美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3212


6141#
發表於 05-5-10 17:58 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Sams :

Really~??我上次同你見面時都估你應該同我差唔多~
我一講返細個鍾意睇gae卡通片就會好開心~

而家諗諗下,原來我都有幾套好like gae劇集,<天師執位>必定係首位,仲有<蜀山奇俠>(闔禮傑,楊寶玲,李婉華),<淘氣雙子星>,<跡腳紳士>(呂方,周海媚),<流氓大享>(萬子,dodo),<新紮師兄>,港台劇:<晴天雨天孩子天>(小柏霖)
克勤同羅明珠o個套劇,朱茵&林文龍(喱兩套唔記得名),<阿信的故事>,<香港8x>,<城事故事>,<卡拉屋企>都好好睇~


男爵府

積分: 5300


6142#
發表於 05-5-10 18:18 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

I like Kwan 禮傑 very much that's why i very love <蜀山奇俠>. The TV 劇集mentioned by you also my favour.

Now, I cannot see 劇集 anymore because I have to take care my son.


男爵府

積分: 5300


6143#
發表於 05-5-10 18:25 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔,

One more thing: i work in Tsuen Wan, near 愉景新城.


男爵府

積分: 6770


6144#
發表於 05-5-10 19:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭:
Q10兩個月左右啦,彩光gel隨時都有架,
我而家都有多係屋企你要唔要呀?

naughtyboy:
1200 Yen真係好抵!!佢d唇膏有蜜絲佛陀果d咁靚.

iris_yu_him:
你平時用咩磨砂呀?幾耐磨一次?有冇清黑
頭架?你其實係咪混合皮膚?但你買的
牛油果洗面奶唔岩你用架啦,同埋咁耐你都未用完??
要轉啦!唔好咁慳用護膚品,多d洗面多d搽,出左油
就洗面再補搽,一日洗面3次係最少的,
最好每日都清潔同做mask架,同埋唔好貪平周圍試,
你話幾個月來冇試過新用品我一定唔信,係咩原因令
斑同黑頭多左其實你都心知,睇返你日常點去護理就
可以搵到原因了,防晒真係搽多d啦,一毫子份量夠搽
個鼻咋,同埋彩光gel你係點用架?搽完有冇洗??仲有
我怕你用玫瑰油搽面按摩後玫瑰油有冇用洗面奶洗呀???
咁你平時用咩化妝水同面霜同精華素??

小白兔:
抽yes card我冇我鐘意"潛啷啷"kakaka..
不過我壞過你啦我六年班就落賓屎拉龍,中二
就踩冰,好多男仔追我架haha,你唔好笑我我以前有
係yes交筆友同埋做過城市驚喜kakaka,仲要扮夢劇
院簡直想嘔~hahaha

JJ1122:
蕉好寒涼架!!食馬百良秋利皮杷蜜勁好架!!

vivienmak:
嘩!!AW eye gel仲有架用咁耐既??做eye mask都得架
喎,卓x咪成日有d乾eye mask paper既,你浸濕來敷去乾
紋勁掂!!polX sample的確太少一兩日真係試唔到乜.

tkoeasy:
"搽上手唔笠, 但搽上面就會笠"
因為手背冇面咁多皮脂線同汗線咯~所以買用品試上
手係爽滑,用係面係會岩岩好夠潤,試野唔介意唔怕羞
其實試鼻頭係最理想.

joviemum:
有左係咁架喎~過渡期忍下啦~
你記緊要跟足傳統咩唔掂得都唔好掂!!
我都唔敢郁到你啦~大肚娑大晒!!


伯爵府

積分: 15709


6145#
發表於 05-5-10 20:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,

我每次用aw eye gel好少咋, 一粒黃豆咁大, 原來可以做eye mask, 等我試下先

我同事都話馬百良秋利皮杷蜜勁, 但我覺得唔好味, 都係念慈x好味d
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


別墅

積分: 955


6146#
發表於 05-5-10 20:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔,
aw eye gel? 係唔係你比我 d sample arh? I still haven't tried it nei! hehe...
***靚湯送暖***


大宅

積分: 3319


6147#
發表於 05-5-10 22:44 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔.....做咗瘦面/通淋疤...嘩係超水腫個隻勁塞:-(
真係講都唔信淨推背and推鬼鼠肉,做完唔見咗個雄背 我報失咗幾年ga啦,卒之返來啦個雞翼位 :-
and用 咗木瓜酵素去死皮 + full咗個hot mask連頸位....very good la,我friend 話我條頸仲白過個面,條大頸鍊冇咗 :mrgreen:
真係梳乎死

vivien....thanks 收到啦,but not yet open
Namaste


男爵府

積分: 6770


6148#
發表於 05-5-10 23:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
用多d啦咁慳做乜,搽得咁少冇用架!用完有冇搽返眼霜呀?

littlelamb:
係呀~

JOD:
How much ar?


大宅

積分: 3319


6149#
發表於 05-5-10 23:59 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
JOD:
How much ar?


?-(
Namaste


男爵府

積分: 6770


6150#
發表於 05-5-11 00:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

瘦面/通淋疤幾多錢呀做左?

妖我想殺人呀
同老公嘈交跟住又比人激親


大宅

積分: 3319


6151#
發表於 05-5-11 00:51 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
瘦面/通淋疤幾多錢呀做左?

妖我想殺人呀
同老公嘈交跟住又比人激親



not me arh
check pm arh
Namaste


大宅

積分: 3212


6152#
發表於 05-5-11 01:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Sams:
我仲諗住喱套<蜀山奇俠>比較冷門冇咩人識tim~好開心可以o係度搵到個知音人呀~!!!<播音人>都好好睇~(嘻.......愈諗愈多tim~)
我咪住o係愉景附近囉~

仔仔:
你都好堅wor~我16歲先至蒲冰場.
我讀小3帶左眼鏡後就再冇人話我靚女喇,讀初中時都唔識打扮ga,加埋副眼鏡,難聽d講句,成個7頭皮咁,o個時完全冇人吼ga~好自悲,<城市驚嚇>就有我份~到16歲先開始識打扮,又配con,又化妝,好好多lu~

今日個中韓姊妹拎左佢自己整gae泡菜俾我食,嘩~~~~~ 非常美味呀~佢話因為當中有d材料要去韓國舖頭先買到,佢要問清楚屋企邊度買再話我知點整~費時教左我但係又買唔到d料.


伯爵府

積分: 15709


6153#
發表於 05-5-11 09:37 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

“偶像媽咪”我都有睇, 好好睇呀!
“小忌廉”係我至愛, 我小學時讀下午班, 一放學就”標”返屋企睇~
“山T女福星”都好好睇~
有無人記得“雪嶺飄零”呀, 故事都幾慘, 但唔係好記得lu, 主題曲係林姍姍唱的呢! “在遠望星星天空上閃過….星裡夜裡隨著晚空想昨天…..願望, 可再度重遇你……”~但故事都後期唔多啱小朋友睇, because有一幕係卡通片床上戲…….我咁大個女都係第一次睇卡通片有呢d情景, 至多咪kiss kiss…..

小白兔, 你講得啱, 兒時生活真happy, 最怕係考試, 測驗……
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


大宅

積分: 2264


6154#
發表於 05-5-11 10:52 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JOD

我都想推背呀? PM 我HOW Much ? 自從生bb 後,d人見到我都話我廋,我話"梗係la,你地淨係見到我對


大宅

積分: 2231


6155#
發表於 05-5-11 11:10 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
混合洗面奶almost finish, I want to order one .....Thanks

vivienmak & 小白兔
[size=medium]LOVE "小甜甜", 我有"小甜甜"漫畫 and VCD at home.....


大宅

積分: 2755


6156#
發表於 05-5-11 11:33 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
iris_yu_him:
你平時用咩磨砂呀?幾耐磨一次? ~ 我真係好小做磨砂
有冇清黑頭架? ~ 有時用手, 有時用針
你其實係咪混合皮膚? ~ 不嬲都係乾性, 但係最近 d counter sales 話我係混合性, 淨係個鼻係油, 其他係乾性, 其實我覺我好奇怪???
但你買的牛油果洗面奶唔岩你用架啦,同埋咁耐你都未用完??要轉啦!唔好咁慳用護膚品,多d洗面多d搽,出左油就洗面再補搽,一日洗面3次係最少的, ~ 下! 要轉呀我只係用左細半枝wor!!! 我一日洗兩次面, 早晚各一次 
最好每日都清潔同做mask架 ~ 你講係邊類mask?? 日頭定夜晚做?
同埋唔好貪平周圍試,你話幾個月來冇試過新用品我一定唔信 ~ 講真呢幾個月淨係用你地介紹過的產品, 我d friend比左d regena & 彩x行的paper mask比我, 我都仲未去試tim
係咩原因令斑同黑頭多左其實你都心知, 睇返你日常點去護理就可以搵到原因了,防晒真係搽多d啦,一毫子份量夠搽個鼻咋 ~ counter sales 話可能係我以前晒得多, d黑色素依家先發??? 黑頭就可能係清潔次數唔夠多???
同埋彩光gel你係點用架?搽完有冇洗?? ~ 早上搽完q10後, 薄搽彩光gel, 之後搽polx uv; 夜晚間中厚搽過夜
仲有我怕你用玫瑰油搽面按摩後玫瑰油有冇用洗面奶洗呀??? ~ 我淨用玫瑰油浸浴
咁你平時用咩化妝水同面霜同精華素?? ~ 化妝水:kanbeo(之前買落) , 面霜:polx uv , 精華素:前一兩個月用dhc, 呢個星期改用dior
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在. (詩23:4)


大宅

積分: 3212


6157#
發表於 05-5-11 11:41 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

vivienmak:
<小忌廉>都係我至愛啊~!!<偶像媽咪>我有vcd,你地如果有人要睇我可以借出來~!!而家見唔到有得賣喇,套vcd係我7年前買ga~
你唔講我都唔記得左<山T女福星>tim,真係好好睇~
<雪嶺飄零>好睇呀!!!!!!但都唔記得係講咩lu~
"在遠望星星天空上閃過,
星裡夜裡隨著晚風飄遠天,
願望,可變造雲外鳥天邊去漫遊,
縱遇創傷艱難不恐懼.....
心知道,誰願常聽痛苦故事,
沒有別人,能明瞭內心的語句.......>
你講起<雪嶺飄零>,令我想起另一套相似gae卡通<淘氣小雪兒>,你地記得嘛??首歌都好好聽ga,係黎芷珊唱~
"漫步樹下那夕陽窺探我,
像要送我更多快樂自由,
斜陽在笑,清風送片片花瓣,
半空輕輕翻個筋斗,
誰在樹林陪我不知道,
只顧默默坐著沒有開口,
但風卻似美麗民謠,心裡奏,
策白馬跟清風鬥走,
又似星空旅遊,
多少故事隨年月日帶走,被忘掉了~
快樂已掌握於我手,
沒有憂不會愁,
心中快樂,斜陽伴我與晚風做朋友~"

我好鍾意返學讀書,但最怕係考試, 測驗


大宅

積分: 1798


6158#
發表於 05-5-11 12:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

呢期講番以前d卡通片/劇集,真係勾起好多童年時既開心片段。


野蠻仔 寫道:
冬菇頭:
Q10兩個月左右啦,彩光gel隨時都有架,
我而家都有多係屋企你要唔要呀?


彩光gel ~~OK. 1盒。 有Q10時,請再通知我啦。 Thanks.


複式洋房

積分: 303


6159#
發表於 05-5-11 12:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

川貝湯我是煲的, 因我落好多料, 大概半煲水多d(我用大真空煲)~~~~


naughtyboy 寫道:
nkh@jessica

我在第2個topic 見到有媽咪去東方紅or余仁生buy 川貝磨粉敦湯,你是煲or 敦?


naughty boy:
~~~C cup 我都想要, 你有冇計仔??......可惜那是一張被~~

naughtyboy 寫道:

你張BB 相是不是伏在你的C cup 上呢?



大宅

積分: 2264


6160#
發表於 05-5-11 13:14 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

nkh@jessica

Oh ! My God !!係張被 !! 吾好玩la !!!
梗係你""呢""埋係在被下面!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo