想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35709


581#
發表於 06-2-20 09:41 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
咪咁客氣啦

1328 寫道:
ceci

唔該晒


大宅

積分: 2743


582#
發表於 06-2-20 10:55 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

早晨...

ceci
大咪應該唔係出水豆woh,水豆唔會得幾粒咁少boh..一出就唔好禁住佢,又得佢出喇,我仔都係係歲幾就出左喇.我初時唔知係乜,夜晚見到有一粒粒向patpat到就同老公帶仔去看急證(係咪好誇張 )因過時好似有好多好似叫玫瑰疹定乜野流行緊架.當時我媽還買左盆芙蓉放向屋企,話好似會無咁痕同無咁萌憎woh,當時我仔都好似幾work.


珍珠宮

積分: 35709


583#
發表於 06-2-20 11:14 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


wan
最弊我星期六同佢去睇過中醫 ( d 西醫收晒工 :-( ) ,個醫師都話係水痘 :cry: :cry: 我 arm arm 又打俾亞太問佢大咪身上有無出,亞太話無喎,亞太話佢面果 d 開始結焦,係水痘喎 ?-( ?-( 呢雲真係攪到我陀陀鈴 :-| :-| :-| :-| 我已經叫亞太晏晝去睇一睇西醫再証實一下,如果唔係順便打麻水痘針

wanman 寫道:
ceci
大咪應該唔係出水豆woh,水豆唔會得幾粒咁少boh..一出就唔好禁住佢,又得佢出喇,我仔都係係歲幾就出左喇.我初時唔知係乜,夜晚見到有一粒粒向patpat到就同老公帶仔去看急證(係咪好誇張 )因過時好似有好多好似叫玫瑰疹定乜野流行緊架.當時我媽還買左盆芙蓉放向屋企,話好似會無咁痕同無咁萌憎woh,當時我仔都好似幾work.


珍珠宮

積分: 35709


584#
發表於 06-2-20 11:15 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


呢個公仔似唔似我 ar



侯爵府

積分: 23416


585#
發表於 06-2-20 11:19 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

妳幫我搵gei 如果有一天 ringtone..我唔適dl ar..我裝左隻disc..又插埋線落電腦..跟手搜個電話..但係佢話我唔知乜野connect 唔到wor


珍珠宮

積分: 35709


586#
發表於 06-2-20 11:33 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
你係咪買原裝果套 cable 同 cd ar ??

1328 寫道:
ceci

妳幫我搵gei 如果有一天 ringtone..我唔適dl ar..我裝左隻disc..又插埋線落電腦..跟手搜個電話..但係佢話我唔知乜野connect 唔到wor


珍珠宮

積分: 35709


587#
發表於 06-2-20 11:38 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
你部機咩型號 ??


侯爵府

積分: 23416


588#
發表於 06-2-20 11:47 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

係AR..買機個陣送GAR..型號係PANTECH PG-3200


珍珠宮

積分: 35709


589#
發表於 06-2-20 12:04 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
等我去同你 check check 呢部機 d 資料先下

1328 寫道:
ceci

係AR..買機個陣送GAR..型號係PANTECH PG-3200


珍珠宮

積分: 35709


590#
發表於 06-2-20 12:16 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
你睇睇你係咪跟住呢 d step 黎做

1) install cd (not connet mobile in pc)
2) connet mobile to pc,跟住 pc 會自動幫你搵配對
3) 係 pc 右下角你會見到句 '你的新裝置已經安裝好並且可以使用'

通常新產品要 install 入 pc,成功後都會出現呢句野!!


珍珠宮

積分: 35709


591#
發表於 06-2-20 12:19 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


大咪俾人投訴呀
隻魔怪將櫃桶 d 衫,褲,


侯爵府

積分: 23416


592#
發表於 06-2-20 12:22 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

CECI

等我返去再試一次...

我見電腦到已經有pantech 個icon lor wor  只係我插左個電話..click 入個icon 度...佢話唔知乜野冇connect ar


侯爵府

積分: 23416


593#
發表於 06-2-20 12:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

唔百厭妳就驚la :mrgreen:

[quote]
cecichau 寫道:

大咪俾人投訴呀
隻魔怪將櫃桶 d 衫,褲,


珍珠宮

積分: 35709


594#
發表於 06-2-20 12:30 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
係 pc 到見到 icon 只係部 pc 有呢個 software,當你連接麻 mobile,pc 又會自己去搵配合番部 mobile 既 software,咁先叫完全 connet 妥當架

1328 寫道:
CECI

等我返去再試一次...

我見電腦到已經有pantech 個icon lor wor  只係我插左個電話..click 入個icon 度...佢話唔知乜野冇connect ar


侯爵府

積分: 23416


595#
發表於 06-2-20 12:34 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

哦....咁如果妳睇我咁gei case..我係miss 左邊一個step ar???


侯爵府

積分: 23416


596#
發表於 06-2-20 12:35 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

好~ 等我今晚再將mobile connect to the cable 先 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35709


597#
發表於 06-2-20 12:41 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
有可能 pc 要搵配對,但未完成前你已經開左個 software,所以個 software 咪同你講 not connet!!

又或你番去咩都唔好郁,插 mobile 落 pc 到,等一陣先,睇睇得唔得,得就唔洗裝過麻 :mrgreen: :mrgreen:

1328 寫道:
ceci

哦....咁如果妳睇我咁gei case..我係miss 左邊一個step ar???


珍珠宮

積分: 35709


598#
發表於 06-2-20 12:42 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
good ~ good

1328 寫道:
ceci

好~ 等我今晚再將mobile connect to the cable 先 :mrgreen:


侯爵府

積分: 23416


599#
發表於 06-2-20 12:44 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

好~ 就咁話, tks :mrgreen:

cecichau 寫道:

1328


又或你番去咩都唔好郁,插 mobile 落 pc 到,等一陣先,睇睇得唔得,得就唔洗裝過麻 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35709


600#
發表於 06-2-20 14:12 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
想問問 米水囡囡 張 move 相同 scream saver 係用咩 software 做架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo