興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 3824


581#
發表於 12-10-31 09:58 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+09:50+唔好意

原帖由 moonlight9198 於 12-10-31 發表
你搵唔到本天使, 咁有冇搵本魔鬼出黎睇下先呢 ??
魔鬼無買wor~~


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


582#
發表於 12-10-31 10:07 |只看該作者
火精靈 發表於 12-10-30 15:41
有無咁多事幹呀??

其實通通都歸納一類, 皮膚唔好, 又敏感囉!

點評

尼古丁  睇中醫啦, 西醫幾多年都唔斷尾架  發表於 12-10-31 11:11


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


583#
發表於 12-10-31 10:54 |只看該作者

引用:回覆+sfmeow+的帖子 啊貓你個邊打緊風喎,+

原帖由 尼古丁 於 12-10-29 發表
回覆 sfmeow 的帖子

啊貓你個邊打緊風喎, 你有茅樹? 香港新聞日日講有颱風.........超強颱風
楝政府大樓咁搞笑既叫門常開 我o係西岸無影響呀, 多謝丁丁



點評

尼古丁  moon姐食羊肉,我要食龍虎鳯呀麻, 梗係要關心你啦  發表於 12-10-31 11:14


禁止訪問

積分: 24499


584#
發表於 12-10-31 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


585#
發表於 12-10-31 11:31 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-30+23:21+其他教

原帖由 尼古丁 於 12-10-31 發表
我知, 個業(孽)主一定講: 哈利路x加你3成租, 同埋我唔幫你維修
佢無話加租不過會無時無刻有人上嚟睇樓同唔包維修lor!!!


大宅

積分: 4706

畀面勳章


586#
發表於 12-10-31 11:31 |只看該作者
一早睇你地D對答,真係身心舒暢

點評

尼古丁  啊千華當年話幫到人開心自己都積到福, 佢一索得男6299錫晒就知福到  發表於 12-10-31 12:06
moonlight9198    發表於 12-10-31 11:59
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


水晶宮

積分: 67215


587#
發表於 12-10-31 11:56 |只看該作者
irene0410 發表於 12-10-31 11:31
一早睇你地D對答,真係身心舒暢

哩度咸網黎架喎, 你夠18至好呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


588#
發表於 12-10-31 12:01 |只看該作者
本帖最後由 moonlight9198 於 12-10-31 12:02 編輯
irene0410 發表於 12-10-31 11:31
一早睇你地D對答,真係身心舒暢

琛媽 發表於 12-10-31 11:56
哩度咸網黎架喎, 你夠18至好呀

雪雪, ~ 尋晚有張圖有隻 CAT 啜手指,
特登比你架, 你冇睇到咩 ??
你搵下啦,
如果我地比人封 POST , 就係你呢句說話累架喇.





irene0410, ~ 人生在世, 能日日都開開心心既,,
真係不枉此生架喇, 笑多D, 人都 HAPPY D啦.

點評

irene0410  下次叫我irene得啦  發表於 12-10-31 15:14
琛媽  睇左啦   發表於 12-10-31 12:49

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


禁止訪問

積分: 24499


589#
發表於 12-10-31 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3824


590#
發表於 12-10-31 12:15 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+11:31+佢無話

原帖由 尼古丁 於 12-10-31 發表
你有權唔比佢入黎睇樓架喎, 我要全天侯有人開門比你呀

我租屋第一件事換左把鎖, 同埋明知有人拍門我必開 ...
佢依家咪敗類到要"執正嚟做"lor!!


禁止訪問

積分: 24499


591#
發表於 12-10-31 12:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4706

畀面勳章


592#
發表於 12-10-31 12:28 |只看該作者
琛媽 發表於 12-10-31 11:56
哩度咸網黎架喎, 你夠18至好呀

女都有兩件,點唔夠18
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


大宅

積分: 3824


593#
發表於 12-10-31 13:16 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+12:15+佢依家

原帖由 尼古丁 於 12-10-31 發表
佢問你,你可以say no, 是旦求其講兩個自己未必信既理由都可以, 禮貌回絶

例如: 嚇親老人細路(就算小朋友 ...
講咗啦,所以佢話要執正嚟做收番個單位lor, 不過佢間爛樓唔執好裝修都夠膽獅子開大口話要賣250萬+, 我肯定無人要lor!


水晶宮

積分: 62565

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


594#
發表於 12-10-31 14:01 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-31 13:16
講咗啦,所以佢話要執正嚟做收番個單位lor, 不過佢間爛樓唔執好裝修都夠膽獅子開大口話要賣250萬+, ...

咩意思呀? 執正反而要收返個單位?! 冇租約o既咩?!


大宅

積分: 3824


595#
發表於 12-10-31 15:00 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+13:16+講咗啦

原帖由 jso130 於 12-10-31 發表
咩意思呀? 執正反而要收返個單位?! 冇租約o既咩?!
過咗1年死約啦~


大宅

積分: 3824


596#
發表於 12-10-31 15:07 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (33)

請問各位覺得一部惠而浦洗衣機用咗1年咁大把,二手價幾錢為合理?


大宅

積分: 3824


597#
發表於 12-10-31 15:10 |只看該作者

引用:請問各位覺得一部惠而浦洗衣機用咗1年咁大

原帖由 CCKI 於 12-10-31 發表
請問各位覺得一部惠而浦洗衣機用咗1年咁大把,二手價幾錢為合理?
原價$3980


水晶宮

積分: 62565

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


598#
發表於 12-10-31 15:17 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-31 15:10
原價$3980

我估最多都係放到千五左右.


水晶宮

積分: 62565

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


599#
發表於 12-10-31 15:18 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-31 15:00
過咗1年死約啦~

過咗死約冇得講啦! 你原先諗住住到幾時呀?


大宅

積分: 3824


600#
發表於 12-10-31 15:20 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-31+15:10+原價$39

原帖由 jso130 於 12-10-31 發表
我估最多都係放到千五左右.
$2000得唔得? 我送多個原價$890單頭爐頭連9成新石油氣($250) wor


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo