立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10674
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 15:41 發表 hi.. 大家都冇出街呀?
侯爵府
積分: 20768
原文章由 毛B 於 08-12-26 15:42 發表 我無出呀, 今日係屋企煲湯煮飯, 聽日先出街玩~~~~~ 你呢皓媽? 無同皓皓出去?
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 15:54 發表 今日同老公兩個撐枱腳.. 皓皓跟o左大姑姐去街啊~
原文章由 毛B 於 08-12-26 15:58 發表 哇~~~~有大姑姐湊左皓皓, 唔怪得你可以同老公撐枱腳喇~~~~~~
積分: 10503
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 16:00 發表 嘻...係呀~ 好耐冇試過,同老公兩個去食個dinner o剌~ 初初想去睇個戲, 但老公又冇興趣喎!
原文章由 elkykit 於 08-12-26 16:02 發表 陣間出 老公入屯門打波..我就入去同mami 行街街
原文章由 elkykit 於 08-12-26 16:05 發表 聽講"葉問"好睇喎...我今個星期日都會同屋企一齊睇呀
原文章由 毛B 於 08-12-26 16:09 發表 elky 我睇報紙, 吉之島減價喎, 去血拼囉~~~~~
原文章由 毛B 於 08-12-26 16:08 發表 咁今晚諗住同老公去邊度玩呀?
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 16:16 發表 哦?係咩? 陣間去行吓都好喎!
原文章由 毛B 於 08-12-26 16:20 發表 係呀, 今朝睇報紙睇到呀, 但係睇到果時都返左屋企喇~~~~~~無得行~~~~
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 16:17 發表 我地想搵間餐廳食聖誕大餐呀~ 睇吓,陣間行到邊,搵到邊,先決定落腳地方...
原文章由 毛B 於 08-12-26 16:22 發表 哇, 你就好喇, 可以食聖誕大餐~~~~~~~ 咁又係呀, 想食咩先決定去邊間同幾點去都得, 好過book左位限時限刻!!!!!
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 16:24 發表 因為大姑姐尋晚先打電話o黎, 話今日帶皓皓去街... 所以都冇諗過會去食聖誕大餐的... 我諗,今日出去,應該仲有位食啩...
原文章由 毛B 於 08-12-26 16:27 發表 應該有掛, 今日都boxing day喇, 同埋有d人都要返工lu
原文章由 ChristieMing 於 08-12-26 16:32 發表 今日唔係勞工假?
禁止訪問
積分: 7207
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy