美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15709


6101#
發表於 05-5-9 18:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

今果星期尾啦!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2182


6102#
發表於 05-5-9 18:23 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Thanks Vivienmak !!


大宅

積分: 2264


6103#
發表於 05-5-9 21:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

4大天王年代 already is my many years working life !!!

小白兔

Your Japanese is very good ! I follow it to sing !!
Both Japanese & Cantonese Of <一夜傾情"
I like very much !! Everytime I hear , a very romantic picture comes out with a couple dancing together !!!! :-P :-P


伯爵府

積分: 15709


6104#
發表於 05-5-9 22:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

四大天王的年代我都唔係好記得係中學定出來做野, 我淨係就得alan tam & 張國榮最紅時我讀緊小學

我讀書時都好like 陳慧孄 & vivian chow ga!
反而男artist唔多like :evil:

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6105#
發表於 05-5-9 22:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

alan tam & 張國榮 is around 198x
四大天王 is around 199x

Those were the days , my friend !!!!


別墅

積分: 985


6106#
發表於 05-5-9 23:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
我仲未收到Pola ar:-(
[email protected]
Thank you very much!!


大宅

積分: 3319


6107#
發表於 05-5-9 23:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔.....今日talk with 同事,about Q10 真係好野嚟ga 我聽日做瘦面呀 做完話你知呀...
好似唔見nana123 wor....去咗边樹呢 ?-( ?-(

[size=large]vivien
sorry arh!!! can you email me poxa cat
[email protected]
many thanks
Namaste


複式洋房

積分: 138


6108#
發表於 05-5-10 02:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔
你星期二或三得唔得呀?


大宅

積分: 3212


6109#
發表於 05-5-10 02:32 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

今日bk唔知搞咩,成日都登入唔到~!! 下晝兩點幾時已經係咁!!頭先我12點開始上來,點知搞到而家成兩點先至成功log in,真係火都o黎埋~!!!!!!!!!!
你地有冇好似我咁呀??

naughtyboy:
我d日文係唸口黃來ga咋,都唔記得d歌詞點解lu~淨係口upup記住點唱,不過真係幾好聽~

vivien:
我讀小學時都好鍾意聽alan tam,仲有哥哥,呂方,關淑怡,林珊珊都好正~!!因為我細時同埋表哥一齊住,佢大我幾年,好鍾意聽歌,我讀小一二時已經成日聽佢買返來d帶,之後有黑膠唱片,再到cd~我記得小三時鍾意劉華,第一次走去租左佢隻<情感的禁區>黑膠.到左唔知小6定中一,愛上左beyond,自己俾錢買左第一張黑膠--<beyond4>(真的愛妳o個隻),好鬼開心~!!晚晚追劇集<淘氣雙子星>(paul,克勤,家強&城城主演),做細路仔真係好開心~生活無憂無慮~!!


伯爵府

積分: 15709


6110#
發表於 05-5-10 08:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我以前好鍾意翁美玲, 佢死時我讀緊小六 :-( 不知幾sad :cry:
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3447


6111#
發表於 05-5-10 09:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivenmak,
係咪有得email polx catalog 拿? 你做衫個到做得好嘛?

唉.....個女咳到我做人都無心機. 如果我d肉可以過d比佢, 我真係用刀仔切都肯. :-( :-(
--- 2J 作品


男爵府

積分: 9540


6112#
發表於 05-5-10 09:57 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
今日bk唔知搞咩,成日都登入唔到~!! 下晝兩點幾時已經係咁!!頭先我12點開始上來,點知搞到而家成兩點先至成功log in,真係火都o黎埋~!!!!!!!!!!
你地有冇好似我咁呀??


小白兔, I am the same, BK even say my password & username do not match ne.


大宅

積分: 2264


6113#
發表於 05-5-10 11:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Yes Right Yesterday very hard to log in 我以為太大雨行雷辟到個Server !!!

JJ1122

咳!!食Medicine 是無用的,MUST 介口,Only drink water,very 清淡food !!!現在晚上open 冷氣sleep,我個仔穿回長"就"衫長褲sleep,afraid he in the morning wake up 鼻敏感!!!仲有家裡空氣流通,不要吸到"2手煙""!!!
咳呢!!很煩,有時in office 有同事咳,聽到都煩!!!
DUCK

Please don't mind Your email address also the same !!(好funny)

Yesterday I met a client,she is younger than me a lot !!但她的skin 很差,她告訴我最近用左幾萬元look card 買facial course !!!!嚇到我呀!! 她的臉很乾很多斑眼尾很多紋 Oh my god !!! 我實在忍不住,當然她讚我的skin 很好,好彩佢不知我大她很多! 她ask me 用那些product,我立刻想到""Q10""但又不知怎樣告訴她,便由最基本入手,off course I tell her go to "SxSx" (又賣告白la) buy ""lisser"" 美白去斑去印mask ,我本想叫她買埋JUJU "透明質酸""但我叫她去買St Ives 的"美白磨砂""Actually HABA 的魚油都very suitable for her,再actually 她應該看this topic,平時我都好怕介紹其他人,1來怕她們敏感,2來通常人都是要說物物牌子!!但那client 幸好沒有Black Circle eye & no eye bag !!!!
Actually 去到佢個stage ,prevent 預防緊要些!最好用Polx ,但又不知怎說,我便叫她去buy "Mentholatum"防晒!!

""Q10"" is best buy !! Last night my project,after massage the face & neck then 勁搽""Q10"""


男爵府

積分: 9540


6114#
發表於 05-5-10 11:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy 寫道:
JJ1122

咳!!食Medicine 是無用的,MUST 介口,Only drink water,very 清淡food !!!現在晚上open 冷氣sleep,我個仔穿回長"就"衫長褲sleep,afraid he in the morning wake up 鼻敏感!!!

Yesterday I met a client,she is younger than me a lot !!但她的skin 很差,她告訴我最近用左幾萬元look card 買facial course !!!!嚇到我呀!! 她的臉很乾很多斑眼尾很多紋 Oh my god !!! 我實在忍不住,當然她讚我的skin 很好,好彩佢不知我大她很多! 她ask me 用那些product,我立刻想到""Q10""但又不知怎樣告訴她,便由最基本入手,off course I tell go to "SxSx" (forget is my company) buy ""lisser"" 美白去斑去印mask ,我本想叫她買埋JUJU "透明質酸""但我叫她去買St Ives 的"美白磨砂""Actually HABA 的魚油都very suitable for her,再actually 她應該看this topic,平時我都好怕介紹其他人,1來怕她們敏感,2來通常人都是要說物物牌子!!但那client 幸好沒有Black Circle eye & no eye bag !!!!

""Q10"" is best buy !! Last night my project,after massage the face & neck then 勁搽""Q10"""



JJ1122
naughtyboy is right, must stop drinking cold & sweet stuff. No fruits, pls. If must eat fruits, steam them first. How your girl will get better.

Naughtyboy
Wah! You sound like a real professional ne. BTW, has you tried the JUJU "透明質酸" papermasks? I've tried and it's not bad bor. :wink:


大宅

積分: 1798


6115#
發表於 05-5-10 11:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
naughtyboy:
我d日文係唸口黃來ga咋,都唔記得d歌詞點解lu~淨係口upup記住點唱,不過真係幾好聽~


小白兔:
咁你讀書果時鐘唔鐘意日本偶像e.g. 近滕真彥,中森明菜及checkers,我讀書時都好迷佢地。

hey, 你淨係星期六係利時呀,我朋友亦在利時4/F開鞋店。


大宅

積分: 2602


6116#
發表於 05-5-10 12:00 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122 : 上次聽你講個女咳,係咪咳到依嫁?陰公! 希望佢快D好番啦!


naughtyboy : 你都好勁喎,咁勤力,差d連胸都"fu"埋,我都買左St Ives 杏子磨沙(橙色)有冇錯啦?HABA 沙浠油你重有搽,我唔敢搽,怕夏天太"lup"會出粒粒.
http://tickers.baby-gaga.com/t/squsqucvi20051206_8_My+child+is+Man+Hei.png


大宅

積分: 2264


6117#
發表於 05-5-10 12:11 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Carol

Miss your daughter's photo long time la !!!

HABA 沙浠油我重有搽,because open 冷氣sleep。不過not every night 搽,最好搽eye ,因我覺得remover mascara 時always 甩眼睫毛!!我很早就open 冷氣sleep,because I am living in TKO ,actually 我都住過19 區咁制,但TKO 真的很朝濕,所以1定要choose 向南或有少少西斜!!無咁濕!!

I try to use St Ives 磨body & foot,最好笑after bathing,有很多點點留在浴缸,my hubby 很緊張叫我入bathroom,他以為是.......M


大宅

積分: 2602


6118#
發表於 05-5-10 12:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy : 如果係M, 你就真係 "大出血"啦!
http://tickers.baby-gaga.com/t/squsqucvi20051206_8_My+child+is+Man+Hei.png


伯爵府

積分: 15709


6119#
發表於 05-5-10 12:53 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122,

你pm e-mail address比我啦!
d衫今晚先有, 希望good啦, 到時report比大家!

我大女一咳我就叫佢食川貝皮杷膏, 食幾日都好d啦, drink more warm water, no candies. 我奶奶好興煲apple soup, 我覺得初初咳都ok, 但咳得好深未必有效~


naughtboy,

你轉咗行做beauty consultant?
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3447


6120#
發表於 05-5-10 13:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

:-( 佢禽日偷食左一隻半香蕉呀. 咳到真係... 係個C佬買比佢食架. 佢咳左咁耐, 樣樣都話唔食得, 有時見佢又好可憐. 老公個日就話香蕉姐..佢想食, 買啦.
而家我地食雪糕, 零食, 都係等佢學野個陣先偷偷有得食. 有時我同細佬要向街到食完先敢番上屋企.
超殘哂.
--- 2J 作品

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo