自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


581#
發表於 12-11-20 20:42 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

學到野


子爵府

積分: 11915

好媽媽勳章 醒目開學勳章


582#
發表於 12-11-20 20:47 |只看該作者
naive!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 4031

畀面勳章 BK Milk勳章


583#
發表於 12-11-20 20:57 |只看該作者
如果係我, 我一定會帶


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


584#
發表於 12-11-20 20:58 |只看該作者

引用:樓主老公,希望你唔好因為咁嬲左你太太我認

原帖由 shannnb 於 12-11-20 發表
樓主老公,
希望你唔好因為咁嬲左你太太
我認為樓主係衝動左 如無過濾就如實同6299講帖既內容
佢老公6299小氣一陣就會再見新post之後再成份放係枱頭一個個讀比佢聽 我諗應該無乜問題 見過鬼仲唔怕黑



公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


585#
發表於 12-11-20 21:05 |只看該作者
一定帶,如冇你媽媽點會有你,冇你又點會有你囡??
你問你老公,他日你我走咗,啊女夫家唔比孫女去送我哋,你點諗


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


586#
發表於 12-11-20 21:05 |只看該作者
一定帶,如冇你媽媽
點會有你,冇你又點會有你囡??
你問你老公,他日你我走咗,啊女夫家唔比孫女去送我哋,你點諗


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


587#
發表於 12-11-20 21:05 |只看該作者

引用:回覆+vv518vv+的帖子 所為守夜係等到九點

原帖由 filicity 於 12-11-20 發表
回覆 vv518vv 的帖子

所為守夜係等到九點或十點.
仲以為過夜


大宅

積分: 3266


588#
發表於 12-11-20 21:06 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)

希望樓主c6體諒你老婆同呢度啲Jm, 至親去世已經係極度傷心嘅事,仲要俾夫家阻止仔女送殯,真係悲慘到可以拍戲。

題外話,樓主c6家鄉咁驚小朋友遇到,咁反而唔驚死者嚟搵佢地算帳嘅?




公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


589#
發表於 12-11-20 21:10 |只看該作者
一定帶,如冇你媽媽點會有你,冇你又點會有你囡??
你問你老公,如他日你哋走咗,啊女夫家唔比孫女去送你哋,佢點諗
將心比心。


男爵府

積分: 9194


590#
發表於 12-11-20 21:48 |只看該作者
樓主C6唔係要等到親人離世,要經歷過先有見識,係講緊孝道N孝義應有既人性道德,你應該好好安慰太太,多多關切太太既情緒,以及幫太太辦理外母後事,唔好令到樓主孤軍冇助吧!樓主~節哀順變!


大宅

積分: 2944


591#
發表於 12-11-20 21:53 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)

Bring




伯爵府

積分: 16230


592#
發表於 12-11-20 22:05 |只看該作者
真係好開心樓主老公答應了你太太的安排.......

你太太向6299的游說過程可能令老人家唔開心, 不過, 那絕對是你這個老公做成的!!!


下次有事要和老婆商量好, 再由你出面和兩老去講, 這才是男人該做的!!!


水晶宮

積分: 71349

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


593#
發表於 12-11-20 22:14 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

我老爺走既時候我個女都係幾歲,全個出殯過程我個女都有出席,個人認為盡孝道百無禁忌,而且自己婆婆都一定保佑自己既孫,先人最後一程,應對要送。


伯爵府

積分: 15080


594#
發表於 12-11-20 22:41 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 19:24
我係樓主C6
多謝各位的意見 我唔係咩新移民鄉下仔
同好多香港獨生子女一樣

其實我覺得你挺有禮貌及EQ的,亦相信你們一家很愛女兒,支持你們!

放心吧! 當年我懷孕時老爺不幸去世,我挺著大肚子去靈堂及送喪,他們只是不讓我看遺容(其實我在醫院內已經看了很久,因為捨不得),直到現在,孩子挺健康的,還每年有三趟去拜爺爺及外公呢!


子爵府

積分: 14684

好媽媽勳章 畀面勳章


595#
發表於 12-11-20 22:53 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EMILY428+於+12-11-20+12:37+

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-20 12:37 編輯

大家好,我係樓主C6
楼主丈夫,我爸爸個边做E行,我见過都試過好多次,只要買兩張百解符俾女女去大酒店一張,走时掃口面三下掉左佢
上山個日又帶一張,在下山做缨红後掉左佢,返屋企抱佢過火盆同用碌袖葉冲凉一定没问题



點評

ngannatalie    發表於 12-11-21 00:55
[size=medium]穎慧賢淑是伊人,怡悅自樂最歡欣


大宅

積分: 4681


596#
發表於 12-11-20 22:55 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383 #558)






子爵府

積分: 14749


597#
發表於 12-11-20 23:01 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

咁大個人,如果是非黑白都唔識分,真係我都唔識點講 個老婆無咗個阿媽已經好傷心,仲要咁對佢 6299緊錫個孫架,但錫唔錫埋其他人就好難講,唔係婆媳果邊都唔會有咁多post啦!樓主c6真係要體諒多d個老婆,如果自己果頭家都唔開心,你仲點理你鄉下果班友開唔開心呀?真係要長大唔好再咁啦!會令你嘅女人好心痛架!


大宅

積分: 1452

好媽媽勳章


598#
發表於 12-11-20 23:02 |只看該作者

回覆:一人之下 的帖子

我當時大緊肚同你樣照去,個个係爸爸


子爵府

積分: 13347


599#
發表於 12-11-20 23:08 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在




男爵府

積分: 6004


600#
發表於 12-11-20 23:09 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

樓主 唔駛擔心 我囡囡一歲多d同3歲都有去過靈堂同上山 (送我公公同嫲嫲) 咩事都無! 我諗你老公同老爺奶奶都係擔心你個女 你同佢地講好多小朋友去完都無問題 等佢地安心d啦!! 你都要take care 唔好太傷心。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo