美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3212


6161#
發表於 05-5-11 13:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

JJ:
我媽咪會o係我地咳時煲石黃皮,無花果豬展,飲完後個喉嚨舒服哂~


大宅

積分: 3973


6162#
發表於 05-5-11 14:16 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Vivenmak
thanks ,收到喇

嘩,你地講了好多卡通,個名我都有印象,不過他們的內容及公仔就完全沒大印像,oh,no,一定是我老人痴呆症嚴重了, :-(
我以前到現在其實都很愛看卡通漫畫,不過出來工作後沒有那麼多時間了,附近的漫畫書店又早關門,好在我以前都買了小小漫畫及畫冊(小忌x的畫家的其中一本)
現在和電視台的卡通節目脫節了,所以我附近的小朋友說什麼什麼,我完全聽不明

石黃皮???????


男爵府

積分: 6770


6163#
發表於 05-5-11 17:38 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

iris_yu_him:
點解你地d洗面奶可以洗幾個月咁耐架??
我一個月都要用一支1000ml,每次泵兩下份量大大pat
洗兩次,有時用完洗面奶跟住再用兩次洗面gel.
你日抖就咁搽化妝水,Q10跟住彩光gel就用polx UV就夠啦??
你冇用保濕呀所以你出油,我講左無限次Q10係冇保濕成
份的同埋會抽乾水份,彩光gel係冇保濕的只係收緊作用,
淨係靠UV milk來保濕係唔得架尤其你係乾性,佢本身只係防
晒乳,保濕成份佔好少,同埋要搽好多始終係有油份,水唔夠油
又多左,想唔出粒粒都難啦!!
搽完Q10再搽保濕用品,先再搽UV milk,如果唔係好曬其實
都唔需要搽,可以比皮膚抖抖,彩光gel最好係用來做mask
咁用,敷完最好洗左佢,晚晚搽咁多訓都唔舒服啦,就算日抖
你用來薄搽都係代替精華素步驟咁用,唔能夠做日霜架.
每晚可以做水份重的paper mask,而乾性既人更加要日日做,
彩光gel唔係人人岩厚搽過夜,因為係膠質會令皮膚溫度提高
好似做mask咁,太長時間有d人會敏感架.
彩x行的paper mask最好唔好用啦,掉晒佢啦!
q10點解你可以用到幾個月呀?你搽好少??每次有冇一個5元
咁多?你果度$20,唔好話我知你搽到今日都仲有呀??果度
可以搽三日咋!!搽完應該塊面好濕的,要等一陣再打圈先
有少少"粘粘地"為之"搽左"足夠.
冇錯斑唔能夠一日之間起的,需要半年左右時間浮現表皮,
你以前成日曬嗎?精華素用DHC之前係咪冇用其他?
DHC邊隻?dior又係邊隻?我大大盒果d用品係輔助美容品,
即係mask,按摩膏,磨砂,精華素,呢d唔能夠取代日常護理,
精華素係唔能夠代替日夜霜用,彩光gel就係精華素,而防晒
就係防晒,唔能夠代替日霜,雖然佢都係日霜(日間用)一種
但唔係主要,當你係乾性時更加要針對著重保濕先係主要,
美白同控油係次要,夠水份油份適中皮膚就會提升為中性健
康狀態.
黑頭最好隔日跟進,甚至多d近距離留意自己,一有少少閉塞
就輕輕唧左佢,做返個濕性的mask或者paper mask搽返d
暗蒼水.尤其化妝一日後,一定要用落妝,跟住洗面奶洗多次
跟住用清爽性洗面用品洗清油份,跟住用清潔式(用綿花抺)
的化妝水抺,再用保濕性的化妝水或花水噴或拍打,跟住做
返個濕性mask再做一個保濕paper mask,先開始正常護
膚程序,唔可以懶.我岩岩識你地時係混合性而家係中性,
覺得日常護理做唔夠就一定要改,水份搽多多都唔怕,吸唔
切搽到濕晒都唔怕,因為水份係好緊要的!
洗面用品都唔能夠只用一樽,因為落妝同埋特別情況自己要
調配,化妝水要留意係有冇酒精同埋係for咩用途,如果係"抺
式"既,即化妝小姐示範比你係用綿花未到黑既就唔可以就
咁搽,會令你一日比一日衰的.
同埋防晒事實係真係要搽好多甚至幾小時後要洗面再補充
的,你可以話喂我果支出名SPF50架喎防足24小時,但你
冇出汗冇出油就得,防曬成份會溶化的,所以一定要補充,
咁如果化左妝唔方便補咁咪係乾粉果度著手,搵d有防晒
咯,仲有身體心臟唔好,鼻的皮膚都會特別好差,生粒粒
或者甩皮,食得咸同味精多鼻特別多油出架所以要注意.
中葯的白芷係可以好有效去斑的,你可以打成粉做mask敷,
多d煲薏米水飲同埋外出食飯最好飲杏霜唔好飲茶啡類,
杏霜會令人美白的,茶啡類會令人出斑的尤其咖啡係黑
斑的朋友.
.


大宅

積分: 1114


6164#
發表於 05-5-11 22:13 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

Very very 收細毛孔精華 250元

請問有無人用過 ? 好用嗎 ?

我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


男爵府

積分: 6770


6165#
發表於 05-5-12 01:35 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

deedeegogo:
我未用過但雜誌介紹話好收毛孔喎


大宅

積分: 3212


6166#
發表於 05-5-12 01:42 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

delete


男爵府

積分: 9540


6167#
發表於 05-5-12 12:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫


野蠻仔

I also want 彩光gel, pls.


男爵府

積分: 6770


6168#
發表於 05-5-12 12:28 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

ShanShan:
嘩....又shopping............ 佩服!!佩服!!
我睇下假期後果個星期二比唔比到你,我手頭上得一
盒東菇頭,我再confirm你啦~

東菇頭:
麻煩你通知黑GG signs solution 28 carats盛惠1000,
入數pls~

mingching:
星期三會好d,如果星期二有我就打比你啦~


大宅

積分: 3212


6169#
發表於 05-5-12 12:31 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
諗諗下好彩我買唔到,因為我打算買粉底霜,如果買左盒乾粉返來又係擺~ 唔該哂~!!
咁你係咪喱個sat去利時呀?如果係麻煩你拎埋q10俾我呀唔該~!!


大宅

積分: 1798


6170#
發表於 05-5-12 12:36 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:

我都係咁搽.....,原來唔夠保濕架........ 咁點算。:-( :-( :-(

另外,彩光gel一盒, 你是否ready,可以隨時取????

野蠻仔 寫道:
iris_yu_him:
你日抖就咁搽化妝水,Q10跟住彩光gel就用polx UV就夠啦??
.


大宅

積分: 2231


6171#
發表於 05-5-12 12:39 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔
混合洗面奶almost finish, I want one please ! And I want Q10 also, you have stock ????

Any suggestion of 精華素或日霜(爽得來水份重) ??


男爵府

積分: 6770


6172#
發表於 05-5-12 12:40 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

小白兔:
星期六未必過去你度呀因為呢排好忙呢度都少左上來啦,
呢幾日上來都係走馬看花睇得好趕,你指粉底霜係咪上次
睇SKll新果隻呀?

冬菇頭:
更係唔夠啦,尤其夏天成日係冷氣間更加要加倍保濕,你可
以從精華素或者日霜著手,用d爽得來水份重的,先再搽少少
彩光gel mark住d水份.我聽日可以比你呀你幾點得?
我只可以去到九龍塘或旺角閘口.

2hmama:
呢排你洗面後幾耐先出油呀?平時洗唔洗用面油紙?


男爵府

積分: 9540


6173#
發表於 05-5-12 12:48 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 寫道:
ShanShan:
嘩....又shopping............ 佩服!!佩服!!
我睇下假期後果個星期二比唔比到你,我手頭上得一
盒東菇頭,我再confirm你啦~


野蠻仔

No la, it's for my friend ne. The one who bought the cleansing milk and whitening masks the other day. I gave her some 彩光 gel to try on and she likes it a lot. So now she wants to buy one whole box herself. I still have half of mine own left ne.

It's no rush, if 東菇頭 wants it, my friend can wait, whenever you re-order la. I can give her mine for the time being. :wink:


大宅

積分: 3212


6174#
發表於 05-5-12 12:55 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 :
我仲未決定買邊隻牌子呀,睇定d先,我好耐以前用過covermark個隻,都幾好ga,但係我都唔記得夠唔夠薄,因為covermark d粉一向都較厚~我又試過我表妹盒max factor都幾好,所以都未知呀~
q10等你得閒先啦~再唔係我星期2黃昏時份都得ga.


大宅

積分: 1798


6175#
發表於 05-5-12 13:05 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔:
咁黑GG果隻 signs solution 有冇得取, 想一次過出來取。 如果明天兩樣野都ready, 咁就明天6:15分旺角閘口等啦。到時比cash你, total 1400 (1000+400) 。 如signs solution未有得取, 咁就入數比你先。

爽得來水份重的日霜,有冇好介紹,你果隻白裡透紅既日霜,水份重唔重呢, 可唔可以保濕架。?-(


冬菇頭:
更係唔夠啦,尤其夏天成日係冷氣間更加要加倍保濕,你可
以從精華素或者日霜著手,用d爽得來水份重的,先再搽少少
彩光gel mark住d水份.我聽日可以比你呀你幾點得?
我只可以去到九龍塘或旺角閘口.


男爵府

積分: 6770


6176#
發表於 05-5-12 13:15 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

冬菇頭:
水份暫時用咁多最多水係ISPA啦你可以試下~
signs solution未拎架,付錢先就好辦事
都要星期二或者三先比到佢呀~


複式洋房

積分: 115


6177#
發表於 05-5-12 13:17 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔

TKS


複式洋房

積分: 115


6178#
發表於 05-5-12 13:26 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

野蠻仔 & 苳姑頭

咁...... 不如下星期等埋signs solution先一次拎!!!
好嗎?! 等你通知!!
咁!! 明天我先入數比你total$1,400.00

另外苳姑頭話ispa隻水份日霜, 全名叫?????
仲有邊隻toner "正" 保濕同收毛孔wor?????


大宅

積分: 2264


6179#
發表於 05-5-12 14:47 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

黑GG

又係心理學la ! 希望你塊面快d做d野,suggest 你個網名不要有個"黑"字,only keep GG like ""黎姿"" la !!

Actually ,塊面要靚,當然最好天生,後天呢就飲多d水& 足夠睡眠!
防曬1定要做,搽平野都要!!
晚晚都要搽d野,最好梗係做下mask la !!

"""靚女 (太) 吾易做"""


複式洋房

積分: 138


6180#
發表於 05-5-12 14:54 |只看該作者

Re: 分享下你地用緊的護膚品丫

仔仔
你幫我買左未呀?
幾時有得拎呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo