想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17022


581#
發表於 11-8-4 20:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 17:01
一早print左啦!我諗我唔聽講座啦!join下媽媽會,睇下有咩買,行下就走人啦!我都無報名聽講座,並且又要 ...
我都print咗



子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


582#
發表於 11-8-4 20:49 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-4+17:02+餵緊奶,

原帖由 黃二少奶 於 11-08-04 發表
最好唔好咁快黎,
等我慳番D M巾錢
我都唔想嘩快嚟m
因為係有咗叮叮先冇m,我成日覺得m一是未嚟,我孕育叮叮嘅過程仲未完咁。如果m到咗,我同叮叮呢一段咁close嘅關係就好似告一段落。
我知我呢種諗法係怪怪哋架喇!




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


583#
發表於 11-8-4 20:51 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-4+17:04+最好

原帖由 small531 於 11-08-04 發表
餵人奶..真係可能成年都唔黎m 架...我餵左3個月...都要爽爽6~7個月先黎...
咁耐冇嚟,一嚟會唔會勁多?




伯爵府

積分: 17022


584#
發表於 11-8-4 20:52 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:54
係丫...我上次冇買野...剩係拎贈品都拎到手軟....
好彩我有咕喱幫我拎野



子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


585#
發表於 11-8-4 20:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+悅同+於+11-08-04+發表你enjo

原帖由 黃二少奶 於 11-08-04 發表
我阿爸打黎我先同佢講,上次俾阿媽玩完b豬又嘔奶,又扭計,我阿爸話會同阿媽講下,唔知會唔會:happy ...
有爸爸做中間人提提你媽咪,應該會好d架喇!




伯爵府

積分: 17022


586#
發表於 11-8-4 20:54 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 17:00
之前我話6月尾以為自己黎M,但係跟住成個7月到而家都未再黎呀,
咁之前可能真係惡露未斷尾
...

唔黎仲好....唔洗煩


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


587#
發表於 11-8-4 20:55 |只看該作者

引用:唔覺唔覺B豬聽日3個月喇,時間真係好似過得

原帖由 黃二少奶 於 11-08-04 發表
唔覺唔覺B豬聽日3個月喇,
時間真係好似過得好快咁
時間過得好快,過多幾個月就會好好玩,反應會快好多...到左一歲就開始麻煩,要求多多,就好似bel bel 甘




伯爵府

積分: 17022


588#
發表於 11-8-4 21:03 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 20:49
我都唔想嘩快嚟m
因為係有咗叮叮先冇m,我成日覺得m一是未嚟,我孕育叮叮嘅過程仲未完咁。如果m到咗,我同 叮叮呢一段咁close嘅關係就好似告一段落...

俾我都有呢種feel


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


589#
發表於 11-8-4 21:10 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 20:54
唔黎仲好....唔洗煩

我都係咁諗


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


590#
發表於 11-8-4 21:11 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 20:55
時間過得好快,過多幾個月就會好好玩,反應會快好多...到左一歲就開始麻煩,要求多多,就好似bel bel 甘:wahaha ...

其實而家都開始幾好玩嫁喇,
同佢講野,佢會望住你,又會對住你笑,
真係好開心


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


591#
發表於 11-8-4 21:12 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 20:53
有爸爸做中間人提提你媽咪,應該會好d架喇!

我覺得我阿爸未必敢同阿媽講


珍珠宮

積分: 42544

叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


592#
發表於 11-8-4 22:19 |只看該作者

引用:Quote:wingcrown+發表於+11-8-4+20:55+時間

原帖由 黃二少奶 於 11-08-04 發表
其實而家都開始幾好玩嫁喇,
同佢講野,佢會望住你,又會對住你笑,
真係好開心
再大d仲開心^^影多d相,我睇反bel bel d 相,笑c我,同埋果時覺得佢好cute,但compare 反依家,依家又cute d wahahaha.....到左佢地識駁咀時,就激c lor....




侯爵府

積分: 21177


593#
發表於 11-8-4 22:21 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 19:39
頭先公司有嘢趧deadline,蛇唔到上嚟,miss咗你個post添!
浪費咗兩張飛添!
我袋住d飛喺身架,諗 ...

或細細去拎啦!細細近d尖東,之後去轉過海車。因為我去拎飛,車錢都差唔多。haha

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


594#
發表於 11-8-4 22:22 |只看該作者
wingcrown 發表於 11-8-4 22:19
再大d仲開心^^影多d相,我睇反bel bel d 相,笑c我,同埋果時覺得佢好cute,但compare 反依家,依家又cute d wa ...

你真係同bel bel影左好多相,好多表情好搞笑!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


595#
發表於 11-8-4 22:22 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 21:12
我覺得我阿爸未必敢同阿媽講

比呀爸知道,當自己,發sit下都好。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


596#
發表於 11-8-4 22:23 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 21:03
俾我都有呢種feel

我真係完全無咁諗過,原來會咁架!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


597#
發表於 11-8-4 22:25 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 20:46
我都print咗

一定要print定,你有無幫你老公print,寫公司地址。有兩份!heehee!這是我貪心的c9心態。haha

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


598#
發表於 11-8-4 22:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 19:41
用咩料一齊煲湯好?

煲章魚,節瓜,花生,微豆,豬腳 or豬肉 or雞腳加年偶都得。。加大約$1的通草就夠啦!但如果超多奶 and谷,記住一定要pump清曬!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


599#
發表於 11-8-4 22:30 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-4 19:21
我都唔知呀,
因為一開始比較放心, 加上我好累, 無睇住個陪月,
之後先知唔對路, BB隻眼比佢搞到發炎.

加油呀!增取時間休息!你坐緊月,都要注意照顧自己呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


600#
發表於 11-8-4 22:48 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 20:46
我都print咗

但問題係我唔覺得你會排隊拎gift law

我上年fri去都無排呀.... 反而sunday有d真係無人排就咁行埋去就拎左少量gift...

星期五其實一d都唔會少人..... 尤其下午.... 朝早還好d.... (上年我fri/ sun都有去.... ) sun真係少人過fri下午.... 因為fri好多free ticket同埋好多人諗住請下午假/ 好多好得閒既人好似我咁..都係fri去...end up聽返counter d人講...都話fri/ sat係最多人

我識既大部份媽媽都係聽日去, 應該撞到好多人.... 我朋友話佢應該11點幾黎車我, 佢仲有個fd, 佢地都未去過, 又實唔會整label, 更加唔會肯排隊, 所以我都無整呀........ 或者一陣寫定幾張紙仔, 真係好想要個d咪比張佢law.....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo