美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6770


6081#
發表於 05-5-9 05:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我有興趣做partner呀
不過睇下邊個刮我塊面先~


伯爵府

積分: 15709


6082#
發表於 05-5-9 08:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
我有興趣做partner呀
不過睇下邊個刮我塊面先~


我幫你刮呀


小白兔,

你真係唔似.......

有個女law
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2182


6083#
發表於 05-5-9 10:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

玩開刮沙的媽咪, 你地刮果陣用邊隻按 cream ?


大宅

積分: 2264


6084#
發表於 05-5-9 10:30 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Harry 媽

我都是 2x歲 +++++ :lol: :lol:

野蠻仔 & 小白兔

KFC 是什


男爵府

積分: 9540


6085#
發表於 05-5-9 10:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Harry媽 寫道:
係呀.各位學過刮痧的靚女. Amy話想搞個刮痧研習班.教你地點樣幫人做喎. 到時你地可以帶個partner來學. 有冇興趣呢?


Harry媽
Does this mean there will still be new class for us? I really want to learn ne.


大宅

積分: 2264


6086#
發表於 05-5-9 10:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Oh !!

忘記說我有1個Big Project !!!
Sat 我發現我條頸,14吋頸鍊位有1條紋,then


大宅

積分: 2231


6087#
發表於 05-5-9 11:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
嘩... must buy ORBIS la.....
PN and Dior, maybe 我搽會唔靚 (my skin dark and yellow) ,你又白又靚先match

野蠻仔 寫道:
PN PK743,Dior 181會立體d有少少幻彩色就差唔多,
不過PN冇咁"立",我就來用晒啦會買Dior 181同
ORBIS 8509,呢隻色啡得來暗紅,真係可遇不可求,
以前PN銀筒出過一隻又係呢隻色,點知限量出,我等左
十年就算MAC都未見過相同既色,終於睇而家ORBIS出,
一定要買!!唔洗化妝都搽得勁好睇既色.而PN PK743,
Dior 181要搽粉先靚的,因為係珍珠粉紅色.




小白兔,
I like visit 利時 very much, next time say "Hi" to you



naughtyboy,
You like shopping very x 100000000 much.........I like to buy cheap thing also, but not so crazy so you...
請報料 when you find "ORBIS" open !!! Thanks
You do exercise in bathroom ?? Good , keep up


大宅

積分: 2182


6088#
發表於 05-5-9 11:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama ,
what is ORBIS must buy item ar?
and when will ORBIS launch at Time Square ?
Thanks :lol:


大宅

積分: 1798


6089#
發表於 05-5-9 11:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy 寫道:
玩開刮沙的媽咪, 你地刮果陣用邊隻按 cream ?


我係用野蠻仔既骨膠原按摩膏加漂白粉按摩,按完後將剩餘d按摩膏停留塊面5分鐘至洗,真係好掂,好白淨。 順便幫下仔仔賣下廣告先,我用左q10,彩光gel,按摩膏&佢既mask,真係膚色冇咁青黃,白淨左。
加上配合刮痧,真係效果好好。 塊面會firm左,所以刮痧值得去學。


大宅

積分: 2231


6090#
發表於 05-5-9 12:06 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy,

"""野蠻仔 寫道:
ORBIS 8509,呢隻色啡得來暗紅,真係可遇不可求,
以前PN銀筒出過一隻又係呢隻色,點知限量出,我等左
十年就算MAC都未見過相同既色,終於睇而家ORBIS出,
一定要買!!""""


大宅

積分: 1798


6091#
發表於 05-5-9 12:07 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔仔:
黑GG想問下幾時有Q10及彩光gel呀???


大宅

積分: 2264


6092#
發表於 05-5-9 12:19 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

This morning really 得閒
既然orbis 咁吸引,我就去website :
www.orbis.com.jp 看看,lip stick 8570/8509/8505 in the web site selling price is 1,200Jap Yen !!

tkoeasy
你有沒有看another topic 講用"綠荼"洗手可美白&醫"主婦手"!!很久以前我個fd有"主婦手",我問她用那隻cream,她去Watson's 問個"藥劑師",then give her a sample, after use it then 好了,no need to buy


男爵府

積分: 9540


6093#
發表於 05-5-9 12:27 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


naughtyboy
Sounds like another big shopping day over the weekend for you ne.


大宅

積分: 2755


6094#
發表於 05-5-9 12:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

請問大家有無平平地的面部磨砂用品介紹???
除左面額多左斑外,連鼻的黑頭都多左
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


伯爵府

積分: 15709


6095#
發表於 05-5-9 13:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我星期六去了cosmo同olay合辦的talk(關於彩光的), 皮膚科醫生都話搽防晒要搽好多, 一塊面要用一茶匙的份量(嘩好多呀!)

最後仲送了olay最新出的eye lifting serum & cream (maggie cheung做代言人果條line) & 5月的cosmo (最衰係我一早就買咗, 早知唔買住啦! 我老公仲話我思覺失調, 買兩本一樣的雜誌 )
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6096#
發表於 05-5-9 16:20 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak

你都好勤力 wor !!! 自從你介紹過吉祥3


大宅

積分: 2182


6097#
發表於 05-5-9 17:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hmama,
ORBIS - are you talking about lipstick ?
any other skincare products are good ?

naughtyboy,
you mean use "green tea" tea bag wash hand can have whitening function?


大宅

積分: 3212


6098#
發表於 05-5-9 17:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
[size=large]多謝多謝多謝哂呀!!!!!!
我好鍾意聽Whitney Houston唱歌,特別係喱隻i will always love you(不過懵到唔知one moment in time係佢唱....... )
之前我xxbf送左佢支cd俾我,係黑色封面ga,o個隻cd我好鬼like,早幾個禮拜c忽hin想摷返出來聽,點知翻轉左成間屋都摷唔到,我諗一定係我執包袱時冇拎走到....... :-(
安全地帶?我表哥鍾意~讀書時學日文,阿sir教唱安全地帶gae歌,不過唔記得叫咩名,melody係leon lai 首<一夜傾情/城??>好似係咁唱:拿射,啦蛇,亞啦他畫,豬媽衣lee,啦lee卡cool york.......
我個年代?中2,3時係4大天王年代,o個時我好鍾意郭富城同林志穎~!!仲有陳慧嫻,鄭秀文同周慧敏~最like抽yes card,而家諗起都覺得side錢~~~

vivien:
唔似??你冇見過我唔化妝,著住街坊裝個樣,簡直就係c9中gae典範呀~!!

2hmama:
好呀~有機會sat見你啦~

我用kanebo隻按摩膏來刮痧ga~


大宅

積分: 2231


6099#
發表於 05-5-9 17:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Hi, tkoeasy,


"""野蠻仔
我同意留返錢去睇呢個牌子,你一定會買幾件落樓,因為又平又好用,唇膏色勁靚尤其8510,8509,8505大hit又貼色又靚,同埋佢都有落妝油,好用過DHC,拍得住FANCL,仲有SPF50PA+++到爆既UV cut milk同埋SPF34PA++有色防晒cream,靚野實在太多."""


大宅

積分: 2182


6100#
發表於 05-5-9 18:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

2hamam,

"我同意留返錢去睇呢個牌子,你一定會買幾件落樓,因為又平又好用,唇膏色勁靚尤其8510,8509,8505大hit又貼色又靚,同埋佢都有落妝油,好用過DHC,拍得住FANCL,仲有SPF50PA+++到爆既UV cut milk同埋SPF34PA++有色防晒cream,靚野實在太多.""""

咁個 counter 幾時開呀 ?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo