想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2401


581#
發表於 11-7-27 11:38 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:30
QE係綠區呀!!~

綠區有咩?? 好似係屯門區


大宅

積分: 2401


582#
發表於 11-7-27 11:41 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 11:27
真架, 你記住, 依家呀边個向你個肚度個size好細, 仲細過粒芝麻 (e生同我講仲細過粒塵)
你要好小心好好保護 ...

知道知道~~


大宅

積分: 2401


583#
發表於 11-7-27 11:43 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:31
我之前返工, 擔擔抬抬, 樣樣親力親為, 而家唔敢啦, 可以既都搵D姐姐幫我手....盡量都唔拎重野.... ...

你之後仲要還原office.... 叫人幫你攪啦, 你又唔洗做lu.....


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


584#
發表於 11-7-27 11:49 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:30
QE係綠區呀!!~

都話問咗QE咩區都報得呀!!



子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


585#
發表於 11-7-27 11:57 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 11:43
你之後仲要還原office.... 叫人幫你攪啦, 你又唔洗做lu.....

搬上搬落就叫姐姐/男同事幫手架啦, 我執下野都OK~~~


男爵府

積分: 7720


586#
發表於 11-7-27 11:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 10:36
我會買呀,我愛人已經講定,一帶左狗狗番黎第一件事就係同佢地買保險呀,因為我愛人話狗狗有病要用好多錢 ...

其實一個月就唔洗好多錢,不過就係唔知有無用囉..
我緊係唔希望要有咩大手術用到佢啦


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


587#
發表於 11-7-27 11:58 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 11:49
都話問咗QE咩區都報得呀!!

係喎係喎, 不過我唔想去QE, 所以冇記住~~~~


子爵府

積分: 10404


588#
發表於 11-7-27 12:00 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 11:58
其實一個月就唔洗好多錢,不過就係唔知有無用囉..
我緊係唔希望要有咩大手術用到佢啦
...

梗係唔希望有咩病啦,只係買個保險囉!其實原理同人一樣囉我覺得!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


589#
發表於 11-7-27 12:06 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:58
係喎係喎, 不過我唔想去QE, 所以冇記住~~~~

我記得 lilichan 講過佢幾個朋友入去生完
個個都媽媽聲


男爵府

積分: 7720


590#
發表於 11-7-27 12:08 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 10:44
哈, 我好鍾意睇佢 2姊妹玩咬咬架
玩到 E 晒牙好肉緊

係呀,佢地就係E曬牙囉,無啦啦又吠對方喎
都唔知係玩定係咩...麥茶無啦啦玩玩下波咬烏龍茶隻狗同尾架,好陰毒mouth:
我同牛檔唔熟呀,不過可以叫菜檔阿E一早幫我去買左先囉
一個星期食幾多次呀?係唔係一次好喇?
佢地會唔會食開左呢0的肉唔想食糧架..
K9係脫水生肉呀,都要250蚊一包呀,一包都食一個月左右啦,因為我一個星期淨係餵兩次
而且又唔會餵佢STANDARD咁多..
如果買瘦肉,一餐佢地食幾多呀,定係你會加飯俾佢呀?同埋瘦肉洗唔洗飛水呀
其實而家佢地成長緊,我就唔知如果我買肉俾佢,佢攝取得夠唔夠佢所需0既營養呀
我隻哥基係食湯渣架,食到佢好肥囉....而家我唔俾我阿爸阿媽餵佢食湯渣呀
哥基太肥好危險架,好易盤骨有事..

咁我又無睇過details包0的咩呀,我見藍十字賣廣告麻
咪諗會唔會買定好0的呢..但我又覺得違反左自然定律囉,即係我0個兩隻仔仔都無幫佢地絕育架

佢地就係游過一次囉,就係0係pet world喇,貴到死=3=
遠就唔係問題呀,我諗我c6新牌仔就會好想周圍去去遠0的囉,哈哈
係驚佢唔識路多0的啦,不過有GPS都應該ok 0既,好期待添

KK,你幾時搬呀,幾時養大白熊呀,一齊去游丫,大白熊炸水一定好勁抽



大宅

積分: 2401


591#
發表於 11-7-27 12:08 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 12:06
我記得 lilichan 講過佢幾個朋友入去生完
個個都媽媽聲

我都記得... 聽見到驚.... 但我諗我都會入lee間, 有二等房, 唔知瑪嘉烈有無呢???


男爵府

積分: 7720


592#
發表於 11-7-27 12:11 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:49
黎緊連續6 day仲要去會展做苦工, 日日企成十個鐘~

你係唔係去做動漫節呀?
我可能會去呀,我係one piece迷呀,想去睇下有咩買囉,不過會超多人同龍友


男爵府

積分: 7720


593#
發表於 11-7-27 12:12 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 10:58
我就唔使煩,一係QE,一係廣安,都唔會有第三個選擇,不過都應該係QE!留番d錢減肥,補身! ...

我就一係威記,一係仁安囉....
我都想留番0的錢俾bb,但又想開刀攪掂埋兩粒衰瘤,好矛盾:;pppp:


男爵府

積分: 7720


594#
發表於 11-7-27 12:13 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 11:02
你最好同你主管單聲先
依家你個肚至上
工作嘅嘢唔理咁多

唔知點解見到"主管"呢個字覺得好大陸,哇哈哈


大宅

積分: 2401


595#
發表於 11-7-27 12:14 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:11
你係唔係去做動漫節呀?
我可能會去呀,我係one piece迷呀,想去睇下有咩買囉,不過會超多人同龍友

我公司出品!!!


子爵府

積分: 10404


596#
發表於 11-7-27 12:15 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:08
係呀,佢地就係E曬牙囉,無啦啦又吠對方喎
都唔知係玩定係咩...麥茶無啦啦玩玩下波咬烏龍茶隻狗同尾架,好陰 ...

我最快都要11月先出滿意紙呀,不過因為未補地價,所以都唔可以裝修住,我愛人話要搞掂晒間屋先可以養,所以仲要等補埋地價,最快我唸都要出年4lu!我都好想同你地一齊帶狗出去玩呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


597#
發表於 11-7-27 12:15 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 11:17
嗚嗚嗚..... 你講到我好驚呀..... 但我無得say呢......

咁你最緊要唔好企太多人碰撞0既地方呀
你知0的龍友見到0的模同0的cosplay友會發左癲撞黎撞去爭影相架啦


男爵府

積分: 7720


598#
發表於 11-7-27 12:16 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:20
我o岩o岩book左私家婦科做檢查啦.....19/8, 希望快d到啦!!~

到時應該有閃閃喇喎


子爵府

積分: 10404


599#
發表於 11-7-27 12:17 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:08
我都記得... 聽見到驚.... 但我諗我都會入lee間, 有二等房, 唔知瑪嘉烈有無呢??? ...

你老公都係公務員?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


600#
發表於 11-7-27 12:19 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:12
我就一係威記,一係仁安囉....
我都想留番0的錢俾bb,但又想開刀攪掂埋兩粒衰瘤,好矛盾
...

如果係咁就C+d喇,可以一次過呀嘛!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo