有同你同一個感覺:"乜個仔好似大左咁多既?"有時當自己湊佢時,見佢識得做某d動作/表情,好驚喜地打俾婆婆,點知婆婆一句:"車,佢星期三果日已經識啦..."果一下真係唔多好受...原來自己陪唔到佢經歷呢個第一次。
到細仔時請左工人湊,係,冇錯夜晚可以自己對住佢,但當四姐report番是日流程時,先知呀仔又有d乜乜新攪作,又唔係自己親眼睇到,又會有d唔開心...

見唔見到"第一次"都唔緊要,最慘係知道呀b病左/有咩跌親撞親,自己唔o向現場冇得即時親自處理。雖然,自己呀媽信得過,工人又可以教佢點做,但隔住個電話...唉,果種感覺好難形容。

原文章由 JD11 於 08-1-21 22:48 發表

三寶媽.. 你講得好啱.. 陪小朋友的時間過左真係過左..
我返左幾日工.. 雖然夜晚返到屋企可以陪到阿囡.. 但到星期六日全日對住佢時.. 突然發覺個囡大個左好多... 無得每日陪住佢.. 真係差好遠..
呢家只能做做下野 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


598#
發表於 08-1-22 09:30 |只看該作者
早晨, 我攞左個泵返公司架啦, 你會今朝出courier?

原文章由 linglaulau 於 08-1-21 17:23 發表


@@" 我唔敢呀! 嗰2安冇要到喇... 費事d老人家見到我比d strawberry奶亞女飲係度ee oo.....:tongue:

e... 我想問係加個軟墊上個硬喇叭度定係直頭換咗用avent 個花花喇叭呀??
係呢... 你用緊medela 邊隻泵呀?
10 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


599#
發表於 08-1-22 09:31 |只看該作者
咁medela未必用到啦

原文章由 JD11 於 08-1-21 23:30 發表
哈哈..
好明顯我真係已經攰透頂.. 成個人唔function..
我其實唔係用緊medela.. 應該係ameda.. 同你地傾左咁耐我都唔發覺自己講錯咗..
我剛剛泵奶時先發現.. 自己係用緊ameda.. wahaha ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


600#
發表於 08-1-22 09:42 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 22:48 發表

呢家只能做做下野打番屋企問媽咪阿囡點.. 好掛住佢... 可惜我唔可以唔做..
我最唔想的.. 係唔能夠睇到佢的第一個轉身.. 第一步路.. 諗到都唔開心..


:-( :-( :-( 大家咁話.... T_T

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo