在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


581#
發表於 05-3-29 23:55 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

你呀你無事呀嗎!我真你無良心架啦!而家問侯遲吾遲呀!

今晚9:00pm先整完野走得呀!慘慘!希望遲點有好日子過啦!

betty :-( :-(
NNN


大宅

積分: 1725


582#
發表於 05-3-30 00:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

當你接哂手後又自己安排番哂所有嘢之後就會好好多架啦, 話唔定學呀 Wensi 話齋你可以要求上網做福利tim 呀.

bettylam 寫道:
Dear wensi:

你呀你無事呀嗎!我真你無良心架啦!而家問侯遲吾遲呀!

今晚9:00pm先整完野走得呀!慘慘!希望遲點有好日子過啦!

betty :-( :-(


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


583#
發表於 05-3-30 08:19 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb:

早晨呀!今夜都未訓呵!

我好心急呀!所以攪下攪下飯都無得開添,老公返黎再加料整送.真係吾係幾好意思呀!佢返到屋企都9:000呵!捱,搵食非常難.

betty


Emily_bb 寫道:
betty,

當你接哂手後又自己安排番哂所有嘢之後就會好好多架啦, 話唔定學呀 Wensi 話齋你可以要求上網做福利tim 呀.

[quote]
bettylam 寫道:
Dear wensi:

你呀你無事呀嗎!我真你無良心架啦!而家問侯遲吾遲呀!

今晚9:00pm先整完野走得呀!慘慘!希望遲點有好日子過啦!

betty :-( :-(
[/quote] :-( :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


584#
發表於 05-3-30 10:22 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=xx-large]努力,加油呀 [quote]
bettylam 寫道:
Dear Emily_bb:

早晨呀!今夜都未訓呵!

我好心急呀!所以攪下攪下飯都無得開添,老公返黎再加料整送.真係吾係幾好意思呀!佢返到屋企都9:000呵!捱,搵食非常難.

betty



用戶要求終止服務

積分: 9038

好媽媽勳章


585#
發表於 05-3-30 10:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

dear all,
早晨呀!
好耐無入來say hi lo!!!!妳地忙唔忙呀???
有無看大長今呀?
我琴日見到長今同連生相遇個一刻,我看到喊呀!好鬼感動!!! :-(


伯爵府

積分: 17559


586#
發表於 05-3-30 10:38 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam

我好心急呀!所以攪下攪下飯都無得開添,老公返黎再加料整送.真係吾係幾好意思呀!佢返到屋企都9:000呵!捱,搵食非常難........................放心上左手就唔會ga lar!用得DacEasy ge公司大極有普啦!

妙兒
講開大長今,我見到老公買左套。唔知係咪我ge 呢?


子爵府

積分: 10877


587#
發表於 05-3-30 11:08 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

早晨

sweetie
栗子好d 未?仲有冇燒

wensi
如果套大長今唔係妳ke,妳要唔要好擔心呢


伯爵府

積分: 17559


588#
發表於 05-3-30 11:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Tungmimi

如果套大長今唔係妳ke,妳要唔要好擔心呢.............我無諗過wor!最多咪幫人買,我無拿出來吖,等佢自已講,唔係我咪好魚!


大宅

積分: 1725


589#
發表於 05-3-30 11:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你為頭家, 你老公點捨得怪你呀

[quote]
bettylam 寫道:
Dear Emily_bb:

早晨呀!今夜都未訓呵!

我好心急呀!所以攪下攪下飯都無得開添,老公返黎再加料整送.真係吾係幾好意思呀!佢返到屋企都9:000呵!捱,搵食非常難.

betty


[quote]


侯爵府

積分: 23932


590#
發表於 05-3-30 13:12 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

sweetie
栗子好d 未?仲有冇燒 ......... 冇燒啦,佢為左5駛食藥有下列金句:-
1/ 我好眼訓,要訓啦,冇時間食藥
2/ 好野,我今日好番哂啦,5駛食藥啦
3/ 栗子聽話啦,你5食藥媽媽會比e生ma架......我鐘意e生罵媽媽

wensi
如果套大長今唔係妳ke,妳要唔要好擔心呢 ....... 佢因為5擔心至夠膽問姐


侯爵府

積分: 23932


591#
發表於 05-3-30 13:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

為左我地餐茶都5可以怪你啦
Emily_bb 寫道:
你為頭家, 你老公點捨得怪你呀

[quote]
bettylam 寫道:
Dear Emily_bb:

早晨呀!今夜都未訓呵!

我好心急呀!所以攪下攪下飯都無得開添,老公返黎再加料整送.真係吾係幾好意思呀!佢返到屋企都9:000呵!捱,搵食非常難.

betty


[quote]


子爵府

積分: 10877


592#
發表於 05-3-30 13:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

sweetie
我真係覺得栗子好cutie,又醒喎 如果腰果有佢1半功力我就開心c 囉


侯爵府

積分: 23932


593#
發表於 05-3-30 14:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

想水多d
Tungmimi 寫道:
sweetie
我真係覺得栗子好cutie,又醒喎 如果腰果有佢1半功力我就開心c 囉


伯爵府

積分: 17559


594#
發表於 05-3-30 14:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Tungmimi
我真係覺得栗子好cutie,又醒喎 如果腰果有佢1半功力我就開心c 囉................我都係禁話,都時想死多d。

昨晚7:30pm,天兒話想瞓,好累wor!拿拿林餵飲藥原本8:30pm先夠鐘。衰仔唔食要等陣先食,又話我"你食埋碗麵先餵我啦!我見你未食哂wor!" 真麻煩!


侯爵府

積分: 23932


595#
發表於 05-3-30 14:56 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

第日腰果一定青出於藍既


子爵府

積分: 10877


596#
發表於 05-3-30 15:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi
嘜天兒都咁抵水ke


大宅

積分: 1725


597#
發表於 05-3-30 17:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽,

咪鬼講咁白啦,

[quote]
栗子媽媽 寫道:
為左我地餐茶都5可以怪你啦 [quote]
Emily_bb 寫道:
你為頭家, 你老公點捨得怪你呀


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


598#
發表於 05-3-31 07:54 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

天兒點呀!我好忙呀!未有時間去探望,送籃生果比阿仔補充下先.

http://www.hkwm.com/meiyeekai.htm

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


599#
發表於 05-3-31 07:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear all Mummy;

早晨呀!起身尿尿啦!

今日好開心呀!相公放假,本來無人揍呀仔,因為家姐返學呀!而家覺安排到啦!

你知吾知我個幾日放假有錢呀!但如果吾做就要比番公司,我覺得合理呀!因為比你係人情,吾比係道理嘛!

所以呢輪辛苦我,頂住呵!同埋好多謝你地支持呵!真係要約堆食餐茶呵!

betty

NNN


侯爵府

積分: 23932


600#
發表於 05-3-31 12:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

BETTY

你知吾知我個幾日放假有錢呀!但如果吾做就要比番公司,我覺得合理呀!因為比你係人情,吾比係道理嘛!...........................我公司係個同事5係太差都比足架




所以呢輪辛苦我,頂住呵!同埋好多謝你地支持呵!真係要約堆食餐茶呵!............... 好5清左D野就它條架啦



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo