美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 17


5981#
發表於 05-5-5 21:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

del


大宅

積分: 3212


5982#
發表於 05-5-5 22:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

各位靚媽:
我已經問左fd,佢公司有兩款可供選擇~
1>免費,5個人一班,齋聽理論,你地夾齊人數揀個時間幫你地book.
2>$300入會,可全數拎返貨物,再送價值$650facial一次,可上3堂,加埋落手落腳化.每次可帶5個朋友一齊上堂.


男爵府

積分: 5300


5983#
發表於 05-5-5 22:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

Check PM please. Thanks


大宅

積分: 1798


5984#
發表於 05-5-5 22:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:

Thanks.

請問係邊度上堂,幾多點,同埋每堂幾耐??? 如果選擇(第2),咁即係$300 for 6個人。 又即係每人都係$50上3堂。

你地仲有冇有興趣湊夠腳呀?????


大宅

積分: 2264


5985#
發表於 05-5-5 22:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy

I think no picture is better KEEP SECRET !! HA ! HA !


大宅

積分: 2264


5986#
發表於 05-5-5 22:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔

Please count me also for the BEAUTY CLASS !!
and please pm !!

Thanks !!


男爵府

積分: 6669


5987#
發表於 05-5-5 23:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 寫道:
小白兔:
Thanks.
請問係邊度上堂,幾多點,同埋每堂幾耐??? 如果選擇(第2),咁即係$300 for 6個人。 又即係每人都係$50上3堂。
你地仲有冇有興趣湊夠腳呀?????


冬菇頭&小白兔,
我有興趣呀! 不過會係邊度上堂同幾時呀? 因如果啱時間, 可唔可以預埋我呀? 謝謝


男爵府

積分: 6770


5988#
發表於 05-5-5 23:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

iris_yu_him:
1毫子份量太少啦搖2-3下都太少,確保倒出來係全白色
就正確,我就一條條(三吋)咁賴上面方面搽混的,額頭兩條
,兩邊面各三條,頸兩條,搽完會白左好多,面過一陣會吸收的,
同埋我諗一定唔係紫外線造成你果d斑,因為你冇out door,
冇接觸過太陽冇射燈冇葯物影響下,突然出好多黑斑係唔尋
常,你應該要睇中醫,好大可能係身體的毛病或荷爾蒙變化引
起,你睇左中醫先啦,一般室光加上你有用UV cut多少都好冇
可能會有咁多黑斑的,你用開的又冇轉過同埋冇試過新買的護
膚品同mask,2月你已經開始每日有用UV cut,而家突然出黑
斑應該係由內在發起.而家你更加要搽多d啦記得眼一定要
搽埋的,因為眼肚最易出斑.
你係成面一點點密麻麻定一塊塊一達達咁架?
如果係一點點就係黑色素沉積引起的雀斑,數量多(好似鬼
婆咁經常暴曬先會咁多同埋係由日光引起),冇接觸陽光而
突然間爆發係身體引起的,如果係一塊塊一達達就係蝴蝶
斑同老人斑係由荷爾蒙同埋暗病引起.
缺某一種維他命都會引發咁多點點架喎,有d女人阿嬸級的
好多都成面一點點,有d糖尿病人同埋肝腎有毛病的人都會
咁的,當然唔希望咁啦,所以你最好去做詳細body check.

Mayuki:
你有冇勤力洗面呀?最少早午晚三次呀洗耐d!!


男爵府

積分: 8463


5989#
發表於 05-5-5 23:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
可唔可以 send一份 pola catalog 俾我呀?
[email protected]

THX


大宅

積分: 3212


5990#
發表於 05-5-6 00:22 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

all 靚靚:
aiya~冇問清楚我fd上一堂要幾耐tim~不過而家都夜喇,聽日先至幫你地問啦~幾時上堂就係睇你地喇~你地夾好左個日期同時間,我再問佢o唔ok啦~我自己都覺得$300個抵d~
o係madina上堂ga~銅鑼灣,好似係2000廣場.


複式洋房

積分: 138


5991#
發表於 05-5-6 01:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔,你幫我買支防哂啦
我要$170果支。
thxthx
但我想要catalog
麻煩send埋俾我呀
thxthx


男爵府

積分: 6770


5992#
發表於 05-5-6 03:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
咁$650facial一次係咪6個人只可比一個呀??
咁我地係咪抽籤?

mingching:
你要等最快一個星期至一個月呀可能,因為要等埋
黑GG訂果set 28日換膚同埋d粉底,另一個方法就
係美容院同人買幾時都有但貴成一百蚊要270,來緊
你邊日可以拎丫?我睇下170果個屋企有冇存貨有就
可以好快,我影印左一疊catalog比你架啦,影色果d
圖就要vivien send比你了.
我今日買左本ViVi講kose隻純肌粹洗面膏我覺得岩你
用呀,綠色樽的,好似屈市有得買你試下.



複式洋房

積分: 299


5993#
發表於 05-5-6 09:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi Vivien,

早晨呀! 唔該晒呀! 我已經收到 Polx 份 catalogue 啦!

係呢? 你早前咪話你搵裁縫師傅做o左 d 衫o既, 你可唔可以 pm 師傅o既電話比我呀? 我有件衫, 已經舊到唔著得但我又好鬼鐘意個款, 我想做番件一樣o既 (無十足八成都好丫)! 真係好耐都唔該你呀!


複式洋房

積分: 299


5994#
發表於 05-5-6 09:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi Mayuki:

早晨呀! 你額頭 d 粒粒有無好 d 呀? 你有無 book 時間睇果個中醫呀! 我做排個額頭都生o左好鬼多粒粒, 後尾飲o左3 日 "清熱x"就無o左好多. 你果 d係唔係熱氣黎傢?? ?-(


大宅

積分: 2182


5995#
發表於 05-5-6 09:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

心思思


大宅

積分: 2182


5996#
發表於 05-5-6 10:09 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,
Sometimes I will use 甘油(buy in 藥房 around $10)
+ 沙糖(from kitchen) for hand massage
I try last night, really ok 呀 ! very good
但係如果對手容易 "現手跟", 有無 way 攪掂呢, 因為好玉酸, 好似對男人手咁!!
重有呀, 有無聽過話如果女人手玉酸就係唔好命, 要捱苦 !! :-(


男爵府

積分: 6669


5997#
發表於 05-5-6 10:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
Mayuki:
你有冇勤力洗面呀?最少早午晚三次呀洗耐d!!

野蠻仔,
我有呀! 正在努力當中! 另我睇左皮膚醫生啦! 醫生話我個啲係"酒米"呀(我當時聽到後都幾驚訝)! 跟住他叫我用啲專洗暗倉的洗面用品, 令到它啲皮"脫", 跟住就會無事喎! 而他都比左個洗面皂我, 不過我未用呀! 因想用左你個支嘢先!


男爵府

積分: 6669


5998#
發表於 05-5-6 10:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Little-Swallow 寫道:
Hi Mayuki:
早晨呀! 你額頭 d 粒粒有無好 d 呀? 你有無 book 時間睇果個中醫呀! 我做排個額頭都生o左好鬼多粒粒, 後尾飲o左3 日 "清熱x"就無o左好多. 你果 d係唔係熱氣黎傢?? ?-(

早晨,Little-Swallow,
我啲額頭粒粒更係未好啦 :-(而我個啲唔係熱氣來的, 另中醫方面我未有時候 book 呀, 不過我就反而睇左皮膚科醫生啦!
另你話飲左3 日 "清熱x", 係咩來? 我唔係好知邊一隻呀! 你可否講下個名比我呀? 因我口腔生了好大粒"飛滋"呀! 好痛呀! 巳飲了幾天"五花茶"但都唔消呀 :evil:


大宅

積分: 2755


5999#
發表於 05-5-6 10:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
可唔可以 send一份 pola catalog 俾我呀?
[email protected]
Thks!
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


男爵府

積分: 9540


6000#
發表於 05-5-6 10:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
Hi, all sisters
之前有媽咪介紹(in another topic)Dejavu Fiberwig mascara 好用 (no panda eye), now brown colour available la.......


2hmama
That's a great news, you mean at all Watsons? I didn't get it before as it was only in black colour ne. Now I will surely buy la. Thanks again for the info.

Mayuki 寫道:
另我睇左皮膚醫生啦! 醫生話我個啲係"酒米"呀(我當時聽到後都幾驚訝)! 跟住他叫我用啲專洗暗倉的洗面用品, 令到它啲皮"脫", 跟住就會無事喎! 而他都比左個洗面皂我, 不過我未用呀! 因想用左你個支嘢先!


Mayuki
So are you seeing Dr Lam now? Any better?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo