興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   27


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


581#
發表於 12-8-1 13:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-08-01+發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-08-01 發表
有冇整米袋試下?
冇,要自己縫...屋企人又話坐月個時唔好做住會對bb唔好喎...依家想整但除左米仲可以用咩整?d米又洗唔洗煮??




瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


582#
發表於 12-8-1 13:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanny3315+於+12-08-01+發表

原帖由 小荻媽咪 於 12-08-01 發表
佢有帶住個葫蘆仔 但都撞到 唯有搵過粒觀音俾佢陀 等舊曆十五俾保嬰丹佢食 呢排成日叫驚驚 睇奧運都驚



...
奧運就當然啦,我地做唔到嗎大人就話勁o者,小朋友見到當然會驚啦
葫蘆本身都可以辟邪喎以前屋企窗邊都有放架....不過轉個觀音都好既,安心d




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


583#
發表於 12-8-1 15:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小荻媽咪+於+12-08-01+發表有

原帖由 fanny3315 於 12-08-01 發表
冇,要自己縫...屋企人又話坐月個時唔好做住會對bb唔好喎...依家想整但除左米仲可以用咩整?d米又洗唔洗煮?? ...
d米唔駛洗 可以搵人車




公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


584#
發表於 12-8-1 15:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小荻媽咪+於+12-08-01+發表佢

原帖由 fanny3315 於 12-08-01 發表
奧運就當然啦,我地做唔到嗎大人就話勁o者,小朋友見到當然會驚啦
葫蘆本身都可以辟邪喎:su ...
我之前搵李承責睇再前一間屋 佢叫我放個葫蘆響大女房擋剎





翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


585#
發表於 12-8-1 17:16 |只看該作者
本帖最後由 birdy09 於 12-8-1 17:17 編輯
fanny3315 發表於 12-8-1 13:31
冇,要自己縫...屋企人又話坐月個時唔好做住會對bb唔好喎...依家想整但除左米仲可以用咩整?d米又洗唔洗煮?? ...

你係米反嘢呀

借問聲,煮左會變成乜呀 ..................................................


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


586#
發表於 12-8-1 19:17 |只看該作者
你地去晒邊呀

Calling, calling

團長 & 團友們集合呀 ............................


翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


587#
發表於 12-8-1 19:20 |只看該作者
明天早上 9:00 集合



珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


588#
發表於 12-8-1 21:29 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-8-1 12:23
意見接受,規矩照舊
大陸人帶團係咁上下...佢地冇得點賺係求奇架啦但係佢應該要問左大家意見 ...

改唔緊要, 都唔好咁過份, 俾得半個鐘人地行呀 !!


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


589#
發表於 12-8-1 21:30 |只看該作者
fanny3315 發表於 12-8-1 12:24
團友點會hea
咁食好唔好呀?

得咁少景點, 地方又唔係大, 車程唔會耐, 所以係酒店真係好hea架.....d野食反而第一餐唔錯, 之後既自助餐反而一般, 不過食完都無肚痛, 算好架喇.....


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


590#
發表於 12-8-1 21:31 |只看該作者
birdy09 發表於 12-8-1 12:45
同我泰國團的導遊兼當地領隊有得揮 佢地都係方便自己做嘢而唔係以團友行先

...

我上次去韓國咪又係, 個導遊直情唔理團友, 掛住傾電話, 後來仲喊哂, 原來同男朋友鬧交.....我今次跟變泰旅行社呀 !!


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


591#
發表於 12-8-1 21:33 |只看該作者
小荻媽咪 發表於 12-8-1 13:23
得一個大陸導遊冇香港導遊咩? 咁玩法邊盡興架 動物園應該安排多d時間 其他可以少d 不過兩日團好似大概3-4點 ...

有香港領隊架, 不過香港領隊都唔駛點做野, 淨係係車上面, 係咁叫人唔好計較, 又叫人寫意見表時讚佢囉....


公爵府

積分: 25623


592#
發表於 12-8-1 21:47 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-8-1 21:33
有香港領隊架, 不過香港領隊都唔駛點做野, 淨係係車上面, 係咁叫人唔好計較, 又叫人寫意見表時讚佢囉.... ...
讚佢個C人頭


公爵府

積分: 25623


593#
發表於 12-8-1 21:51 |只看該作者
本帖最後由 bebe12hk 於 12-8-1 21:52 編輯
chocolate9592 發表於 12-8-1 21:31
我上次去韓國咪又係, 個導遊直情唔理團友, 掛住傾電話, 後來仲喊哂, 原來同男朋友鬧交.....我今次跟變泰旅 ...

啊...原來係[size=14.857142448425293px]變泰[size=14.857142448425293px]旅行社呀 !!

我而家都唔會跟大社,
有時細社仲好過D大社


公爵府

積分: 25623


594#
發表於 12-8-1 22:03 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-8-1 21:30
得咁少景點, 地方又唔係大, 車程唔會耐, 所以係酒店真係好hea架.....d野食反而第一餐唔錯, 之後既自助餐反 ...
所以食到一肚氣


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


595#
發表於 12-8-1 22:04 |只看該作者
bebe12hk 發表於 12-8-1 21:51
啊...原來係變泰旅行社呀 !!

我而家都唔會跟大社,

未生團仔之前, 都同團公跟過呢間, 都ok架, 點知而家變成咁......


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


596#
發表於 12-8-1 22:05 |只看該作者
bebe12hk 發表於 12-8-1 22:03
所以食到一肚氣

食方面真係無咩特別, 只係行唔哂兩個景點好嬲囉......


公爵府

積分: 25623


597#
發表於 12-8-1 22:07 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-8-1 21:29
改唔緊要, 都唔好咁過份, 俾得半個鐘人地行呀 !!
邊有半個鐘, 仲有落車上車呢


公爵府

積分: 25623


598#
發表於 12-8-1 22:08 |只看該作者
chocolate9592 發表於 12-8-1 22:05
食方面真係無咩特別, 只係行唔哂兩個景點好嬲囉......
下次搵細團跟


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


599#
發表於 12-8-1 22:45 |只看該作者
bebe12hk 發表於 12-8-1 22:07
邊有半個鐘, 仲有落車上車呢

都係架....最慘成日要等d遲到既人, 都等咗好多時間去......


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


600#
發表於 12-8-1 22:46 |只看該作者
bebe12hk 發表於 12-8-1 22:08
下次搵細團跟

返大陸怕c呀 !! 唔敢搵太細既團, 不過下次未必會跟番呢間架喇.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo