想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


581#
發表於 11-9-28 08:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 08:02
我尋晚見有人話試過流10日啡先黎m
....

現在好似跑步由從頭嚟過!!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


582#
發表於 11-9-28 08:09 |只看該作者
無喇喇1號風球
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


583#
發表於 11-9-28 08:12 |只看該作者
早晨ar~~~bb_pig
明日DAY32喇....唉~~~唔中都希望快d嚟M 喇....好唔鍾意這感覺
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


584#
發表於 11-9-28 08:18 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

我流啡有從高處跌落黎果種感覺 所以呢幾日已麻目左 ...
7月龍b 等緊我地!加油!





男爵府

積分: 6108


585#
發表於 11-9-28 08:18 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

都掛唔起八號架喇 無用




男爵府

積分: 6108


586#
發表於 11-9-28 08:19 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

早晨
我都係 等黎等去都唔知等乜咁....




男爵府

積分: 5940


587#
發表於 11-9-28 08:37 |只看該作者
MORNING ALL!!!!

我正常明天就會來m啦!!!

淘寶毒我中左成年啦,而家都係一季買一次jar~~~


別墅

積分: 571


588#
發表於 11-9-28 08:42 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

一日未黎m 仲有機會~~~
我未敢check 住.....等ar~~等ar~~等ar~~~等到day 40 唔黎先去check.....等到頸都長埋 =="

因為我試過40日一個cycle....我怕我今次都係~唔好side 錢~


男爵府

積分: 6108


589#
發表於 11-9-28 08:53 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

早晨呀!
我地一齊念力m小姐快d黎(可能就有相反結果)
我都有半年無淘 你買咩多?




男爵府

積分: 5940


590#
發表於 11-9-28 08:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 08:53
早晨呀!
我地一齊念力m小姐快d黎(可能就有相反結果)
我都有半年無淘 你買咩多?
當然係買比我個大少爺,九成都係買3比佢


大宅

積分: 2403


591#
發表於 11-9-28 08:59 |只看該作者
morning ar.... today body temperature is 36.6.... not high , not low... and M not yet come....:;pppp: i want to start the next cycle earlier.... X___X


男爵府

積分: 6108


592#
發表於 11-9-28 09:12 |只看該作者
回覆 swlsw 的帖子

你day幾呀?


男爵府

積分: 6108


593#
發表於 11-9-28 09:13 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我由check到哈哈笑到今日...日日都係36.6 只係...只係某日去到36.9(我估排卵果日)...某兩日去到36.7....
都唔知咩叫高咩叫低 >.<


男爵府

積分: 6108


594#
發表於 11-9-28 09:14 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

d質地好唔好?


男爵府

積分: 5346


595#
發表於 11-9-28 09:18 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 08:37
MORNING ALL!!!!

我正常明天就會來m啦!!!

我唔識用淘寶, 而且買野又要俾好貴的運費, 有時覺得唔值.


男爵府

積分: 6108


596#
發表於 11-9-28 09:20 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

我多數同朋友一齊夾黎買,share運費會平d
但好多時質地都同睇相差好遠,好多買左番黎都係得個擺字..


大宅

積分: 2403


597#
發表於 11-9-28 09:30 |只看該作者
Today is Day 31 for me.. my cycle is 28-30... last nite checked with CB digital, but -ve.... maybe Miss M will come today/ tmr

My BBT before ovulation is 36.2.... after ovulation.. it went up to 36.8 .....


男爵府

積分: 5940


598#
發表於 11-9-28 09:32 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 09:20
回覆 qwbear 的帖子

我多數同朋友一齊夾黎買,share運費會平d
我地都係幾個媽媽一齊買 或 用集運, 運費就會平D~


男爵府

積分: 6108


599#
發表於 11-9-28 09:32 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我只係今個月先日日量,由dodo果日先開始量...都未低過
但我兩個月前m後量又幾天,日日都係36.2-36.4

但感覺上體溫都唔係好可靠咁..


男爵府

積分: 6108


600#
發表於 11-9-28 09:33 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

希望我有這 一天,我地夾份買野就好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo