美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2231


6121#
發表於 05-5-10 13:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

請問 last time 同野蠻仔買咗OLx wrinkle shot (sample)o既靚女, 可唔可以 report 吓 ??? 掂唔掂 ?? If good, we can share to buy normal size ($1xxx) la........


伯爵府

積分: 15709


6122#
發表於 05-5-10 13:52 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

用咗2 days咋, 只搽眼肚, 暫未見效bor, 我d眼紋不嬲都好深 :cry: 唔lup law, 吸收得好快!

用了仔仔隻AW eye gel無咁乾, 有時唔小心入了眼有d nana地~

2hmama 寫道:
請問 last time 同野蠻仔買咗OLx wrinkle shot (sample)o既靚女, 可唔可以 report 吓 ??? 掂唔掂 ?? If good, we can share to buy normal size ($1xxx) la........
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 3973


6123#
發表於 05-5-10 14:04 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak
我未收到poXa的caterlog
你send 多次給我呀
[email protected]


大宅

積分: 2264


6124#
發表於 05-5-10 14:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ1122

真好笑!!!真係食蕉law !!! :-(
仲有1個method,百無禁忌,物都食,最多米咳1年!
因為男人吾信介口的!!
Or 用鼓勵method,叫個女介口,然後好了就物都可以吃!
Like Me ! Everytime my son 吾飲水,我就說: ""想吾想吃麥X勞 or 糖 ,if yes, then drink more water !!!""

vivienmak

自從this topic,我真的想過change to beauty consultant because 女人的美容消費力太

我check 過就算買名牌,LV / 飛甩X毛SHOE / Gucci bag / 名牌衫都不會everyweek buy ,但facial & 護膚品就whole course or whole set buy !!!!跟


別墅

積分: 955


6125#
發表於 05-5-10 14:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

係 arh, 唔lup & 吸收得好快!頭痛,頭痛,唔知買唔買好 因為唔係好多, 真係唔知work唔work, 正考慮中 其實 valmont eye cream 掂唔掂 nei??!
vivienmak 寫道:
用咗2 days咋, 只搽眼肚, 暫未見效bor, 我d眼紋不嬲都好深 :cry: 唔lup law, 吸收得好快!

用了仔仔隻AW eye gel無咁乾, 有時唔小心入了眼有d nana地~

[quote]
2hmama 寫道:
請問 last time 同野蠻仔買咗OLx wrinkle shot (sample)o既靚女, 可唔可以 report 吓 ??? 掂唔掂 ?? If good, we can share to buy normal size ($1xxx) la........
[/quote]
***靚湯送暖***


伯爵府

積分: 15709


6126#
發表於 05-5-10 14:12 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

littlelamb 寫道:
其實 valmont eye cream 掂唔掂 nei??!


惦! 勁惦!
但價錢同pola差唔多, 你可以考慮下!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


別墅

積分: 955


6127#
發表於 05-5-10 14:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
Thanks! May consider to try Valmont. Now I am using Gycle but still not too work! 慘!!!
***靚湯送暖***


大宅

積分: 2182


6128#
發表於 05-5-10 14:27 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,
Valmont only got 1隻 eye cream ? $7xx. -?
really good for dark circle ?
但係我果對係好勁黑 eye 呀, 唔知 work 唔 work 呢 ?


大宅

積分: 3212


6129#
發表於 05-5-10 14:29 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭:
我鍾意中山美穗同埋後滕久美子~佢兩個好靚女呀!!我記得o個時有套日劇<偶像媽咪>,好好睇,你地有冇睇過?

vivien:
yung美玲死時我都唔記得有冇唔開心,因太耐,不過好記得新聞有報導,令我好難忘!佢同苗喬偉套<天師執位>真係好好睇,百看不厭


大宅

積分: 2182


6130#
發表於 05-5-10 14:32 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

有無媽咪 try 過 nippi 嘅 100% 膠原呀? 好貴 $1200.- 一枝, 頭先 try 過上手, 都唔算笠, 不過我成日覺得搽上手唔笠, 但搽上面就會笠 !!
唔知點解 ??


大宅

積分: 1798


6131#
發表於 05-5-10 14:43 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

我淨係日頭搽眼肚位,因為個sample得好少,所以我用既份量相對地少,但搽完poxa後,我會搽1滴sq作保護。 因為我亦係搽左2-3天,一隻眼覺得d紋即時淺左,另外一隻眼可能條紋較深,冇咁顯注。

2hamama:
I remember the price is under $1xxx, but need to confirm with 野蠻仔仔。



大宅

積分: 1798


6132#
發表於 05-5-10 14:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 寫道:
冬菇頭:
我鍾意中山美穗同埋後滕久美子~佢兩個好靚女呀!!我記得o個時有套日劇 <偶像媽咪>,好好睇,你地有冇睇過?


me & 我既細佬好鍾意中山美穗ga,所以屋企有好多佢cd, 去到日本,見到佢既廣告poster都會影低留念。
<偶像媽咪>


大宅

積分: 2264


6133#
發表於 05-5-10 15:07 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

tkoeasy

Did you get the sample from "nippi" 純膠原增生精華素 with 30% 純膠原 ? I try 2 nights,無驚喜in the morning !!!

後滕久美子, I like her also !!
我小學是看""狂潮""我很喜歡"繆騫人""!看"乘風破浪"!
日劇就是""青春火心""/ ""綠水英姿"""!!!
中三時我有個同學是超級""天蠶變""fans ,每日lunch time 她都拿


複式洋房

積分: 303


6134#
發表於 05-5-10 15:27 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ,

你有冇煲過川貝湯俾你個女食呀?? 我覺得好work喎..我個女早排咳到食完野一陣就嘔哂出來, 食左兩日, 好左好多,
我通常會落 (1) 合掌瓜2個 (2) 雪耳 (3) 乾海底椰 (4) 川貝 半


大宅

積分: 2755


6135#
發表於 05-5-10 15:45 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak,

我都未收到poXa的caterlog!!
麻煩你send多次比我, thks!
[email protected]

我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 3212


6136#
發表於 05-5-10 15:49 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

naughtyboy,冬菇頭:
我雖然係鍾意中山美穗同埋後滕,但我都只係買過佢地一兩張相,因為唔係super fans,o個時我有錢情願用來買貼紙,紙公仔同文具~
我細個都唔係好迷劇集,鍾意睇卡通片多d,小忌廉,外星小美兒,小狗阿斑,橙路,q太郎,肥牛牛布斯,鬼馬砵砵車,得意仔...........套套卡通我都鍾意,仲有好多首歌我到而家都清楚記得點唱~


大宅

積分: 2264


6137#
發表於 05-5-10 15:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nkh@jessica

我在第2個topic 見到有媽咪去東方紅or余仁生buy 川貝磨粉敦湯,你是煲or 敦?

你張BB 相是不是伏在你的C cup 上呢?


大宅

積分: 1798


6138#
發表於 05-5-10 16:08 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

長腿叔叔都好好睇。
小白兔 寫道:
naughtyboy,冬菇頭:
我雖然係鍾意中山美穗同埋後滕,但我都只係買過佢地一兩張相,因為唔係super fans,o個時我有錢情願用來買貼紙,紙公仔同文具~
我細個都唔係好迷劇集,鍾意睇卡通片多d,小忌廉,外星小美兒,小狗阿斑,橙路,q太郎,肥牛牛布斯,鬼馬砵砵車,得意仔...........套套卡通我都鍾意,仲有好多首歌我到而家都清楚記得點唱~


洋房

積分: 461


6139#
發表於 05-5-10 16:23 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

hi各位sisters,
好耐無上黎, 聽你地又學刮痧又化妝咁不知幾羨慕, 我最快都要出年先可以重出江湖啦..haha...我而家已經肥腫難分,重左成7-8磅, d皮膚又敏感又旱又出粒粒, 野蠻仔你有冇計ar? 有乜野可以幫我舒緩下塊面??????


naughtyboy,
你真係抵死la
naughtyboy 寫道:
你張BB 相是不是伏在你的C cup 上呢?


jj,
係ar川貝真係掂, 睇西醫清唔到ga,我就用黎磨粉同海底椰燉碗半水, 飲個時撈匙蜜糖俾佢飲,連飲3日當水飲, d咳同痰都清哂, 唔係用黎煲湯又得


男爵府

積分: 5300


6140#
發表於 05-5-10 16:25 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔 ,

What you mentioned here about the TV, Idol, Cartoon is what i experienced before. I think I am the same age as you.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo