美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 894


6061#
發表於 05-5-8 02:01 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
今日唔該晒你, 我個fd好似有改時間, 打攪晒 .
你今日係咪係tst, 我好似有海旁見過你地一家....唔係好肯定.


大宅

積分: 3212


6062#
發表於 05-5-8 02:20 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

gavial 同仔仔你地都咁夜呀~??

野蠻仔 寫道:
JOD:
濕粉好正個蓋打開有盒遮瑕膏,遮得好掂呀成粒紅色
點都遮到冇!! 同埋粉餅都係好自然透薄,不過個盒
好重好肥大,衰在冇補充裝唔環保.


仔仔:
你講緊咩牌子呀?原來你今日都o係tst?早知叫你今日拎支q10俾我啦~我今日成日都o係利時幫個fd睇鋪呀~以後一到sat都要呀~你地得閒來望下d衫啦~好靚ga~!!

我好似咁耐都未分享過自己用緊d咩,雖然係遲左d,不過都講下啦~
skin care我用得好雜,咩牌子都有d~
eye remover:Elizabeth Arden
cleansing oil:DHC
soap:DHC/Regene/RMK(睇心情來用)
toner:RMK/DHC/Regene(睇心情來用)
美白精華素,收毛孔精華素:Guerlain
eye cream:Swiss Perfection
防曬:RMK/Regene/pola(睇心情來用)
night cream:Regene
磨砂:Kiehl's
深層清潔洗面:sothys
mask牌子太多lu~不能盡錄

要訓lu,聽朝早起~再chat啦~bye~!!


男爵府

積分: 6770


6063#
發表於 05-5-8 03:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

@@"嘩好眼訓

gavial:
...........=__="你會唔會見到有個阿媽同個仔係花槽
張大個口係度鬥"丫~~~~"呀?有見到就係我咯
重咩唔嗌我呀??

小白兔:
咦我係利時訂左銀飾今個月內會去拎,你比鋪number我
過來就拎埋支Q探你班啦 :-P 你賣咩靚衫架?我好挑
剔架喎


複式洋房

積分: 365


6064#
發表於 05-5-8 04:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

[size=large]
To all Beautiful Mommies:

祝你哋d 囝囝囡囡都健健康康,聽聽話話,開開心心
你哋o既老公都鍚到你燶~~



☼我的兩隻大貓貓 SIMBA & TIGGER☼ 呢d 相係自己影o架~~ http://img268.echo.cx/img268/6402/anisimba0ae.gif


男爵府

積分: 6770


6065#
發表於 05-5-8 04:06 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama 寫道:
野蠻仔,
你支心肝寶貝lip gloss (果支shanshan話搽咗好靚),
請問係乜brand ?? Where to buy ????


PN PK743,Dior 181會立體d有少少幻彩色就差唔多,
不過PN冇咁"立",我就來用晒啦會買Dior 181同
ORBIS 8509,呢隻色啡得來暗紅,真係可遇不可求,
以前PN銀筒出過一隻又係呢隻色,點知限量出,我等左
十年就算MAC都未見過相同既色,終於睇而家ORBIS出,
一定要買!!唔洗化妝都搽得勁好睇既色.而PN PK743,
Dior 181要搽粉先靚的,因為係珍珠粉紅色.




wannaBB:

下年輪到我地祝你母親節快樂架啦喎
我地香港唔係好重視母親節d商場佈置得好簡單,
今日係街買左聯合國兒童義賣果d卡有埋支膠康乃馨,
聽日送比媽媽 我話請佢食"大長今"(韓菜)佢又話
貴又話遠,或者係屋企慶祝.


複式洋房

積分: 421


6066#
發表於 05-5-8 11:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭,小白兔,
唔該晒,
咁你地刮眼時有冇扯到眼皮?


別墅

積分: 877


6067#
發表於 05-5-8 20:06 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
求救!!我個晚用完Q10(搽全面)吸收後再薄搽彩光gel(全面),之後就訓左...點知第二日塊面紅紅腫腫咁~係咪我用錯?定係唔岩我用呢
仲有有邊隻化妝水岩我呢種"混合缺水+間歇敏感型"既皮膚用呢???
過去的留不住, 未來的難預測, 守住現在,當下即是~


大宅

積分: 3212


6068#
發表於 05-5-8 22:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
我逢星期6先o係利時,324號鋪,3/f樓梯口o個間.間鋪賣韓國,歐洲同日本貨,好靚ga~同埋我鍾意佢d款出面好少會撞衫.

rennielo:
都會刮到ga,不過唔緊要,向上刮咪得囉,提昇返之嘛~


大宅

積分: 3319


6069#
發表於 05-5-8 23:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔......想問你"FULL HOUSE" 裡面隻歌叫セ名呀!!
通常播呢隻歌時就係亞RAIN,好後悔.....隻歌係"快必"
help me arh!!! thanks


小白兔....你every 星期6先o係利時,324號鋪,3/f樓....
睇吓coming 個sat 嚟 see you arh!!
Namaste


男爵府

積分: 6770


6070#
發表於 05-5-8 23:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD:
隻歌叫命運,WHY主唱


大宅

積分: 3212


6071#
發表於 05-5-8 23:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD 寫道:
小白兔....你every 星期6先o係利時,324號鋪,3/f樓....
睇吓coming 個sat 嚟 see you arh!!


嘻嘻........好啊~!!又可以見到你lu~

野蠻仔:
我讀書時都好鍾意聽<Especially for you>,唱歌個鬼仔叫咩名呀?我o個時覺得佢好靚仔ga.......
頂唔順咯, 去 ~ :wave


男爵府

積分: 6770


6072#
發表於 05-5-9 00:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
讀書果陣呀....姐姐咁你都唔細喎hahaha...
靚仔叫Jason Donovan,不過鬼妹好憎佢架喎
我都唔明點解 ?-(


大宅

積分: 3319


6073#
發表於 05-5-9 00:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
JOD:
隻歌叫命運,WHY主唱


many thanks
Namaste


大宅

積分: 3212


6074#
發表於 05-5-9 00:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
唔記得係中2定中3??o個時kfc出左一餅英文歌雜錦帶,我買左,裡面有喱首歌,好好聽呀~ 裡面仲有好多歌好好聽ga,有首one moment in time,不過我唔知係邊個唱,淨係記得好好聽,後尾餅帶唔知去左邊,好唔開心......
hehe.......我咪2x歲囉~


大宅

積分: 3319


6075#
發表於 05-5-9 00:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
野蠻仔 :
唔記得係中2定中3??o個時kfc出左一餅英文歌雜錦帶,我買左,裡面有喱首歌,好好聽呀~
hehe.......我咪2x歲囉~



2x歲囉
Namaste


大宅

積分: 3212


6076#
發表於 05-5-9 00:21 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD 寫道:

2x歲囉


?-( 做咩呀?你係唔信定係覺得我個樣唔似呢??搞咩咁好笑??
aiya~明明話左今晚要早d訓,到而家都未捨得訓住~~冇計,有你兩大笑旦陪我吹水,好過去搵周公~!!


大宅

積分: 3319


6077#
發表於 05-5-9 00:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
[quote]
JOD 寫道:

2x歲囉


?-( 做咩呀?你係唔信定係覺得我個樣唔似呢??搞咩咁好笑??
aiya~明明話左今晚要早d訓,到而家都未捨得訓住~~冇計,有你兩大笑旦陪我吹水,好過去搵周公~!! [/quote]

笑吓都唔得 :tongue: 我仲未燙衫,洗面,沖凉la
Namaste


大宅

積分: 3212


6078#
發表於 05-5-9 00:34 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD 寫道:
笑吓都唔得 :tongue: 我仲未燙衫,洗面,沖凉la


嘻嘻........問下姐,問下姐~(問下都唔得 :tongue: )
之但係......乜我個樣唔似咩?? 唔係咁大鑊嘛??俾你搞到我好驚tim~!!:-(
我都去訓lu~真係頂唔住喇~


男爵府

積分: 9034

環保接龍勳章


6079#
發表於 05-5-9 00:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔.你就好啦.青春貌美.先廿幾歲.我大過你十幾年呀...
係呀.各位學過刮痧的靚女. Amy話想搞個刮痧研習班.教你地點樣幫人做喎. 到時你地可以帶個partner來學. 有冇興趣呢?
應當一無罣慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,將你們所要的告訴神。
神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。


男爵府

積分: 6770


6080#
發表於 05-5-9 03:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
kfc出左一餅英文歌雜錦帶呀?!...
你咩年代架你?? 但我鐘意聽安全地帶,
我有呢隻too many broken hearts,
張歌詞紙放係床邊一路聽一路唱 :mrgreen:
too many broken hearts in the world~
there's too many dreams can be broken in two~
too many broken hearts in the world~
so 丫~won't give up the fight for you~


under the moonlight你有冇聽過呀?我好鐘意架
[url=DOWNLOAD HERE 1(under the moonlight)]http://www.cppcn.net/UploadFile/2004-7/2004717133017433.mp3[/url]
仲有Hero都勁love^^以前屎忽痕鐘意半夜渣車周圍
兜聽呢隻好好feel架~
one moment in time係黑人Whitney Houston唱
拿歌詞同midi呀比你回味下啦~佢仲有首經典
i will always love you~

睇歌詞midi HERE (one moment in time)

DOWNLOAD HERE 2(i will always love you)

DOWNLOAD HERE 3(HERO)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo