跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7123


581#
發表於 08-1-4 11:20 |只看該作者
MORNING all beauties,

你地有冇掛住我呀??


男爵府

積分: 8920


582#
發表於 08-1-4 11:23 |只看該作者
我掛住蚊豬多d!!!!:tongue:

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 11:20 發表
MORNING all beauties,

你地有冇掛住我呀??


翡翠宮

積分: 94411

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


583#
發表於 08-1-4 11:26 |只看該作者
我都知你係等鱷魚好番..不過唔知你仲要等報告....希望鱷魚去得成啦

原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 11:19 發表
我有車揸係因為我都有車牌,hahaha 但蛋媽 我係虛擬世界將架車泊係西蘭花街姐

小車,我無扮傻呀,我要make sure鱷少唔係輪狀病毒,我先會帶佢出街,我攞左佢d poo poo去驗呀,報告後先決定報唔報名啦

...


翡翠宮

積分: 94411

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


584#
發表於 08-1-4 11:26 |只看該作者
報左名未呀

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 11:20 發表
MORNING all beauties,

你地有冇掛住我呀??


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


585#
發表於 08-1-4 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


586#
發表於 08-1-4 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5731


587#
發表於 08-1-4 11:30 |只看該作者
下~ 鱷少又唔舒服呀......

原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 11:19 發表
我有車揸係因為我都有車牌,hahaha 但蛋媽 我係虛擬世界將架車泊係西蘭花街姐

小車,我無扮傻呀,我要make sure鱷少唔係輪狀病毒,我先會帶佢出街,我攞左佢d poo poo去驗呀,報告後先決定報唔報名啦

...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


588#
發表於 08-1-4 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


589#
發表於 08-1-4 11:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


590#
發表於 08-1-4 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


591#
發表於 08-1-4 11:39 |只看該作者
基本上 鱷少係食得,玩得同訓得,但我驚佢係帶菌者,或者有仲有d病毒,我唔想佢傳染你地嘛,見佢噴泉咁嘔,真係好得人驚架,亦令我掛住煩媽煩爸佢地,感受到煩媽喊住餵樂樂食面包既辛酸.....

原文章由 littlecar 於 08-1-4 11:26 發表
我都知你係等鱷魚好番..不過唔知你仲要等報告....希望鱷魚去得成啦


男爵府

積分: 7123


592#
發表於 08-1-4 11:41 |只看該作者
襯家, 係呀, 我尋日返左大6, 真係有我心!

小車, 我第一時間去左報名啦!

承恩媽, 可否pm我呀? video要返home先睇到架!

史葛媽, 你只係會掛住d囡囡架ja, 點會掛住d媽打吖?:tongue:

有樣野要同大家講定先, 我0106可能唔得呀, 事關我尋日上大6返唻d感冒勁左, 要再睇多次醫生, 我唔想傳染比d bb, 所以, 當日我會通知福媽我去唔去架! 另外仲想問下你地係咪會安排幾班架??

原文章由 anaBB 於 08-1-4 11:30 發表
你琴日返大6嗎


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


593#
發表於 08-1-4 11:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5731


594#
發表於 08-1-4 11:46 |只看該作者
安排下~ 0108 味千.

原文章由 anaBB 於 08-1-4 11:33 發表
豉油媽,
我地又食lunch, 0108, 你黎唔黎?


男爵府

積分: 5731


595#
發表於 08-1-4 11:52 |只看該作者
大家睇下梓悠video啦.

餵爸爸食蛋糕 - 可以唔開聲睇
http://s201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/?action=view&current=123-1.flv

bird - 可以要開聲睇 ~~ 水怪一定要睇~ 為你而錄架.
http://s201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/?action=view&current=234_0001.flv

師太, 可唔可以post多次師兄d video

[ 本文章最後由 MYLIM 於 08-1-4 11:53 編輯 ]


男爵府

積分: 7123


596#
發表於 08-1-4 11:54 |只看該作者
蚊豬得咁多bb同ee嘅厚愛, 真係"沒齒難忘"

原文章由 Baby承恩 於 08-1-4 11:42 發表
你咪呷醋啦....雖然承恩都好鍾意蚊豬....不過佢好專一架...佢依家有願願就好開心架喇...


男爵府

積分: 7123


597#
發表於 08-1-4 11:55 |只看該作者
乜你轉左去中環返工??冇聽你講嘅?

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 11:46 發表
安排下~ 0108 味千.


男爵府

積分: 5731


598#
發表於 08-1-4 11:58 |只看該作者
唔係~~ 係我好有誠意咁專登去中環同中環媽媽食飯姐.

原文章由 MMLCY 於 08-1-4 11:55 發表
乜你轉左去中環返工??冇聽你講嘅?


男爵府

積分: 7123


599#
發表於 08-1-4 11:58 |只看該作者
梓悠媽我又想要pm, many thanks

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 11:52 發表
大家睇下梓悠video啦.

餵爸爸食蛋糕 - 可以唔開聲睇
http://s201.photobucket.com/albums/aa63/MYLIM_2007/?action=view¤t=123-1.flv

bird - 可以要開聲睇 ~~ 水怪一定要睇~ 為你而錄架.
http://s201.photob ...


男爵府

積分: 8920


600#
發表於 08-1-4 12:00 |只看該作者
瑞瑞媽:

請問味千係邊度話?

原文章由 anaBB 於 08-1-4 11:18 發表
蛋媽,
睇下樂樂個topic, be post另一個相關topic, 原來空氣傳染係因為有人嘔, 你諗下蛋蛋病之前有冇見過人嘔.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo