在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6101#
發表於 04-12-6 17:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

Do you have time to join our Boxing Day party on 26 Dec in my club house?
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6102#
發表於 04-12-6 17:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
有架, 但我要睇吓屋企個大食會定係邊日先答覆妳 !!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6103#
發表於 04-12-6 17:12 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa

OK la. But when can confirm ar? ?-(
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6104#
發表於 04-12-6 17:15 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
我有好多兄弟姊妹架, 要夾齊咁多人先得, 盡快覆妳呀 !! 有妳同我傾計就無咁悶, 多 d 上來啦!!! :-P


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6105#
發表於 04-12-6 17:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

ha...ha... you say my words " 有妳同我傾計就無咁悶, 多 d 上來啦!!! " :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6106#
發表於 04-12-6 17:19 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
成日都係得我同妳, 妳前排仲話會少 d 上來, 唔好掛 !!!


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6107#
發表於 04-12-6 17:21 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

If I am starting a study and I will using the office hours to read. Because no time at night. So will less to chat. But not really ar. don't be worry, because I can't control myself.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6108#
發表於 04-12-6 17:24 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
奸爸爹

嘻, 我地就來放工啦


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6109#
發表於 04-12-6 17:33 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa

yes ar. Wah! Time is going very fast.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6110#
發表於 04-12-6 18:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

renee,
下次lunch gathering 一定來

hey gals,
how about next week lunch again?

Renee 寫道:
Iris,

好耐無見妳了! 下次lunch gathering 妳要來啊!


大宅

積分: 1412


6111#
發表於 04-12-6 18:10 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

jamesmama,

奸爸爹 for the english course

i know you will show your honey james a good model


大宅

積分: 1412


6112#
發表於 04-12-6 18:14 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

tsuntsunbb

congratulation for you to having a new baby ~ do you want girl or boy!?

take good care!!!


大宅

積分: 1412


6113#
發表於 04-12-6 18:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

anyone know how is emilymami?
does she carrying a boy or girl, and when is the expected date?

?-(


大宅

積分: 1412


6114#
發表於 04-12-6 18:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

renee,

ho-ho is highly potential to be a super model :lol:

Renee 寫道:
[quote]
Jamesmama 寫道:
Renee,

Woo... very cuti ar. Where you bought the 頸鹿 clothes ar?

Jamesmama,

唔係我架! 係其中一個8月媽咪帶來的!

我自己就帶左下面呢件蜜蜂衫 :-
[/quote]


大宅

積分: 2387


6115#
發表於 04-12-7 08:27 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Of course good la, you fix a date ar!

[quote]
IrisCheng 寫道:
hey gals,
how about next week lunch again?


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6116#
發表於 04-12-7 09:22 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

IrisCheng

Thanks. I was enjoyable the course last night. The first modul is Marketing. We were discuss the HK Brand name company. e.g Mcdonals, Bossini, Bule Star etc... I learn much during the course.
IrisCheng 寫道:
jamesmama,

奸爸爹 for the english course

i know you will show your honey james a good model
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27554

好媽媽勳章


6117#
發表於 04-12-7 09:27 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=large]Boxing Day Party

好消息, 已經book實九龍塘又一居三期Club House.
Date: 26 Dec
Time: 2pm - 5pm

(total $240 room chg, 可容納 50人左右)
食物 : 到會食物容後再談, 由 Jamesmama 負責按排, 總之room chg 連食物計埋, 只計大人, 每位預HKD100 左右. 到時先收錢,
記緊各老友記唔好到時"nut"底呀 !
禮物 : 每位小朋友自備一份 $30左右既禮物, 到時玩抽獎交換. 記得買d 岩小朋友又有用既玩具or 用品呀 !
遊戲 : 由 Jocelyn 負責.

[size=large]Please let me know if you are available and interest to join. Thanks.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6118#
發表於 04-12-7 10:03 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=x-large]早晨呀 !!!


子爵府

積分: 12646


6119#
發表於 04-12-7 10:16 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

Good Morning!


子爵府

積分: 12646


6120#
發表於 04-12-7 10:16 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

我前排忙D, 宜家得閒D架喇! 我陪妳傾計啊!!

LaLaMa 寫道:
Jamesmama,
成日都係得我同妳, 妳前排仲話會少 d 上來, 唔好掛 !!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo