夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


581#
發表於 05-3-1 10:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

不過前日先至好笑!我地一家三口出街玩,我老公唔知點解突然玩飄忽,一時同我有講有笑,一時我講笑時佢唔睬人,好似聽唔到咁即刻望埋一邊唔望我又唔應我( ?-( 佢正話係佢玩開個頭先,唔係我突然搞笑),成幾次都係,結果臨番屋企時佢又係咁,我咪即刻行前唔理佢,自己一個人番屋企囉!佢又唔追嚟,當時我已經好唔開心又好嬲,直頭諗定以後都唔會睬佢... :cry: ...跟住我行到差唔多到屋企樓下,我電話响,係佢打電話嚟,我咪接囉:"點呀...?"佢即刻整古造怪咁聲同我講嘢:"老婆!你好嘛!你做緊乜嘢呀?點解我見唔到你既?...你做乜唔理我呀...(下刪數十句廢話)"想冧我?無咁易!我最後都堅持去到屋企樓下lobby先至停低停佢兩仔爺,跟住佢一見到我就話:"老婆呀,頭先有無接到啲奇怪電話?" :mrgreen: 我即刻話:"係咩?無呀,頭先剩係接到周杰倫電話之嘛!佢打電話俾我!"跟住我老公笑,原本諗住無嘢啦...

之後番上樓無耐,我仔有啲咳,我老公又嚟料,突然粗聲粗氣好似命令我咁:"快啲俾個仔食枇杷羔啦!"我叫佢溫柔啲講多次(平時我地都係咁,我老公都會好溫柔講多次),佢突然好惡咁問:"咩呀...做咩jack!"我即刻嬲到"妖"番佢!事後佢問我任何問題,我都學佢扮聽唔到唔睬佢,到夜晚佢走嚟嗲我,我咪一輪咀數哂佢啲罪狀出嚟囉!佢即刻話:"你叻喇!睇穿哂我喇!" 我話:"梗係!做你老婆咁耐仲唔知你'龍'嘢咩!" 之後我個仔入房,我老公同佢玩,跟住我老公想教佢唱'茶壺歌',但又唔記得點唱(都唔知係咪真係唔識),咁我咪做埋動作唱俾亞仔聽囉!唱到咁上下先至知中計!我唱:"我是個茶壺肥又矮呀...我是個茶壺肥又矮呀..."我老公即刻好開心咁笑住話:" :mrgreen: 哈哈!好似呀!!!哈哈~~~!!" :evil: 搞到我都忍唔住笑,我老公仲要我唱埋之後嗰幾句:"這是壺柄,這是咀...這是壺柄,這是咀..."又要做埋動作,笑到我肚都痛埋!跟住我老公話:"你睇吓我幾叻@!對你幾好!氹到你幾開心!" 又再一次敗响佢手度添~~~!!!


子爵府

積分: 11510


582#
發表於 05-3-1 10:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

可能我個性比較惡,所以唔容許隻佬咁惡對我!

我無去網上同人打game,頂多都係玩網上啲小遊戲,一個人自己玩嗰啲,但都係少打機...但我大佬同埋我身邊啲朋友都好鐘意玩~!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


583#
發表於 05-3-1 11:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁你最後知唔知你老公點解玩飄忽呀??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


584#
發表於 05-3-1 11:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唔知喎!


大宅

積分: 4323


585#
發表於 05-3-1 11:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
真是很飄忽喎! 忽冷忽熱咁.


子爵府

積分: 11510


586#
發表於 05-3-1 11:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我老公不嬲都係咁,只係呢吓佢玩大咗,咁我咪嬲囉!唔係吓吓佢俾樣人睇人地就要硬食佢啲脾氣既! :evil:


大宅

積分: 4323


587#
發表於 05-3-1 12:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^0^" 咁你老公咪似 "大細路"


子爵府

積分: 11510


588#
發表於 05-3-1 12:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

係呀!我老公完全係一個'大細路'嚟!所以特別難湊!佢鐘意嗲我,不過有時候我遇到啲唔開心既事,佢都會好認真咁同我去分析,當然,我俾人蝦時,佢一定會企响我嗰邊既!


大宅

積分: 4323


589#
發表於 05-3-1 12:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
唉...band, 言多必失. 我覺得玩online game比來討論區好.


大宅

積分: 4323


590#
發表於 05-3-1 12:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" bandband,
你老公都幾cute喎. 最緊要佢撐你.


子爵府

積分: 11510


591#
發表於 05-3-1 13:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

何出此言?但我認為不論上網定係面對面同人傾偈,始終都會有不同既問題發生.
christylai 寫道:
bandband,
唉...band, 言多必失. 我覺得玩online game比來討論區好.


大宅

積分: 4323


592#
發表於 05-3-1 14:50 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~_~" 我當然指網上的事啦.


子爵府

積分: 11510


593#
發表於 05-3-1 15:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

莫非你或者我又lai嘢???突然間咁感嘆既???可否告知一二???
christylai 寫道:
~_~" 我當然指網上的事啦.


子爵府

積分: 11510


594#
發表於 05-3-1 15:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Christy,

算啦,無謂同人爭持落去,講真,無謂阻止人去發達,我又唔係幫襯佢,無謂因此而勞氣嘛!


大宅

積分: 4323


595#
發表於 05-3-1 16:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BandBand,
我唔想再reply 那個topic了. ~.~" 冇勞氣啦.^^" 不過, 同那堆人講野, 真是很假, 及用詞小心, 不然, 分分鐘俾人串到暈.


大宅

積分: 4323


596#
發表於 05-3-1 16:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

哈哈, 你講野好funny, 好搞笑. ^^
bandband 寫道:
莫非你或者我又lai嘢???突然間咁感嘆既???可否告知一二???


子爵府

積分: 11510


597#
發表於 05-3-1 16:11 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

係呀...就算你好似我以前咁寸得可以寸到佢地回唔到咀又如何?你玩多幾次你就會發覺同呢啲人玩反而好無聊,寸嚟寸去都係嗰幾句,佢地都係俾我寸到走去第二個網度發洩係咁爆粗,當你睇番佢地點抓爛自己塊面去鬧人時,你會覺得佢地唔多似係為人父母/成年人,睇完真係要洗眼架!雖則見佢地自問自答又有妄想症(明明你唔回應佢,佢都以為係你鬧番佢轉頭)係好好笑,但係我覺得無謂花咁多時間响佢地度,講真佢地又唔係我地邊個,理得人講乜做乜啫?咪由佢地囉!唔需要太上心响呢啲人度.


大宅

積分: 4323


598#
發表於 05-3-1 16:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

(明明你唔回應佢,佢都以為係你鬧番佢轉頭) <-- 就是好多人"對號入座"

~.~" 有時覺得佢地罵人都幾奸, 先同你好似好friend咁, 當你客氣左, 佢地就開始黎la. 講到佢地冇points, 佢就死死地氣咁..reply番, 好似好委屈, 好可憐咁. 唉..跟著就幾車人, 入黎個topic到撐佢地la.

同人玩辯論, 就預左會有輸家, 最衰是裝可憐的人. 玩討論玩成咁, ~_~" 不如好好的相夫教子, 去替社會幹一番大事好過la.


子爵府

積分: 11510


599#
發表於 05-3-1 16:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

算啦!都係其他媽咪醒目,一早識得玩低調,有時做旁觀者都幾好,唔駛開聲都可以睇到場好戲~!


大宅

積分: 4323


600#
發表於 05-3-1 16:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
~.~ 你看我的文字, 那裡懂串人呢? 我只能針對某事以作出評論.

^0^~ 我都覺得你是個好硬正的人, @v@" 想不到你都"串" 得下人. @v@" 教我2招. ~.~" 我唔多識點串人, 串到對方"興" 的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo