在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12646


6061#
發表於 04-12-6 11:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

豬豬 / Jamesmama,

妳地有咩暗號啊???神神秘秘咁!!

嵐豬仔 寫道:
Jamesmama,
:-| :-| :-( :-( 再接再厲 :mrgreen:

[quote]Jamesmama 寫道:
豬豬
Very disappointed ar. Bad News ar.
[/quote]


男爵府

積分: 5953


6062#
發表於 04-12-6 11:09 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,
我唔方便爆人地私隱呀, 你問 Jamesmama 啦 !!


子爵府

積分: 12646


6063#
發表於 04-12-6 11:10 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

嵐豬仔 寫道:
Renee,
我唔方便爆人地私隱呀, 你問 Jamesmama 啦 !!


豬豬,
明白!

Jamesmama,
唔想講, 就唔駛講比我知啊!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6064#
發表於 04-12-6 11:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

We shall seat indoor or outdoor today?

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


6065#
發表於 04-12-6 11:37 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

妳想呢? 我無所謂! 但怕唔怕outdoor 大風啊!

Jamesmama 寫道:
Renee,

We shall seat indoor or outdoor today?


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6066#
發表於 04-12-6 11:40 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

Yes. Outdoor will windy but romandic bor~ I prefer outdoor.
Renee 寫道:
Jamesmama,

妳想呢? 我無所謂! 但怕唔怕outdoor 大風啊!

[quote]
Jamesmama 寫道:
Renee,

We shall seat indoor or outdoor today?
[/quote]
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


6067#
發表於 04-12-6 11:48 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

咁好啦! 我就搵outdoor d 位啦!!我唔記得有幾多人?

Jamesmama 寫道:
Renee,

Yes. Outdoor will windy but romandic bor~ I prefer outdoor.


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6068#
發表於 04-12-6 11:54 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Lunch Gathering
Date: 6 Dec (星期一)
Time: 12:45 - 2:00pm
Venue: 力寶中心個間LA Corner Cafe (快圖美對面)

1) Jamesmama
2) Iris
3) 豬豬
4) SmallSmall
5) Maxnew
6) Kwan
7) Renee
8) Cheukyiumame
9) Samsmama
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6069#
發表於 04-12-6 12:24 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

dear ladies,

miss you all very much ...... however i still feel very weak today and don't want to walk so far away (also don't want to show my "ugly" face to affect your appetite) - cannot join this time. enjoy the beautiful scene + food :mrgreen:

how about to organize one more lunch gathering before x'mas holidays


別墅

積分: 882


6070#
發表於 04-12-6 12:33 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

我都想join呀, 重有無位呀????

Lunch Gathering
Date: 6 Dec (星期一)
Time: 12:45 - 2:00pm
Venue: 力寶中心個間LA Corner Cafe (快圖美對面)

1) Jamesmama
2) Iris
3) 豬豬
4) SmallSmall
5) Maxnew
6) Kwan
7) Renee
8) Cheukyiumame
9) Samsmama


子爵府

積分: 12646


6071#
發表於 04-12-6 14:33 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

好耐無見妳了! 下次lunch gathering 妳要來啊!

IrisCheng 寫道:
dear ladies,

miss you all very much ...... however i still feel very weak today and don't want to walk so far away (also don't want to show my "ugly" face to affect your appetite) - cannot join this time. enjoy the beautiful scene + food :mrgreen:


男爵府

積分: 5953


6072#
發表於 04-12-6 14:46 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

哎唷 !! 唔記恭喜 tsuntsunbb 生個肥肥白白活潑可愛o既 bb tim.


男爵府

積分: 5953


6073#
發表於 04-12-6 14:46 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,
We miss you !!


子爵府

積分: 12646


6074#
發表於 04-12-6 15:03 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

各位,

長頸鹿皓皓來啦! (係昨日同8月媽咪會開的X’mas Party 度影的!!)



公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6075#
發表於 04-12-6 15:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

Do you come back?

Chuchu,

Next time seat with me ar ha. :wink:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6076#
發表於 04-12-6 15:11 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

Woo... very cuti ar. Where you bought the 頸鹿 clothes ar?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


別墅

積分: 882


6077#
發表於 04-12-6 15:12 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

多謝你, 透先都無時間同你傾計, 因坐得太遠, 下次再傾過


嵐豬仔 寫道:
哎唷 !! 唔記恭喜 tsuntsunbb 生個肥肥白白活潑可愛o既 bb tim. [/quote]


子爵府

積分: 12646


6078#
發表於 04-12-6 15:19 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama 寫道:
Renee,

Woo... very cuti ar. Where you bought the 頸鹿 clothes ar?

Jamesmama,

唔係我架! 係其中一個8月媽咪帶來的!

我自己就帶左下面呢件蜜蜂衫 :-

[img align=right]http://hosting.picgoo.com/uploads/2_copy1.jpg[/img][img align=left]http://hosting.picgoo.com/uploads/1_copy4.jpg[/img]


大宅

積分: 2383


6079#
發表於 04-12-6 15:28 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
我返來啦, 而家先食飯 - 魚旦米 !!


子爵府

積分: 12646


6080#
發表於 04-12-6 15:30 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

我都好掛住妳啊!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo