美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 365


6041#
發表於 05-5-7 01:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy 寫道:
Horrible BIG EYES !!! Can they find a beautiful Model ?? This model like ''Ghost""


要搵個唔靚o既先可以做到 before & after o既差別丫嘛。
原來眼珠大d, 眼會大咗o架喎... 唔知會唔會唔自然呢?!
☼我的兩隻大貓貓 SIMBA & TIGGER☼ 呢d 相係自己影o架~~ http://img268.echo.cx/img268/6402/anisimba0ae.gif


大宅

積分: 3212


6042#
發表於 05-5-7 02:02 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

wannaBB:
嘩~!! 家陣d科技真係日新月異呀~帶左副con就豬扒都可以變女神~!!勁呀~!!

野蠻仔 寫道:
我覺得小白兔似後生既惠英紅喎


哈哈........ 都曾經有一段時期有人話我似佢,幾年前我電左個爆炸頭,公司d同事俾左個花朵我-----"紅爺" :mrgreen:


男爵府

積分: 6770


6043#
發表於 05-5-7 02:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

wannaBB 寫道:
同大家分享下個呢 email ~~

大眼睛加工片~真的差很多!!!!

電視上水水的明星總是有一雙水汪汪的大眼睛,讓每位水水總是又羨幕又忌妒,現在你也可以當個大眼美女喔

在日本,韓國熱銷大買的黑色加深放大片,在東方人較沒有西方人深遂明亮的眼睛上,大大的加了很多分喔!!!!!!!






真係大眼好多呀!!!


:-( 好驚呀!!wannaB你唔好嚇我啦,唔怪得d日模眼球
又黑又大,不過近鏡睇真對眼唔似人呀真係好怖
仲有佢個樣真係好衰呀!!!成個男人咁


男爵府

積分: 6770


6044#
發表於 05-5-7 02:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

gavial:
哦~


伯爵府

積分: 15709


6045#
發表於 05-5-7 08:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 寫道:
vivienmak:
你係邊到買呀???

[quote]
vivienmak 寫道:
今日係sonia rykiel買了aqua stick cheek color係夏季限量版(橙色)$240, 好開心



SOGO



JJ,

不知幾掛住你~
你去咗邊? 你去咗邊?
快d快d出來, report 下, report 下!


你地近排有無聲過首歌叫"吉祥三寶"? 好正呀! 我近期至愛!

《吉祥三寶》歌詞

小女儿:“爸爸,太陽、月亮和星星是什么?”

爸爸:“吉祥三寶。”

小女儿:“媽媽,綠葉、花朵和果實是什么?”

媽媽:“吉祥三寶。”

小女儿:“爸爸、媽媽和我是什么?”

爸爸:“吉祥三寶。”

爸爸、媽媽、女儿:吉祥三寶,永遠吉祥。



[size=large]HERE - 吉祥三寶
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 6669


6046#
發表於 05-5-7 09:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

[quote]kelly.b.b. 寫道:
[quote]Mayuki 寫道:


大宅

積分: 2264


6047#
發表於 05-5-7 09:46 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

果然很早在公司 !!
下午去sogo 睇下Sonia 's orange 先!!
今年是不是興橙色呀??? ?-(

我仲想緊買不買anna sui 's 新香水,細支$350 加one product then 有free 迷你size 香水送 !!!
但我想留返錢等next week 去 Times Square 逛新open 你話Polx 的line !!!!


wannaBB

你都說得對!!找件豬扒做model 都有好處!!!

mayuki

Agree with ""kelly b b"" 我不drink 現成的,I feel like
""甜顏色水with香味"",自己cook 最好用糖冬瓜instead of 片糖!!But if you buy 現成1包,裡面已有糖冬瓜 !!


大宅

積分: 3319


6048#
發表於 05-5-7 09:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy.......course just change new job, so I need to go everywhere, and feel tired lor.......
now I'm at the office right now arh......
Namaste


大宅

積分: 2264


6049#
發表於 05-5-7 10:03 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD

Just 心理學,吾通你change new job,連幅picture都轉埋"1堆狗""四圍望? ?-( ?-(

好似my old boss,very trouble ,so the memory mobile phone 來電玲聲,初時我fix 左用很緊張music,then I feel everytime he call me ,我就立刻打醒12分精神。 SO I change to use ""悠長假期"" 主題曲,everytime he call me,我可以放鬆少少then answer the call !!!
現在我用"""FULL HOUSE""主題曲,每次MUSIC Come ,我個腦就想起那間靚屋


伯爵府

積分: 15709


6050#
發表於 05-5-7 10:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,

今季興民族裝, 所以化妝都會以nude/nature為主, 少少古銅健康色, 所以橙色大hit呀!

anna sui新香水我都有聞過, 但麻麻地啫, TIME SQUARE有ROADSHOW呀, 你地LOOK LOOK啦! 我比較like ESCADA的新香水, 有D芒果味好SWEET呀, 你可以去SASA LOOK!

POLX的輔LINE無POLX野賣ga! 不過如果like無油份的skin care都可以try try ge!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5300


6051#
發表於 05-5-7 10:24 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Vivien,

Agreed that 今季興民族裝. I went to Mong Kok centre and everywhere is 民族裝.


伯爵府

積分: 15709


6052#
發表於 05-5-7 10:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

去寶靈街啦, 有一檔好平呀, 我噚日買了一個滕籃$70咋!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 1898

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6053#
發表於 05-5-7 18:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy 寫道:
JOD

Just 心理學,吾通你change new job,連幅picture都轉埋"1堆狗""四圍望? ?-( ?-(

好似my old boss,very trouble ,so the memory mobile phone 來電玲聲,初時我fix 左用很緊張music,then I feel everytime he call me ,我就立刻打醒12分精神。 SO I change to use ""悠長假期"" 主題曲,everytime he call me,我可以放鬆少少then answer the call !!!
現在我用"""FULL HOUSE""主題曲,每次MUSIC Come ,我個腦就想起那間靚屋

naughtyboy
好勁呀!心理學都曉,得閒指教下喎。


複式洋房

積分: 421


6054#
發表於 05-5-7 20:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,
我想問下刮痧既野:
1.刮上眼瞼時,係用梳既邊一部份?魚尾係向上定向下?
2.刮下顎係唔係用魚尾刮?
3.刮眼既時候,無論點細力,都會扯起眼皮...咁扯法會唔會
有事?係唔係我用錯力?
唔該晒!


男爵府

積分: 6770


6055#
發表於 05-5-8 00:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy:
anna sui 's 新香水咪即係"香珠"味咁,我覺得岩學生,
大人用會好"老甜甜"呢.
你講vivien講的ORBIS呀?我同意留返錢去睇呢個牌子,
你一定會買幾件落樓,因為又平又好用,唇膏色勁靚尤其
8510,8509,8505大hit又貼色又靚,同埋佢都有落妝油,
好用過DHC,拍得住FANCL,仲有SPF50PA+++到爆既
UV cut milk同埋SPF34PA++有色防晒cream,靚野實
在太多.

我今日試左Chanel新的美白兩用粉,滑到絲絹咁,d粉
十分幼細,La prairie第一,佢一定係第二,快d去試!!

vivienmak:
彩虹眼都興架,我今日用左黃,橙,青,藍,化眼妝

我老公算唔話得啦今朝激嬲我跟住陪我行左成日,
送La prairie魚子粉比我做母親節禮物呀 kakakaka....

我對手今日試粉同眼影試到紅晒呀都值得既~hehe
不過好衰架今日d sale屎好鬼心急,可能太多人睇同買,
好似想人快d買咁,試多陣都唔耐煩,又唔比紙巾人抺,
得Chanel同埋La prairie最nice,sofina多人到爆,海運
ISPA同植村秀勁討厭,崔崔弓 :evil:


大宅

積分: 3319


6056#
發表於 05-5-8 00:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔......long time no talk la u said : (La prairie第一) what kind of arh??
Namaste


大宅

積分: 1798


6057#
發表於 05-5-8 00:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, ALL

Happy Mother's Day !!!!!

今晚好開心呀,個賓賓姐姐送左一打玫瑰花俾我,我老公帶我去試泰式香薰massage。 個仔都送左學校做既手鐲比我。


大宅

積分: 1798


6058#
發表於 05-5-8 01:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

rennielo
我都有學,睇下可唔可以幫到你。
1.刮上眼瞼時,應該打直"渣"把魚骨梳,用魚頭部份位置刮。
2. 刮下顎時,你是指圖(18)至(21),是用魚頭部份刮。但你地果堂仲教到一樣添,就係刮下巴位用魚尾凹果個位"cup"住下巴向耳後刮。

各位學過既朋友,唔知我有冇記錯呢,請提示。
rennielo 寫道:
小白兔,
我想問下刮痧既野:
1.刮上眼瞼時,係用梳既邊一部份?魚尾係向上定向下?
2.刮下顎係唔係用魚尾刮?
3.刮眼既時候,無論點細力,都會扯起眼皮...咁扯法會唔會
有事?係唔係我用錯力?
唔該晒!


大宅

積分: 3212


6059#
發表於 05-5-8 01:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭 寫道:
rennielo
我都有學,睇下可唔可以幫到你。
1.刮上眼瞼時,應該打直"渣"把魚骨梳,用魚頭部份位置刮。
2. 刮下顎時,你是指圖(18)至(21),是用魚頭部份刮。但你地果堂仲教到一樣添,就係刮下巴位用魚尾凹果個位"cup"住下巴向耳後刮。

各位學過既朋友,唔知我有冇記錯呢,請提示。


[size=large]bingo~!!


男爵府

積分: 6770


6060#
發表於 05-5-8 01:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
濕粉好正個蓋打開有盒遮瑕膏,遮得好掂呀成粒紅色
點都遮到冇!! 同埋粉餅都係好自然透薄,不過個盒
好重好肥大,衰在冇補充裝唔環保.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo