想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


581#
發表於 11-7-31 11:35 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

唔好意思,完來係扯完,睇錯咗。咁應該排咗喇。咁你體溫點呀?




大宅

積分: 3315


582#
發表於 11-7-31 13:23 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-31 11:35
唔好意思,完來係扯完,睇錯咗。咁應該排咗喇。咁你體溫點呀?
我體溫開始升喇...


男爵府

積分: 6375


583#
發表於 11-7-31 14:04 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-31+11:35+唔

原帖由 Cruby 於 11-07-31 發表
我體溫開始升喇...
點解我d體溫冇升.........




大宅

積分: 3315


584#
發表於 11-7-31 16:25 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-31 14:04
點解我d體溫冇升.........
如果無升溫, 可能係黃體唔夠哦...


男爵府

積分: 6375


585#
發表於 11-7-31 19:06 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-31+14:04+點

原帖由 Cruby 於 11-07-31 發表
如果無升溫, 可能係黃體唔夠哦...
希望唔好又有問題啦,等我再量吓呢兩三日嘅體溫,無理由未排卵




男爵府

積分: 6375


586#
發表於 11-7-31 23:38 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

今日又dodo, d分泌多得誇張!!! 我諗今個cycle最多分沁




大宅

積分: 3315


587#
發表於 11-8-1 07:20 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-31 23:38
今日又dodo, d分泌多得誇張!!! 我諗今個cycle最多分沁
我一向都無咩分泌, 排卵前都無見過拉絲...

尋晚nipple好痛, 輕輕掂下都痛, 個胸又開始漲大... 尋晚仲發夢見到自己有大左肚去見醫生, 痴左線........


男爵府

積分: 6375


588#
發表於 11-8-1 08:00 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-31+23:38+今

原帖由 Cruby 於 11-08-01 發表
我一向都無咩分泌, 排卵前都無見過拉絲...

尋晚nipple好痛, 輕輕掂下都痛, 個胸又開始漲大... 尋晚仲發夢 ...
唔好咁緊張,我今早體温36.5




子爵府

積分: 10404


589#
發表於 11-8-1 08:16 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 07:20
我一向都無咩分泌, 排卵前都無見過拉絲...

尋晚nipple好痛, 輕輕掂下都痛, 個胸又開始漲大... 尋晚仲發夢 ...

可能你太緊張,日有所思夜有所夢!不過都有可能今個cycle真係中都唔定!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


590#
發表於 11-8-1 08:25 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 08:16
可能你太緊張,日有所思夜有所夢!不過都有可能今個cycle真係中都唔定! ...
KK, 承你貴言!

不過我今個cycle真係一d都唔緊張, 只係如常日日check體溫同紅d, 之後就按plan好既時候dodo, 其他身體變化都無理, 仲比之前無咁介口, 不過尋晚發d咁既夢自己都覺得好好笑~~~


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


591#
發表於 11-8-1 09:42 |只看該作者
Hello, 我新黎架, 好多野都唔識, 請問紅D綠係咩? JM意思係mami?


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


592#
發表於 11-8-1 09:43 |只看該作者
Hello, 我新黎架, 好多野都唔識, 請問紅D綠係咩? JM意思係mami?


男爵府

積分: 6375


593#
發表於 11-8-1 10:01 |只看該作者
我今日心情差到爆, 今晚要執屋 (C6 d親戚上嚟…) 今朝俾老細出氣 >.<


大宅

積分: 3315


594#
發表於 11-8-1 10:11 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 10:01
我今日心情差到爆, 今晚要執屋 (C6 d親戚上嚟…) 今朝俾老細出氣 >.
唔好忟, 會影響身體架, 上黎吹下水開心番啦~~~


男爵府

積分: 6375


595#
發表於 11-8-1 10:45 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 10:11
唔好忟, 會影響身體架, 上黎吹下水開心番啦~~~

我已經盡量唔去炆食太多好辛苦


C6又衰, 冇手尾, 我執屋執餐死 >.<


男爵府

積分: 6375


596#
發表於 11-8-1 11:14 |只看該作者
manionb 發表於 11-8-1 09:43
Hello, 我新黎架, 好多野都唔識, 請問紅D綠係咩? JM意思係mami?

d係排卵紙, d验孕纸, JM係姊妹


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


597#
發表於 11-8-1 11:15 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 10:45
我已經盡量唔去炆… 死猫食太多… 好辛苦…
C6又衰, 冇手尾, 我執屋執餐死 >. ...
d老闆成日都鍾意玩失憶同屈人食貓麵架啦,唔好激心,嬲壞自己就唔抵啦


男爵府

積分: 6375


598#
發表於 11-8-1 11:26 |只看該作者
ilovedogs322 發表於 11-8-1 11:15
d老闆成日都鍾意玩失憶同屈人食貓麵架啦,唔好激心,嬲壞自己就唔抵啦

雖然我唔係佢嘅愛將但唔係咁ga ma….. >.< 今日先星期一ja… 點挨


大宅

積分: 4614


599#
發表於 11-8-1 11:50 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-7-14 06:59
幫我睇下今早check既今曰day 29,平時cycle32我係咪bingo?綠d比尋曰明顯!


中左啦,恭喜恭喜!


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


600#
發表於 11-8-1 12:02 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-1 11:50

thank you ar~~~我己經6weeks 幾啦..不過就嘔死啦~~~~~~
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo