立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17324
ChammyMAMA 發表於 11-6-14 22:34 你嘅____大咪得囉。。。。
子爵府
積分: 14271
原帖由 littlecar 於 11-06-14 發表 Ak…你係咪下巴跌左落黎整唔番上去… 火媽…我感覺到你既怒火眼…
原帖由 戀仔狂 於 11-06-14 發表 我點止___大呀,我個___仲大呀...
瑪瑙宮
積分: 145167
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:03 鬥大?!我自卑
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:02 真係好難冷靜落嚟。。。
原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表 要送番份大禮比杏妍呀!
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:25 我都係咁唸 不過,點樣奬佢唔會令佢自己驕傲,同埋覺得「叻」就可以同我講條件呢?
原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表 送完比佢,再兇佢,唔努力讀書下年無架喇!
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:32 怕唔怕佢屈定我中學啲奬禮架? 生日禮物已經送到十歲嘞
原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表 吓。。。。預送咗咁多喇,咁呢份叫升小學奬,火火好誠實架,佢話生日先可以收禮物! ...
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:44 不過今年好開心,因為有朋友比面嚟一齊切旦糕。。。
原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-14 發表 咁你即係話我唔比面啫。。。。杏妍唔似咁賴皮喎!!
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:51 我哋都有食~車仔面呀!
akina_yeung 發表於 11-6-14 23:51 佢個樣又好似真係唔記得咁囉。。。
原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表 小朋友係奸架。。。。
侯爵府
積分: 22863
akina_yeung 發表於 11-6-15 00:44 媽媽通常都係蠢既~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy