心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


581#
發表於 05-9-30 16:40 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀!亞婆一下唔記得大奶個名點打呀!所以用左象形文字囉!
hola 寫道:
一返雷見到咁多(.)(.), ( . )( . ) 嘅????


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


582#
發表於 05-9-30 16:41 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

仲有呢個出場呀!
OKLA 寫道:
乜唔係應該佢出場咩 --->


子爵府

積分: 14914


583#
發表於 05-9-30 16:43 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘩, 呢個都好正喎, 我鐘意呀

[quote]
小路 寫道:
仲有呢個出場呀! [quote]
OKLA 寫道:
乜唔係應該佢出場咩 --->


子爵府

積分: 14914


584#
發表於 05-9-30 16:44 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

:mrgreen: 亞婆真係[size=medium]人, 連象型文字都識
[quote]
小路 寫道:
係呀!亞婆一下唔記得大奶個名點打呀!所以用左象形文字囉!


侯爵府

積分: 20058


585#
發表於 05-9-30 16:46 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

直頭勁惦啦( . )( . )
OKLA 寫道:
:mrgreen: 亞婆真係[size=medium]人, 連象型文字都識


侯爵府

積分: 22002


586#
發表於 05-9-30 16:47 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我瞓醒喇.


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


587#
發表於 05-9-30 16:47 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

嘻嘻,有時亞婆懵唔晒!!
OKLA 寫道:
:mrgreen: 亞婆真係[size=medium]人, 連象型文字都識


大宅

積分: 4201


588#
發表於 05-9-30 16:48 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)


hola 寫道:
一返雷見到咁多(*_*)(~_~),
( @ . @ )(- . - ) 嘅????
[/quote]


子爵府

積分: 14914


589#
發表於 05-9-30 16:48 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

真係好難想象架
hola 寫道:
直頭勁惦啦( . )( . ) [quote]
OKLA 寫道:
:mrgreen: 亞婆真係[size=medium]人, 連象型文字都識
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


590#
發表於 05-9-30 16:49 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

hola 寫道:
直頭勁惦啦( . )( . )


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


591#
發表於 05-9-30 16:50 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

亞妹你返來啦!!有無掛c我呀!!
傻妹妹 寫道:
我瞓醒喇.


子爵府

積分: 14914


592#
發表於 05-9-30 16:50 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你攪咩?
kennylaputa 寫道:

一返雷見到咁多(*_*)(~_~),
( @ . @ )(- . - ) 嘅????


侯爵府

積分: 22002


593#
發表於 05-9-30 16:51 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

有啊!巧掛添啊!
原本茅咁早起身,想繼續瞓,
不過∼比惡夢嚇c咗. [quote]
小路 寫道:
亞妹你返來啦!!有無掛c我呀!!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


594#
發表於 05-9-30 16:51 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

其實我都搞錯左!秋秋係( o )( o )先岩!我有眼不識泰山!!
OKLA 寫道:
真係好難想象架


大宅

積分: 4201


595#
發表於 05-9-30 16:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

早晨啊~~太陽都西斜lu
小路 寫道:
亞妹你返來啦!!有無掛c我呀!! [quote]
傻妹妹 寫道:
我瞓醒喇.
[/quote]


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


596#
發表於 05-9-30 16:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你訓左成日囉喎﹗
小路 寫道:
亞妹你返來啦!!有無掛c我呀!! [quote]
傻妹妹 寫道:
我瞓醒喇.
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


597#
發表於 05-9-30 16:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

發咩惡夢 呀?
傻妹妹 寫道:
有啊!巧掛添啊!
原本茅咁早起身,想繼續瞓,
不過∼比惡夢嚇c咗.


侯爵府

積分: 22002


598#
發表於 05-9-30 16:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

2點先開始瞓,邊樹有成日喎. [quote]
張秋 寫道:
你訓左成日囉喎﹗


珍珠宮

積分: 36964

wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


599#
發表於 05-9-30 16:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咪係囉﹗
琴晚好早訓呀?
kennylaputa 寫道:
早晨啊~~太陽都西斜lu
[quote]
小路 寫道:
亞妹你返來啦!!有無掛c我呀!! [quote]
傻妹妹 寫道:
我瞓醒喇.
[/quote][/quote]


大宅

積分: 4201


600#
發表於 05-9-30 16:53 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

( ^o^ )(@ o @ )

小路 寫道:
其實我都搞錯左!秋秋係( o )( o )先岩!我有眼不識泰山!!
[quote]
OKLA 寫道:
真係好難想象架
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo