懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1572


5981#
發表於 09-5-21 10:48 |只看該作者
今日申鼻涕是有小小血.. 你地有無試過?
仲有依幾日食完野都好似唔落格... (即感覺落唔到胃)


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5982#
發表於 09-5-21 11:15 |只看該作者
我尋日睇醫生話因為我地既身體多左血,變左個鼻會容易充血,所以有機會會流鼻血架...如果流得唔多都唔須要太擔心既..
我都有好似唔落格既感覺,好似頂住頂住咁,但又唔似之前既作嘔,所以我食飽之後都會企下行下,咁樣好似舒服D..

原帖由 kuongcoco 於 09-5-21 10:48 發表
今日申鼻涕是有小小血.. 你地有無試過?
仲有依幾日食完野都好似唔落格... (即感覺落唔到胃)


禁止訪問

積分: 2556


5983#
發表於 09-5-21 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4438


5984#
發表於 09-5-21 11:24 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-21 10:43 發表



你個到既健康院有得聽心跳咁好既~~


佢個個儀器好似電筒噤
放係個肚到就聽到啦

http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


5985#
發表於 09-5-21 11:24 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-21 11:15 發表
我尋日睇醫生話因為我地既身體多左血,變左個鼻會容易充血,所以有機會會流鼻血架...如果流得唔多都唔須要太擔心既..
我都有好似唔落格既感覺,好似頂住頂住咁,但又唔似之前既作嘔,所以我食飽之後都會企下行下,咁樣好 ...


我早排感冒時, 成日 "呻"鼻, 都試過呻咗d血出嚟. 真的嚇了一跳, 好在只是偶然有. 你唔駛太擔心的.


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5986#
發表於 09-5-21 11:32 |只看該作者
大家有冇聽過babyplus呀?係胎教機黎架!我之前係荷花見到賣成18xx,但係係ebay bid都係9xx,唔知點解會平咁多,不過真係好抵,所以我bid左部,希望下星期收到部機正常冇問題啦!!


大宅

積分: 1794


5987#
發表於 09-5-21 11:45 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-21 11:32 發表
大家有冇聽過babyplus呀?係胎教機黎架!我之前係荷花見到賣成18xx,但係係ebay bid都係9xx,唔知點解會平咁多,不過真係好抵,所以我bid左部,希望下星期收到部機正常冇問題啦!! ...



點用架?同有咩用架?真係work架?


大宅

積分: 4438


5988#
發表於 09-5-21 11:47 |只看該作者
今日大家幾點起身呢
我六點就醒左
唔係鬧鐘響 係俾雷公叫醒左
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 3899


5989#
發表於 09-5-21 11:57 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-5-20 21:48 發表


我上次去檢查時都係咁...
姑娘就無要求我要見醫生,
不過就話如果我下次再去時, 希望可以pick up 少少重...
其實我唔太worry... 因為我知如果我有胃口... 呢個一定唔係問題...
而我既所謂無胃口, 又未係完全食唔到 ...


我都好同意呀, 唔知點解食d好味野又唔會嘔wor...所以如果可以都出街食d好野啦!


禁止訪問

積分: 2556


5990#
發表於 09-5-21 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4168


5991#
發表於 09-5-21 12:01 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-5-21 11:47 發表
今日大家幾點起身呢
我六點就醒左
唔係鬧鐘響 係俾雷公叫醒左


日日8點~
無遲又無早~
因為我老公既alarm吾系鬧醒佢~
而系鬧醒我叫佢起身架~
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5992#
發表於 09-5-21 12:06 |只看該作者
我係等睇醫生果陣係診所睇到D孕婦雜誌D報導講有用,用過既媽咪話BB會好湊D,少喊D,同埋一出世就會好留意身邊既事物,又話學野會叻D,之後我就上網search過,見d評語又ok,所以就搵黎買喇!!
係香港d賣孕婦野既地方都賣around1800,我睇過人地d blog話係澳洲買係最平,所以我宜家bid果部都係澳洲寄黎,如果你地識人係澳洲住不妨問下丫,可能平過係ebay bid架!!
用法呢,就係由第18weeks開始,每日定時同bb上兩堂,每堂1個鐘,點上堂呢,就係將部機放係個肚上面,bb就會聽到部機既聲音架喇!! 咁細個bb就要上堂,感覺好得意呀!!
http://www.babyplusasia.com
http://www.babyplus.com
原帖由 Rachel208 於 09-5-21 11:45 發表



點用架?同有咩用架?真係work架?


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


5993#
發表於 09-5-21 12:09 |只看該作者
我一路都唔知bb想飲d乜好, 飲乜嘔乜. 朋友話唔好飲咁多凍嘢, 要飲熱嘢, 奶都要煲熱至好飲喎. 因為飲得凍嘢多, bb出世後, 氣管會好差. 而且, 飲得凍嘢多, 胃氣都會多d咁話.

剛剛我嘗試焗咗一杯紅棗水飲, 又幾好飲喎. 各位mama, 你哋都試吓. 方法好簡單: 放十幾粒去核的紅棗係焗杯內, 我喜歡甜d, 所以加入一粒仔冰糖, 焗3 - 4 小時就可以飲. (未有bb前, 我會用桂圓代替冰糖. 但有咗之後, 人哋話桂圓唔養胎, 所以無用到.)

註: 我個中醫話叫我唔好食黃糖, 佢話冰糖無咁熱氣喎.


大宅

積分: 1794


5994#
發表於 09-5-21 12:11 |只看該作者
原帖由 WongPigPig 於 09-5-21 12:06 發表
我係等睇醫生果陣係診所睇到D孕婦雜誌D報導講有用,用過既媽咪話BB會好湊D,少喊D,同埋一出世就會好留意身邊既事物,又話學野會叻D,之後我就上網search過,見d評語又ok,所以就搵黎買喇!!
係香港d賣孕婦野既地方都賣aroun ...



e..好似幾好咁wor...等我都睇下先, 你係網上bid幾$話?同香港孕婦店個d一樣架?


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5995#
發表於 09-5-21 12:11 |只看該作者
我都俾雷公叫醒左,不過就冇望果陣係幾點,之後訓番但係發左個好得人驚既夢..

原帖由 ksorange 於 09-5-21 11:47 發表
今日大家幾點起身呢
我六點就醒左
唔係鬧鐘響 係俾雷公叫醒左


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


5996#
發表於 09-5-21 12:14 |只看該作者
今早抽左羊水,希望一切順利啦~


大宅

積分: 4168


5997#
發表於 09-5-21 12:17 |只看該作者
原帖由 Rachel208 於 09-5-21 12:11 發表



e..好似幾好咁wor...等我都睇下先, 你係網上bid幾$話?同香港孕婦店個d一樣架?



我見到其他forum有得賣新
900 1個
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5998#
發表於 09-5-21 12:21 |只看該作者
我係ebay hk 網bid,部機就850+運費120,total 970,佢話係未開封全新既,張相同我係hk見既一樣,同埋見果個賣家評分好高,估佢信得過就bid喇,其實我之前係yahoo hk拍賣都見到有架,仲可以親自交收,仲要唔過900,但係果陣仲係好早,都未夠12weeks,所以唔買住,宜家冇得賣喇,激c我喇!!所以宜家迫住係ebay bid..
原帖由 Rachel208 於 09-5-21 12:11 發表



e..好似幾好咁wor...等我都睇下先, 你係網上bid幾$話?同香港孕婦店個d一樣架?


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


5999#
發表於 09-5-21 12:22 |只看該作者
下!!?? 900 1個 .. 我暈喇!! -___-"

原帖由 mr.s_fung 於 09-5-21 12:17 發表



我見到其他forum有得賣新
900 1個


男爵府

積分: 8572

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6000#
發表於 09-5-21 12:23 |只看該作者
Waiting to hear your good news!

原帖由 KelS 於 09-5-21 12:14 發表
今早抽左羊水,希望一切順利啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo