美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13842


6001#
發表於 05-5-6 11:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
我雖然未見過你..但睇到你d相都知你好索呀
我個囡同你個囡0既bb相有d似喎...佢而家都歲半喇...我個仔而家就黎4個月..佢而家個樣就同我個囡bb果時一模一樣,,,等我整返好條link俾你睇下啦


大宅

積分: 2231


6002#
發表於 05-5-6 11:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

ShanShan,
如果你can't find, 我幫你買....Admiralty Watsons plenty of stock.....

Vivienmak,
你講過valmont eye cream is good, is it good for eye bag and dark circle ???? 我 15 16... 唔知買valmont / Erno Laszlo / la prairie .... please give me some comment la..... thks

野蠻仔,
你支心肝寶貝lip gloss (果支shanshan話搽咗好靚),
請問係乜brand ?? Where to buy ????


男爵府

積分: 5300


6003#
發表於 05-5-6 11:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

I also think $300 is better. If someone want/going to use Madina, she can pay this $300 and enjoy the products and facial. Then, she can invite 5 of us to join the class. Also, she can invite another 5 of us to join the second class. Thirdly, she can also invite another another 5 of us to join the third class.


大宅

積分: 1798


6004#
發表於 05-5-6 11:56 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, 各位靚靚:
Good morning!

vivienmak:

收到份catalog啦,唔該晒。


大宅

積分: 2231


6005#
發表於 05-5-6 12:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, all sisters,
Prefer (1) or (2) ??? I think (2) is better...... 你o地幾時得???請揀日子啦. I am OK every Mon - Fri (except Thu) after 1800.

little rabbit beauty class
--------------------------
(1)2hmama
(2)Duck
(3)野蠻仔
(4)冬菇頭
(5) Jessica
(6) sams
(7) kelly.b.b.
------------------
小白兔 寫道:
各位靚媽:
我已經問左fd,佢公司有兩款可供選擇~
1>免費,5個人一班,齋聽理論,你地夾齊人數揀個時間幫你地book.
2>$300入會,可全數拎返貨物,再送價值$650facial一次,可上3堂,加埋落手落腳化.每次可帶5個朋友一齊上堂.


男爵府

積分: 5300


6006#
發表於 05-5-6 12:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


little rabbit beauty class
--------------------------
(1)2hmama (option 2: Mon-Fri (except Thu) after 6pm)
(2)Duck
(3)野蠻仔
(4)冬菇頭
(5) Jessica
(6) sams (option 2: Mon-Fri after 7pm)
(7) kelly.b.b.
------------------
小白兔 寫道:
各位靚媽:
我已經問左fd,佢公司有兩款可供選擇~
1>免費,5個人一班,齋聽理論,你地夾齊人數揀個時間幫你地book.
2>$300入會,可全數拎返貨物,再送價值$650facial一次,可上3堂,加埋落手落腳化.每次可帶5個朋友一齊上堂.
[/quote]


大宅

積分: 1798


6007#
發表於 05-5-6 12:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, 各位

little rabbit beauty class
--------------------------
(1)2hmama (option 2: Mon-Fri (except Thu) after 6pm)
(2)Duck
(3)野蠻仔
(4)冬菇頭 (option 2: Mon-Fri (except Thu) anytime)
(5) Jessica
(6) sams (option 2: Mon-Fri after 7pm)
(7) kelly.b.b.
------------------


複式洋房

積分: 303


6008#
發表於 05-5-6 12:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

little rabbit beauty class
--------------------------
(1)2hmama (option 2: Mon-Fri (except Thu) after 6pm)
(2)Duck
(3)野蠻仔
(4)冬菇頭 (option 2: Mon-Fri (except Thu) anytime)
(5) Jessica (option 2: mon-Fri after 6pm)
(6) sams (option 2: Mon-Fri after 7pm)
(7) kelly.b.b.
------------------


大宅

積分: 2264


6009#
發表於 05-5-6 13:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy

after using 甘油then use warm water to clean it !!

"現手跟", ?-( ?-( 有人話甘油有少少美白作用,或者增肥la 肥到隻手脤卜卜la
""命苦""都要好多面睇,我都好8,但總之""善有善報""" :wink: :wink: :wink:


大宅

積分: 3973


6010#
發表於 05-5-6 14:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
收到支q10喇,thanks

vivenmak
我好似忘了給你email address
my email address : [email protected]
please send me the caterlog

小白兔
你個fd開的堂是否每人$300,每堂5人
同埋那隻ma????(忘了串法)的品牌你用過好唔好呀,你愛用那樣呢?

2hmama
西九龍中心五樓,有好多細細間做美容, 線面$40, 修甲$30, 修腳+去C皮$78, 電眼睫毛$50......
几吸引哦-你試過未,手勢掂唔掂?
"西九龍中心"是否近深水


大宅

積分: 2231


6011#
發表於 05-5-6 14:52 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, daydaybaby,
未試呀, 貪平, 可能遲d會試 ! 不過真係唔mind cheap cheap地, 大陸 feel, 坐凳仔至好.....he he.. 啱我,我like平...試完report to大家....

深水步有個exit,寫住'西九龍中心"(出咗之後轉左),有得留冰o架 !
[quote]
2hmama
西九龍中心五樓,有好多細細間做美容, 線面$40, 修甲$30, 修腳+去C皮$78, 電眼睫毛$50......
几吸引哦-你試過未,手勢掂唔掂?
"西九龍中心"是否近深水


大宅

積分: 3212


6012#
發表於 05-5-6 15:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

all 靚靚:
我剛剛再問清楚哂化妝詳情,原來$300係包左3張coupon,每堂用1張,每張coupon可同時帶5位朋友上堂,但唔能夠重複.即係第1堂帶左a,b,c,d,e去,第2,3堂就要帶過另一d人.
另外,上堂時間有3個:
mon-fri,2pm-330pm,430pm-6pm,730pm-9pm
第1堂:粉底
第2堂:眼妝
第3堂:全妝
唔好意思,因為尋日我問fd時佢咁o岩唔得閒,所以問到有d混亂.

daydaybaby :
我本身冇用過喱個牌子,但我fd話ok ga~有個姊妹都用緊佢地gae lip gloss,都話唔錯.

仔仔:
$650facial係for一個人only.


男爵府

積分: 9540


6013#
發表於 05-5-6 15:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
ShanShan,
如果你can't find, 我幫你買....Admiralty Watsons plenty of stock.....


2hmama

Will let you know if I can't find it, many thanks.


大宅

積分: 2182


6014#
發表於 05-5-6 15:50 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 ,
係唔係每次見有你個大名登出, 果張 photo (同個細路女啜咀咀果個) 就係係呀 ? 如果係嘅話我覺得你有 d 似余思縵喎 !......... 哈哈......... 靚女一名


大宅

積分: 2231


6015#
發表於 05-5-6 15:52 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
吓 !? 咁未得一個人可以上哂3堂 ? Another 5個人only 上得1堂 ??


小白兔 寫道:
all 靚靚:
我剛剛再問清楚哂化妝詳情,原來$300係包左3張coupon,每堂用1張,每張coupon可同時帶5位朋友上堂,但唔能夠重複.即係第1堂帶左a,b,c,d,e去,第2,3堂就要帶過另一d人.
另外,上堂時間有3個:
mon-fri,2pm-330pm,430pm-6pm,730pm-9pm
第1堂:粉底
第2堂:眼妝
第3堂:全妝


大宅

積分: 2264


6016#
發表於 05-5-6 16:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama

我買左testimo " eye liner " blue colour with 閃粉,lip gloss 可能我唇色深,不太明顯!!!
Yesterday I went to SOGO "tony & tina" counter,想買個sales eye liner with 閃粉 how much ?竟然她說現在無得賣,忘記收起then 立刻收埋
又話要買閃粉才有得送
May be I will go to Seibu 再看!!!


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6017#
發表於 05-5-6 17:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Mayuki 寫道:
[quote]
Little-Swallow 寫道:
Hi Mayuki:
早晨呀! 你額頭 d 粒粒有無好 d 呀? 你有無 book 時間睇果個中醫呀! 我做排個額頭都生o左好鬼多粒粒, 後尾飲o左3 日 "清熱x"就無o左好多. 你果 d係唔係熱氣黎傢?? ?-(

早晨,Little-Swallow,
我啲額頭粒粒更係未好啦 :-(而我個啲唔係熱氣來的, 另中醫方面我未有時候 book 呀, 不過我就反而睇左皮膚科醫生啦!
另你話飲左3 日 "清熱x", 係咩來? 我唔係好知邊一隻呀! 你可否講下個名比我呀? 因我口腔生了好大粒"飛滋"呀! 好痛呀! 巳飲了幾天"五花茶"但都唔消呀 :evil: [/quote]
Mayuki
"五花茶"妳係飲現成嘅定自己煲,自己煲先有效嫁,我試過眼底跳咗成個月 ,有個fd話我熱氣,教我煲金銀花、白菊花、紫草蓉、夏枯草、糖冬瓜少許,檔水飲。兩劑藥後好番,試吓喇!


大宅

積分: 1798


6018#
發表於 05-5-6 18:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
如果每堂帶唔同有上學,咁被帶上去果5位只能夠學到一堂野。:-( :-(
小白兔 寫道:
all 靚靚:
我剛剛再問清楚哂化妝詳情,原來$300係包左3張coupon,每堂用1張,每張coupon可同時帶5位朋友上堂,但唔能夠重複.即係第1堂帶左a,b,c,d,e去,第2,3堂就要帶過另一d人.
另外,上堂時間有3個:
mon-fri,2pm-330pm,430pm-6pm,730pm-9pm
第1堂:粉底
第2堂:眼妝
第3堂:全妝


大宅

積分: 3212


6019#
發表於 05-5-6 19:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy:
係我來ga,o下?!似佘c曼??唔係卦??

冬菇頭:
係啦,真係唔好意思,先前冇問得清楚d,搞到有d誤會tim.......
我諗到一個方法,一係就你地去左5個人一組gae齋聽理論先,睇下佢講gae野你地明唔明先,唔明先再決定join唔join.
一係就3個人去join,咁就可以3堂上哂~


伯爵府

積分: 15709


6020#
發表於 05-5-6 20:09 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

今日係sonia rykiel買了aqua stick cheek color係夏季限量版(橙色)$240, 好開心


比咗e-mail我的sister係唔係全部都收到我的e-mail啦?? 收唔到要出聲 & send多次e-mail address比我 (by pm)!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo