時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 6622


581#
發表於 19-9-10 01:07 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 01:02
我想撐你架本來!不過Now初初第一手影爆眼女係好清無布袋彈!過2日再睇影個盲眼女已經朦朧朧!點解?大家 ...

今日份醫療報告 警方接到手啦 所以而家 啲人已經冇用盲眼呀 全部責任 攻擊喺警方身上了 因為 盲眼女 真相 好快會曝光了


男爵府

積分: 8383


582#
發表於 19-9-10 01:08 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 01:05
咁你係度話其他JM. 咩何律師fans, 玻璃心一地,你兩個好手足係度出貶低人概圖,你係度插嘴起哄,你心底真 ...

講玻璃心碎一地咁又點, 淨係呢句嘢要俾你人生攻擊?
你講啲說話仲難聽啦你唔話你自己心地差


男爵府

積分: 9856


583#
發表於 19-9-10 01:08 |只看該作者

回覆樓主:

呢啲一定係假既!


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


584#
發表於 19-9-10 01:08 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:35
其實無人想有暴力出現

所以大家放下成見

大部分人都可以放低成見,但四周圍破壞事件繼續出現呢件事唔會完
唔係要幫警察,但如果呢一小撮人唔再攪破壞、四處圍地鐵、差館 咁件事可以冷卻下來
之後可以再和平表達應該點做

但4大訴求,點解我地唔支持
係因為有暴徒,既然已經拉左咁就交俾法庭(又唔一定告得入、凡事講證據)
我哋唔希望破壞香港嘅法治
如果有特赦、咁人人都唔會再奉公守法


從未適應這份工


別墅

積分: 640


585#
發表於 19-9-10 01:08 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 01:07
你唔攻擊我,或者我JM,或者屈警,我就唔會理你,我唔識你,對你0興趣ok

你唔好再散播仇視
放簡單字圖
無人睇簡單字


禁止訪問

積分: 7265


586#
發表於 19-9-10 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


587#
發表於 19-9-10 01:09 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:08
講玻璃心碎一地咁又點, 淨係呢句嘢要俾你人生攻擊?
你講啲說話仲難聽啦你唔話你自己心地差
...

再講多次,你攻擊藍絲JM, 老屈警察,我就唔會忍你ok
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 8383


588#
發表於 19-9-10 01:09 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 01:07
你唔攻擊我,或者我JM,或者屈警,我就唔會理你,我唔識你,對你0興趣ok

由頭到尾都冇攻擊你, 我唔滿意某警察唔代表仇警, 仲有好多警察係好嘅
但係我不似你嘅行為, 你同欺凌人有咩分別?


男爵府

積分: 6622


589#
發表於 19-9-10 01:10 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 01:06
個個講都得啦
個個可以整圖,cut片

我唔知你係小朋友呀 定係毒瘤囉。 你唔相信人嘅時候 人哋亦可以唔相信你 但係當你隻眼 放眼看世界嘅時候 你可以看得更清楚 但我相信 你嘅行為 說話 可能你有學識 知識 但係你冇見識呀。


禁止訪問

積分: 7265


590#
發表於 19-9-10 01:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 640


591#
發表於 19-9-10 01:11 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:08
大部分人都可以放低成見,但四周圍破壞事件繼續出現呢件事唔會完
唔係要幫警察,但如果呢一小撮人唔再攪破 ...

你地唔想普選特首


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


592#
發表於 19-9-10 01:11 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:09
由頭到尾都冇攻擊你, 我唔滿意某警察唔代表仇警, 仲有好多警察係好嘅
但係我不似你嘅行為, 你同欺凌人 ...

你有無攻擊我你自己知,我無所謂,因為我有攻擊你。但我講咗,係因為你攻擊藍JM, 或者污蔑警察,我睇唔過眼
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 9856


593#
發表於 19-9-10 01:11 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 01:08
大部分人都可以放低成見,但四周圍破壞事件繼續出現呢件事唔會完
唔係要幫警察,但如果呢一小撮人唔再攪破 ...

如果警察一早721肯出現,拉人,吾亂拉人,打人。。應該無甘多人暴力行為。。示威者亦吾會得民心


別墅

積分: 640


594#
發表於 19-9-10 01:12 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 01:10
你明天試下睇TVB或者點新聞

其實我2邊都有睇

CCTV,Now,蘋果,立場
我覺得比較中立係港台


禁止訪問

積分: 7265


595#
發表於 19-9-10 01:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6622


596#
發表於 19-9-10 01:13 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-10 01:05
警察甘正常工作。。甘怕咩獨立調查委員會??行得正企得正!

如果警察咁正常工作 認為要 獨立調查委員會 咁任何一個行業 都必須要有 甚至乎 老師 點解 即係 政治同法律 你都未識囉!!


別墅

積分: 640


597#
發表於 19-9-10 01:14 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 01:10
我唔知你係小朋友呀 定係毒瘤囉。 你唔相信人嘅時候 人哋亦可以唔相信你 但係當你隻眼 放眼看世界嘅時候 ...

只相信真相
831 CCTV


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


598#
發表於 19-9-10 01:14 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 01:09
由頭到尾都冇攻擊你, 我唔滿意某警察唔代表仇警, 仲有好多警察係好嘅
但係我不似你嘅行為, 你同欺凌人 ...

好似你個兩個JM 欺凌緊其他藍絲,我先衝入去幫手,邊個欺凌邊個真係搞笑,搞唔清楚嘍
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 9856


599#
發表於 19-9-10 01:14 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 01:13
如果警察咁正常工作 認為要 獨立調查委員會 咁任何一個行業 都必須要有 甚至乎 老師 點解 即係 政治同法律 ...

而家係大家認為佢地吾係正常工作先要求羅!!!救命!


男爵府

積分: 6622


600#
發表於 19-9-10 01:15 |只看該作者
Esther_531 發表於 19-9-10 01:11
如果警察一早721肯出現,拉人,吾亂拉人,打人。。應該無甘多人暴力行為。。示威者亦吾會得民心
...

我又真係唔覺得 示威者好得民心囉 有一啲 係真心出嚟支持示威者咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo