小白兔 寫道:
各位靚媽:
我已經問左fd,佢公司有兩款可供選擇~
1>免費,5個人一班,齋聽理論,你地夾齊人數揀個時間幫你地book.
2>$300入會,可全數拎返貨物,再送價值$650facial一次,可上3堂,加埋落手落腳化.每次可帶5個朋友一齊上堂.
小白兔 寫道:
各位靚媽:
我已經問左fd,佢公司有兩款可供選擇~
1>免費,5個人一班,齋聽理論,你地夾齊人數揀個時間幫你地book.
2>$300入會,可全數拎返貨物,再送價值$650facial一次,可上3堂,加埋落手落腳化.每次可帶5個朋友一齊上堂.
啱我,我like平...試完report to大家....Mayuki 寫道:
[quote]
Little-Swallow 寫道:
Hi Mayuki:
早晨呀! 你額頭 d 粒粒有無好 d 呀? 你有無 book 時間睇果個中醫呀! 我做排個額頭都生o左好鬼多粒粒, 後尾飲o左3 日 "清熱x"就無o左好多. 你果 d係唔係熱氣黎傢?? ?-(
,有個fd話我熱氣,教我煲金銀花、白菊花、紫草蓉、夏枯草、糖冬瓜少許,檔水飲。兩劑藥後好番,試吓喇!