我話我已經同媽媽講左仲比埋佢個call機N0媽媽
因佢做保險時間自由,早上同我食完早歺就返工,我就向屋企等佢(如果屋企有人,我就會係房到等)佢多數3,4點返黎陪我
每曰如常,兩星期後行街,見到眼鏡舖請售貨
咪去見下,點知又請我
我刀唔想做注米大蟲
咪返工
返沙田做售貨,每日福頭刀會比50蚊我返工
唉原來返眼鏡舖悶到C
曰坐夜坐冇嘢做時間又難過
舖頭得二位呀叔:;pppp:悶左一個月出糧就走人
向福頭到我既活動區只有佢36尺房仔內,又冇電視睇,每日等等等
我就只好快d尹嘢做
終於尹到「時間廊」做售貨
人工好福利高仲有晉升機會
上總寫字樓上課2日就派我到沙田西田分店返工
有時就會係屋企等我
終於佢話唔好煩配左屋企鎖匙比我
我返工又乖又聽話,人地最長三個月過試用期,
我一個月就過左
人地最長六個月升senior我四個月就升
我經理最錫係我
我又最乖最做到生意
所以之後就叫佢做契媽
話比我知湊唔湊我放工,食飯未兩句起三句止
放假就去機舖打機,去睇戲(仲要次次去到戲院問你想睇咩戲,我話睇A戲,佢就話愛情戲好悶
就買飛睇佢d打打殺殺戲),一係就同佢d朋友打桌球/麻雀(但係我永遠刀係坐係睇,最緊要唔好嗲唔好出聲
等佢)我次次返到屋企刀會黑面
佢氹兩下我就冇事
我真係好痴又好儍
愛一個人係咪就係禁
待續


