在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12646


6121#
發表於 04-12-7 10:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

係囉! 妳話幾時啊?

CheukYiuMame 寫道:
Of course good la, you fix a date ar!

[quote]
IrisCheng 寫道:
hey gals,
how about next week lunch again?


大宅

積分: 2383


6122#
發表於 04-12-7 10:33 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,
早晨呀, 妳今日好得閑 ??


子爵府

積分: 12646


6123#
發表於 04-12-7 10:41 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

係啊!!

其實之前忙, 係因為一個人要做3個老細的野! 1個秘書放左假, 1個秘書放1個好長的sick leave. 所以我未唔得閒上來同妳地傾計囉! 宜家回復正常, 淨係做番自己老細的野! 宜老細又out of town.

LaLaMa 寫道:
Renee,
早晨呀, 妳今日好得閑 ??


大宅

積分: 2383


6124#
發表於 04-12-7 10:54 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

啱啱 check 過旅行社, X'mas or CNY 想去韓國, 但好貴 !!! Hong Thai 一個五天團要 $6,999, 仲話可能會再加價. :cry:


子爵府

積分: 12646


6125#
發表於 04-12-7 10:56 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

係啊! 今年d X'mas or CNY 旅行團非常貴, 鬼咩? 個市好左, 就咩鬼都貴!!!

LaLaMa 寫道:
啱啱 check 過旅行社, X'mas or CNY 想去韓國, 但好貴 !!! Hong Thai 一個五天團要 $6,999, 仲話可能會再加價. :cry:


公爵府

積分: 27547

好媽媽勳章


6126#
發表於 04-12-7 10:57 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

I will get the Fancl discount card today. Who's want to buy it? please voice out and will get 15% discount.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


男爵府

積分: 5953


6127#
發表於 04-12-7 10:57 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=medium]早晨說聲早, 見面說聲好 <--- 阿囝d兒歌, 日日睇到我都識背

擒日o岩o岩講緊阿囝冇再帶被返學, 今朝......唉..... 又要 lor 埋張被返學, 下次我唔再講 la


大宅

積分: 2383


6128#
發表於 04-12-7 10:58 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

係喎, 妳 X'mas 返舅父間屋過喎!! Happy 啦 !!


公爵府

積分: 27547

好媽媽勳章


6129#
發表於 04-12-7 10:59 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

I will bring James to Korea on Easter. Please wait and go together la.
LaLaMa 寫道:
啱啱 check 過旅行社, X'mas or CNY 想去韓國, 但好貴 !!! Hong Thai 一個五天團要 $6,999, 仲話可能會再加價. :cry:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6130#
發表於 04-12-7 11:03 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

豬豬,
lor 埋張被返學 ?? 我實唔准 !! 整慣晒, 強硬d, 返學就返學; 瞓覺先准 lor 被

嵐豬仔實話呢個 ee 好惡 "水" :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


6131#
發表於 04-12-7 11:03 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

妳幾時去買啊? 我個同事有野想買, 搭單得唔得啊??

Jamesmama 寫道:
I will get the Fancl discount card today. Who's want to buy it? please voice out and will get 15% discount.


子爵府

積分: 12646


6132#
發表於 04-12-7 11:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

係啦! 起碼唔駛煩去邊啊!! 咁妳又點同LaLa 過X’mas 啊??

LaLaMa 寫道:
係喎, 妳 X'mas 返舅父間屋過喎!! Happy 啦 !!


公爵府

積分: 27547

好媽媽勳章


6133#
發表於 04-12-7 11:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

Tonight ar. Because Conmpany X'mas party today and have a time to shop before. Call me la. :wink:
Renee 寫道:
Jamesmama,

妳幾時去買啊? 我個同事有野想買, 搭單得唔得啊??

[quote]
Jamesmama 寫道:
I will get the Fancl discount card today. Who's want to buy it? please voice out and will get 15% discount.
[/quote]
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


6134#
發表於 04-12-7 11:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

豬豬,

係啦! 真係唔好唔信有[小氣]呢家野架!! 下次唔好講啦!

嵐豬仔 寫道:
擒日o岩o岩講緊阿囝冇再帶被返學, 今朝......唉..... 又要 lor 埋張被返學, 下次我唔再講 la


大宅

積分: 2383


6135#
發表於 04-12-7 11:06 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
其實 Easter 都會好貴, 無法啦, 我地要 "就" 學校假期嘛 !!
但 Lala 未見過落雪呀, 我應承過考試成績好就去睇雪.


子爵府

積分: 12646


6136#
發表於 04-12-7 11:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama 寫道:
Renee,

Tonight ar. Because Conmpany X'mas party today and have a time to shop before. Call me la. :wink:


Jamesmama,

好啊! 我下午call 妳啊!! tks.


公爵府

積分: 27547

好媽媽勳章


6137#
發表於 04-12-7 11:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

Oh I See.

LaLaMa 寫道:
Jamesmama,
Lala 未見過落雪呀, 我應承過考試成績好就去睇雪.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6138#
發表於 04-12-7 11:11 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,
而家仲 plan 緊, 如 X'mas 就唔到, 會 CNY 去 lor !!
Renee 寫道:
LaLaMa,

咁妳又點同LaLa 過X’mas 啊??


子爵府

積分: 12646


6139#
發表於 04-12-7 11:14 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

咁妳決定去Korea 啊??

LaLaMa 寫道:
Renee,
而家仲 plan 緊, 如 X'mas 就唔到, 會 CNY 去 lor !!


子爵府

積分: 12646


6140#
發表於 04-12-7 11:16 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,

我Boxing Day 唔係香港啊! SO I can't join your Boxing Day Party!!
Jamesmama 寫道:
[size=large]Boxing Day Party

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo