在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6141#
發表於 04-12-7 11:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

Nevermind la. [quote]
Renee 寫道:
Jamesmama,

我Boxing Day 唔係香港啊! SO I can't join your Boxing Day Party!! [quote]
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6142#
發表於 04-12-7 13:14 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

Remind me to give you a travel insurance coupons bor. :wink: [quote]
LaLaMa 寫道:
Renee,
而家仲 plan 緊, 如 X'mas 就唔到, 會 CNY 去 lor !!
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


別墅

積分: 658


6143#
發表於 04-12-7 14:04 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

jamesmama

Cannot go your boxing day party...... not in HK....

bshirley


子爵府

積分: 12646


6144#
發表於 04-12-7 14:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

bshirley,

點解昨日lunch 唔見妳架!!


別墅

積分: 658


6145#
發表於 04-12-7 14:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Noted that i'm not on the list so not join la.....will join next time.....(busy packing x'mas things in office)

bshirley

Renee 寫道:
bshirley,

點解昨日lunch 唔見妳架!!


子爵府

積分: 12646


6146#
發表於 04-12-7 14:41 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

bshirley,

係咩? 無妳個名? 我記得妳有架!! 唔緊要, 下次join ! 我唔記得妳係邊樹返工啊??

bshirley 寫道:
Noted that i'm not on the list so not join la.....will join next time.....(busy packing x'mas things in office)


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6147#
發表於 04-12-7 14:53 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

LaLaMa,

I am "all" again la. Slim tense very strong for me. But I like it. :mrgreen:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2383


6148#
發表於 04-12-7 15:08 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
嘔妳都鐘意 ?-( 咁有冇輕到呀 ??


大宅

積分: 2383


6149#
發表於 04-12-7 15:10 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
究竟 "上吐" 定 "下潟" :mrgreen: 我食果 d 丸丸就咩反應都無 ?-(


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6150#
發表於 04-12-7 15:53 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

"ALL" only. Just 1 time but.... Let you know the result on next week.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6151#
發表於 04-12-7 16:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

We were discuss the HK Brand name company > looks interesting bor
I learn much during the course > that's good :-P

[quote]
Jamesmama 寫道:
IrisCheng

Thanks. I was enjoyable the course last night. The first modul is Marketing. We were discuss the HK Brand name company. e.g Mcdonals, Bossini, Bule Star etc... I learn much during the course.[quote]


大宅

積分: 1412


6152#
發表於 04-12-7 16:29 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

is anyone available for lunch together on 14-Dec or 16-Dec

Renee 寫道:
Iris,

係囉! 妳話幾時啊?

[quote]
CheukYiuMame 寫道:
Of course good la, you fix a date ar!


大宅

積分: 1412


6153#
發表於 04-12-7 16:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

豬豬

真係唔好唔信有[小氣]呢家野架 > agreed ?-( because i had many bad experience with tsin-tsin

Renee 寫道:
豬豬,

係啦! 真係唔好唔信有[小氣]呢家野架!! 下次唔好講啦!

[quote]
嵐豬仔 寫道:
擒日o岩o岩講緊阿囝冇再帶被返學, 今朝......唉..... 又要 lor 埋張被返學, 下次我唔再講 la


大宅

積分: 1412


6154#
發表於 04-12-7 16:40 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

jamesmama

poor you are
do hope you would loss w_i_ht .

Jamesmama 寫道:
"ALL" only. Just 1 time but.... Let you know the result on next week.


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6155#
發表於 04-12-7 17:32 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

Ha..ha...ha.... Just start from yesterday. It can help me to clear the dirty thing in my body. [quote]
IrisCheng 寫道:
jamesmama

poor you are
do hope you would loss w_i_ht .

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6156#
發表於 04-12-7 17:33 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

Anytime available for me ar. :wink: [quote]
IrisCheng 寫道:
is anyone available for lunch together on 14-Dec or 16-Dec

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6157#
發表於 04-12-7 17:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris,

Yes, I like the course very much! And just finished my homework. I have enough time to study. because I can study in the office. :-P [quote]
IrisCheng 寫道:
We were discuss the HK Brand name company > looks interesting bor
I learn much during the course > that's good :-P

[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 1412


6158#
發表於 04-12-7 17:55 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

I can study in the office >

[quote]
Jamesmama 寫道:
Iris,

Yes, I like the course very much! And just finished my homework. I have enough time to study. because I can study in the office. :-P [quote]


大宅

積分: 1412


6159#
發表於 04-12-7 18:02 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=large]Lunch Gathering

Date: 14th (Tue) or 16th (Thu)
Venue: (PP) Food Court at PP or (FS) Four Season at Far East Finance or (LCC) La Corner Cafe at Lippo Centre

1. IrisCheng / 16th / prefer PP or FS



ladies, pls indicate your preference


公爵府

積分: 27550

好媽媽勳章


6160#
發表於 04-12-7 18:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=large]Lunch Gathering

Date: 14th (Tue) or 16th (Thu)
Venue: (PP) Food Court at PP or (FS) Four Season at Far East Finance or (LCC) La Corner Cafe at Lippo Centre

1. IrisCheng / 16th / prefer PP or FS
2. Jamesmama - anytime & place


ladies, pls indicate your preference
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo