Re: 分享下你地用緊的護膚品丫
野蠻仔 寫道:
iris_yu_him:
你平時用咩磨砂呀?幾耐磨一次? ~ 我真係好小做磨砂
有冇清黑頭架? ~ 有時用手, 有時用針
你其實係咪混合皮膚? ~ 不嬲都係乾性, 但係最近 d counter sales 話我係混合性, 淨係個鼻係油, 其他係乾性, 其實我覺我好奇怪???
但你買的牛油果洗面奶唔岩你用架啦,同埋咁耐你都未用完??要轉啦!唔好咁慳用護膚品,多d洗面多d搽,出左油就洗面再補搽,一日洗面3次係最少的, ~ 下! 要轉呀我只係用左細半枝wor!!! 我一日洗兩次面, 早晚各一次
最好每日都清潔同做mask架 ~ 你講係邊類mask?? 日頭定夜晚做?
同埋唔好貪平周圍試,你話幾個月來冇試過新用品我一定唔信 ~ 講真呢幾個月淨係用你地介紹過的產品, 我d friend比左d regena & 彩x行的paper mask比我, 我都仲未去試tim
係咩原因令斑同黑頭多左其實你都心知, 睇返你日常點去護理就可以搵到原因了,防晒真係搽多d啦,一毫子份量夠搽個鼻咋 ~ counter sales 話可能係我以前晒得多, d黑色素依家先發??? 黑頭就可能係清潔次數唔夠多???
同埋彩光gel你係點用架?搽完有冇洗?? ~ 早上搽完q10後, 薄搽彩光gel, 之後搽polx uv; 夜晚間中厚搽過夜
仲有我怕你用玫瑰油搽面按摩後玫瑰油有冇用洗面奶洗呀??? ~ 我淨用玫瑰油浸浴
咁你平時用咩化妝水同面霜同精華素?? ~ 化妝水:kanbeo(之前買落) , 面霜:polx uv , 精華素:前一兩個月用dhc, 呢個星期改用dior
我雖然行過死蔭的幽谷, 也不怕遭害, 因為你與我同在.
(詩23:4)