跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


581#
發表於 05-3-2 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

MaMa^-^Ada 寫道:
易拎,
佢有咁講過架,但我發皮四,發
惡兼黑面,佢會話好好就呢件。 :mrgreen:

[quote]
Elainecnc 寫道:

ada

總好過佢答你:是但啦!!買黎都冇用,嘥錢啦!!
或者:啱唔啱架??呢度貴唔貴架?咪陣間買左唔啱著喎!!

咪仲煩c你!!
[/quote]

ada,

[size=xx-large]勁呀!!


侯爵府

積分: 23951


582#
發表於 05-3-2 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TingWai,
Which shop will you take the wedding photo???


子爵府

積分: 12555


583#
發表於 05-3-2 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TW,
結婚時都影過3次,
一年一次定,一次過影3次呀。

TingWai 寫道:
ada

玩咩
結婚時影過3次
then 全部都好out
咪諗住有花仔花女今年再影
maybe 踏入40歲前再影一影
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


584#
發表於 05-3-2 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,易拎,
我未影婚沙相呀,因為我之前結婚時諗住快d生一個,可以做花仔一齊影,宜家又等埋亞女大d,做花女,到時一定好鬼開心


珍珠宮

積分: 48885


585#
發表於 05-3-2 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

帶呀
帶兩個扮花仔花女

去蒙羅liza

暫定
等緊婚紗展入場買package


琥珀宮

積分: 165356


586#
發表於 05-3-2 15:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TW** 我老公有個同事兩公婆(老婆)有呢舖引, 每隔幾年就佢影, 加上每年婚紗展一定會去, 早三年佢地係婚紗展抽獎可以去日本迪士尼影婚紗相。
TingWai 寫道:
我無影
唔捨得pay
我為自己多d
我今年再影婚紗相


珍珠宮

積分: 33190


587#
發表於 05-3-2 15:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

elaine,

永安做到今個星期日.


子爵府

積分: 12555


588#
發表於 05-3-2 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

:lol: :lol: :lol:
駛乜講,
女人唔發火,男人就當佢病貓。


Elainecnc 寫道:
[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
易拎,
佢有咁講過架,但我發皮四,發
惡兼黑面,佢會話好好就呢件。 :mrgreen:

[quote]
Elainecnc 寫道:

ada

總好過佢答你:是但啦!!買黎都冇用,嘥錢啦!!
或者:啱唔啱架??呢度貴唔貴架?咪陣間買左唔啱著喎!!

咪仲煩c你!!
[/quote]

ada,

[size=xx-large]勁呀!![/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 23951


589#
發表於 05-3-2 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Tingwai,
sexy 唔怕, 買大唔怕 (of course not too big la), must beautiful. Not urgent, thanks in advance.


伯爵府

積分: 18746


590#
發表於 05-3-2 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

易拎,
我諗住個價口都係差唔多,而隻佬話ok嘛......
我地係影完先計$,有40幾張,仲做埋磨沙面呀.....
係好靚,好似人地結婚相咁囉...不過宜家d咁平,所以心痛囉....

你下次黎我度丫,我拎比你睇 :mrgreen:
Elainecnc 寫道:
豬媽,

你咁豪嘰? ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


591#
發表於 05-3-2 15:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

tw,

我有個friend都鐘意影,
佢自己結婚時1次,
我結婚時, 一齊影 又1次,
佢plan左再1次,
不過未影已離婚了.


侯爵府

積分: 23951


592#
發表於 05-3-2 15:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TingWai,
Why don't go Lourve, my friend's photo are really OK


大宅

積分: 2201


593#
發表於 05-3-2 15:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9


奀豬mami/cindy:
ME TOO!..........
我都鐘意同隻佬去shopping架
因為佢都鍾意睇BB野&大特價

奀豬mami~~ 寫道:
cindy,
me 2......我都係鐘意同隻佬去shopping.....佢好爽架... :mrgreen: 我連買冷都叫佢比意見......
(你地唔好 人呀)
[quote]
hkcindy 寫道:
大家唔好 我, 我好鐘意同隻佬去買野, 因為佢d taste好過我, 我唔識"簡"架好多時.
[/quote]


子爵府

積分: 12555


594#
發表於 05-3-2 15:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car man,
你講嚟引我哋笑呀。
:lol: :lol: :lol: :lol:

CarMan 寫道:
tw,

我有個friend都鐘意影,
佢自己結婚時1次,
我結婚時, 一齊影 又1次,
佢plan左再1次,
不過未影已離婚了.
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


595#
發表於 05-3-2 15:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

ada

我係一年內影過4次
1次係自己單獨影
跟手果年有得嫁咪再影
一次係擺酒送的
但影得唔好再補影
咪2次囉

另一次自己比$同老公影


珍珠宮

積分: 48885


596#
發表於 05-3-2 15:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy ma

乜野係 Lourve


珍珠宮

積分: 48885


597#
發表於 05-3-2 15:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

carman

咁離婚咪自己再影囉
一個都可以影

haha


男爵府

積分: 7735


598#
發表於 05-3-2 15:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

奀豬mami~~ 寫道:
tw,易拎,
我未影婚沙相呀,因為我之前結婚時諗住快d生一個,可以做花仔一齊影,宜家又等埋亞女大d,做花女,到時一定好鬼開心


豬媽

咁又係,一家人影真係好開心架!!

o個陣我都影左兩次!


侯爵府

積分: 21537


599#
發表於 05-3-2 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

willie,
我響樹溫緊書覆唔切啫! 真係考會考都無咁勤力!

tw/willie/sandy/car仔,
去旺角減肥約埋你哋當然無問題!
我通常星期一或四晚去,
有好多嘢可以做, M6機, 溶脂機, 涷帶,通淋巴都有,
總之每樣嘢每一part計錢囉!
不過auntie係小本經營, 人手有限,
一班人去就要安排下d時間.
好似我咁做3樣嘢都要3個鐘.
所以最緊要係有時候.
...


伯爵府

積分: 18746


600#
發表於 05-3-2 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car仔,
唔算密啦,我都係餵豬豬一日2-3餐之後冇耐就係m啦
car_pretty 寫道:

豬茵
我而家 mon-fir 朝早嵐嵐早餐, 晚餐 & 宵夜, 同埋 sat, sun & public holiday 通常全日會埋身餵, 其餘時間補奶粉, 咁算唔算密?? 呢兩日又冇啡色嘢喎!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo