在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10930


581#
發表於 05-5-23 15:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~

summer course甘倉手嗎 現在先5月份

栗子媽媽 寫道:
我比emily客完
頭先報左summer course


侯爵府

積分: 23932


582#
發表於 05-5-23 16:02 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

私家d5搶手
志願機構平d就要5啦
栗子係報私人幼稚園d summer course
我費事到時冇位咪報左先羅[quote]
wingcc 寫道:
~~~

summer course甘倉手嗎 現在先5月份


子爵府

積分: 10930


583#
發表於 05-5-23 16:16 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~

你幫栗子報左物也summer course?


栗子媽媽 寫道:
私家d5搶手
志願機構平d就要5啦
栗子係報私人幼稚園d summer course
我費事到時冇位咪報左先羅[quote]
wingcc 寫道:
~~~

summer course甘倉手嗎 現在先5月份


侯爵府

積分: 23932


584#
發表於 05-5-23 16:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

綜合課程
5 days / week
3 hours / day
one month course
1 hour - english playgroup
1 hour - mandarin playgroup
1 hour - 小廚師 / 手工 [quote]
wingcc 寫道:
~~

你幫栗子報左物也summer course?



子爵府

積分: 10930


585#
發表於 05-5-23 16:47 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~
安排得好密哦,你會不會帶他出去玩,travel之類

栗子媽媽 寫道:
綜合課程
5 days / week
3 hours / day
one month course
1 hour - english playgroup
1 hour - mandarin playgroup
1 hour - 小廚師 / 手工 [quote]
wingcc 寫道:
~~

你幫栗子報左物也summer course?


大宅

積分: 1725


586#
發表於 05-5-23 18:54 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽,

栗子有呢個 schedule, summer holiday 一定唔會悶, 我已經買左盒 puzzle 比個大仔喺 ok 消磨時間 :mrgreen:
栗子媽媽 寫道:
綜合課程
5 days / week
3 hours / day
one month course
1 hour - english playgroup
1 hour - mandarin playgroup
1 hour - 小廚師 / 手工 [quote]
wingcc 寫道:
~~

你幫栗子報左物也summer course?


侯爵府

積分: 23932


587#
發表於 05-5-23 19:28 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

睇下點 [quote]
wingcc 寫道:
~~
安排得好密哦,你會不會帶他出去玩,travel之類


侯爵府

積分: 23932


588#
發表於 05-5-23 19:29 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

I AM AFRAID THAT IT WILL BE PUZZLED YOU 多D喎
好媽媽 [quote]
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

栗子有呢個 schedule, summer holiday 一定唔會悶, 我已經買左盒 puzzle 比個大仔喺 ok 消磨時間 :mrgreen:


大宅

積分: 1725


589#
發表於 05-5-23 21:58 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


栗子媽媽 寫道:
I AM AFRAID THAT IT WILL BE PUZZLED YOU 多D喎
好媽媽 [quote]
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

栗子有呢個 schedule, summer holiday 一定唔會悶, 我已經買左盒 puzzle 比個大仔喺 ok 消磨時間 :mrgreen:


侯爵府

積分: 23932


590#
發表於 05-5-23 23:48 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

到小主人handle5到,都係你攪架啦 [quote]
Emily_bb 寫道:


大宅

積分: 1725


591#
發表於 05-5-24 00:12 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

咁我實比我件餅話我 因為一定係佢執手尾
栗子媽媽 寫道:
到小主人handle5到,都係你攪架啦 [quote]
Emily_bb 寫道:


子爵府

積分: 10930


592#
發表於 05-5-24 09:52 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

∼∼
早晨!


侯爵府

積分: 23932


593#
發表於 05-5-24 10:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

[quote]
Emily_bb 寫道:
咁我實比我件餅話我 因為一定係佢執手尾


侯爵府

積分: 23932


594#
發表於 05-5-24 10:21 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早 :wink:


子爵府

積分: 10930


595#
發表於 05-5-24 12:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


忙左成朝..........今日呢度好冷清 :-(


伯爵府

積分: 17559


596#
發表於 05-5-24 14:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

lunch食海南雞飯。正!


子爵府

積分: 10930


597#
發表於 05-5-24 16:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


BK又死


侯爵府

積分: 23932


598#
發表於 05-5-24 22:49 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我今日忙到水
5係晚上有事 + 同事D料未入哂CONTRACT BOOK,今晚一定OT到水


大宅

積分: 1725


599#
發表於 05-5-24 23:42 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽,

你仲係公司
栗子媽媽 寫道:
我今日忙到水
5係晚上有事 + 同事D料未入哂CONTRACT BOOK,今晚一定OT到水


侯爵府

積分: 23932


600#
發表於 05-5-24 23:51 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

走左啦
本來羅CONTRACT BOOK回家車OUTSTANDING
點知臨走大聲講我要羅走本部
有人話未UPDATE D料
想車野都未得車
走人
老板知道即時BLACK FACE罵果個MERCHANDISER
其實條仔真係好勤力,不過呢排QUOTA問題D料車得好緊
冇計啦
我LUNCH都係食完即做PRODUCTION REPORT比上司呀
聽日仲要同第二組做REPORT呀
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

你仲係公司
[quote]
栗子媽媽 寫道:
我今日忙到水
5係晚上有事 + 同事D料未入哂CONTRACT BOOK,今晚一定OT到水
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo