在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


581#
發表於 08-7-28 20:16 |只看該作者
我自己本身血壓好正常,都係around 108/68左右,但我臨生酌b果個月就無端端勁高,去到178/78,嚇到cc下呀;原本諗住反正都係開刀,想遲多一個星期成開,因為酌b當時都係輕磅;但醫生一見我血壓突然咁高,都勸我唔好再遲,喇喇臨生左算數,佢話我已經有糖尿病,再加埋突然血壓咁個,好易會無端端胎死腹中架喎。

不過生完酌b到現在,血壓又回復正常喎,真係好奇怪!!

原文章由 vane@nana 於 08-7-26 20:30 發表



仔女---------都無所謂, 最緊要健康!可以生多個是福氣、子女是主賜我們的!

我老公剛剛先同我傾話好想生多一兩個.......佢係都要帶我去看医生,因為我血壓好高, 生完vane一直吃藥也控制不到, 話要睇好我身体。

但我 ...


侯爵府

積分: 20493


582#
發表於 08-7-28 20:21 |只看該作者
我就唔會喇,因為自已經有小朋友,再收養一個會對佢好唔公平,始終自己知自己事,點都會偏愛自己所出o既小朋友;但如果係自己好想要小朋友但係不育的話,我都或者會考慮收養囉,如果係,我會選擇收養"母親的抉擇"o既小baby

原文章由 猪仔妈 於 08-7-27 18:15 發表
各位B妈好呀
我有一个难题,我们本来有一个仔仔13岁啦,老公又想要领养一个内地小孩,我们都很喜欢孩子,可是领养的我就心里总觉得不踏实,我愿意拿钱助养一个,要我再生一个的话,我真的不想,怕痛也怕辛苦,各位B妈给我一点 ...


侯爵府

積分: 20493


583#
發表於 08-7-28 20:22 |只看該作者
但今個week會落雨,我都未知點好

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-27 23:42 發表
酌媽,
disney要九點先放煙火又真係好夜喎, 我只怕頂得全看完都頂唔住回家中....


侯爵府

積分: 20493


584#
發表於 08-7-28 20:28 |只看該作者
我ok呀,到時見啦

原文章由 HoiYauBB 於 08-7-28 00:33 發表
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你

http://www.pitcl.com.hk ...


伯爵府

積分: 15067


585#
發表於 08-7-28 20:46 |只看該作者
今日帶汶汶返學校辦入學手續... 佢都係搞搞陣, 老師比佢玩具佢唔玩, 走去搞d BB, 不停咁:"hello BB!" 仲幾乎爬到入去玩!
我問佢想唔想係度返學, 佢又唔答我, 淨係不停咁同d BB們講野!

呢排來講, 佢今日心情最靓, 唔知係中意間學校呢? 定係因為係太古城個溜冰場側邊跳舞跳佐個半鐘, 好暢快??


伯爵府

積分: 15067


586#
發表於 08-7-28 20:52 |只看該作者
汶汶唔知係埋真係夠訓呢??? 呢兩個星期, 夜晚訓9個鐘多d, 午睡最多個半鐘, 全日加埋都唔夠11個鐘! 佢又唔多扭計, 又唔會有眼訓樣, 連搭bus都唔會訓陣! 但係呢個年紀訓10個兩鐘又真係好少咁!


侯爵府

積分: 20493


587#
發表於 08-7-28 21:32 |只看該作者
哈哈,我反而已經同酌b講,如果你大個結左婚會生小朋友的話,唔好旨意我會幫你湊呀

原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:38 發表
嫲嫲湊妳係辛苦, 不過我相信佢當時都開心既, 大部份嫲嫲/婆婆都愛湊孫, 見到小朋友笑就滿足

如果第日我有機會可以湊孫, 我會覺得好幸福!

...


侯爵府

積分: 20493


588#
發表於 08-7-28 21:34 |只看該作者
o岩呀,應該可以著到3歲有多呀

原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:44 發表
好cute呀! 今年還合穿嗎?


侯爵府

積分: 20493


589#
發表於 08-7-28 21:34 |只看該作者
me 2


原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:53 發表
可以揀的話, 我當然會揀上午班...

如果有間心儀學校肯收heiyee但只得下午班, 我都會比佢返... 難得有學校肯收佢嘛


侯爵府

積分: 20493


590#
發表於 08-7-28 21:35 |只看該作者
但係今日超級熱,又好焗喎,氣壓好低呀!!

原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 12:56 發表
有親戚頭先打比我, 話佢地今早買了票入park, 剛醒起我有annual pass, 問我join唔join佢地... 而家heiyee zZzzZ, 一陣晏d可能會帶佢去!


伯爵府

積分: 15067


591#
發表於 08-7-28 21:45 |只看該作者
Fri. (1 Aug) 汶媽屋企

1. 酌媽
2. 逸希媽
3. Amber媽

其他媽咪呢?
美孚過來, 有bus 102, 不過車程都好耐!
MTR會快好多! 我遲d PM地址比你地...


侯爵府

積分: 20493


592#
發表於 08-7-28 21:47 |只看該作者
嘻,我都係,我就連床都要賣埋出去,因為真係無地放留低呢d野喇

原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 13:01 發表
heiyee好多用品+衫都比晒朋友, 唯獨是bb床, 我知我會唔捨得!


大宅

積分: 1404


593#
發表於 08-7-28 21:52 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-26 23:21 發表

係呀! 雖然講中意mud, 中意mud, 生佐出來就係自己的心肝定!
你老公好勇, 生多兩個添!!! 真係好有愛心!!!

不過血壓高, 真係要睇好些, 咁你而加控制到未ㄚ! 你一定要戒口~~~~ 除佐甜野, 鹽分都 ...


係啊! 血毒症好危險!!! 我嗰曰本來係去覆疹, 点知医生見我成身瘇,Bp 上210/下125, 仲有蛋白尿,已打電話比医院話要立即開刀, 佢症都唔睇,就叫我去医院等, 去了医院, 法國医院又話我情況特別, 要兩個医生,兒科医生stand by , 記得半身麻醉時,佢不斷和其他医生話血毒症好危險, 我睇成年未見過佢甘....... 雖然我住左個幾禮拜, vane住左一個月先出院, 但我每次想起也很感謝神!


大宅

積分: 1404


594#
發表於 08-7-28 21:55 |只看該作者
原文章由 猪仔妈 於 08-7-27 18:15 發表
各位B妈好呀
我有一个难题,我们本来有一个仔仔13岁啦,老公又想要领养一个内地小孩,我们都很喜欢孩子,可是领养的我就心里总觉得不踏实,我愿意拿钱助养一个,要我再生一个的话,我真的不想,怕痛也怕辛苦,各位B妈给我一点 ...


唔!個人不贊同, 因一定會偏心, 請三思!


侯爵府

積分: 20493


595#
發表於 08-7-28 21:57 |只看該作者
唔好自己亂估啦,有咩同老公好好傾下,大家有商有量o麻。

原文章由 猪仔妈 於 08-7-28 14:43 發表

谢谢!
我也不知道用什么样的心态去面对这个孩子,我总觉得有点问题,不是孩子的问题,好象发生在老公身上,我乱猜的,可能是我想多了,要领养的孩子已经两岁啦,而且是个男孩,老公说是他朋友介绍教他领养的
老公有给仔仔解 ...


大宅

積分: 1404


596#
發表於 08-7-28 21:57 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-27 23:38 發表
咁我地今個星期節目多蘿蘿喎...星期三去柏麗灣, 星期五係咪有人一齊去汶媽新居?



Yeah!


大宅

積分: 1404


597#
發表於 08-7-28 22:00 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-27 23:39 發表
nana,
你真係要小心身體, 血壓高都可以係大問題. 看下醫生見意先啦.



Thank You ah!!! 我不斷覆疹ka!

不過控制不好.....所以今日医生要我照磁力共振!


大宅

積分: 1404


598#
發表於 08-7-28 22:02 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-28 00:33 發表
好啦, 就 final 叫外賣,

heiyee , 酌b -- 我地可以10:00am 大堂等.

逸希, --- 10:10am 在美孚mtr 美心等

汶汶 -- 付上地圖和班次給你, 你可以坐10:00am 船,  我們會10:45am 在碼頭等你

http://www.pitcl.com.hk ...




如無特別黑仔!我必到


侯爵府

積分: 20493


599#
發表於 08-7-28 22:03 |只看該作者
返來又可以一齊玩,yeah~~

原文章由 Ballballmami 於 08-7-28 15:53 發表
各位媽媽,

我返黎啦! 我睇左幾版, 大概知道你地wed去柏麗灣同fri 去汶媽新居. 你地可以預埋我同amber 先. 因為jetlag 呢家野, 越留喺屋企瞓覺, 越難go thru. 麻煩你地通知我聚會既detail, 我會盡量黎.

點解早返黎 ...


侯爵府

積分: 20493


600#
發表於 08-7-28 22:06 |只看該作者
但我果日o係紅磡出發喎,睇怕都係要搭102喇。

仲有heiyee媽呀

1) 酌媽
2) 逸希媽
3) amber媽
4) heiyee媽

原文章由 jjtseung 於 08-7-28 21:45 發表
Fri. (1 Aug) 汶媽屋企

1. 酌媽
2. 逸希媽
3. Amber媽

其他媽咪呢?
美孚過來, 有bus 102, 不過車程都好耐!
MTR會快好多! 我遲d PM地址比你地...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo