跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


601#
發表於 07-9-8 11:43 |只看該作者
酌 b 靚仔 d, 我成日都話蝦仔醜怪, 係 d 表情過癮之嘛


原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:34 發表
唔止,兩個都係幾靚仔:loveliness: :loveliness:
[/url]


男爵府

積分: 8509


602#
發表於 07-9-8 11:43 |只看該作者
酌媽

我都係! :cry: :cry: :cry:


原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:34 發表
唔止,兩個都係幾靚仔:loveliness: :loveliness:
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20493


603#
發表於 07-9-8 11:46 |只看該作者
唉,不過我最近好似低潮期勁多呢
係啦,希望傾下,行下會好d啦:loveliness: :loveliness:

原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:42 發表
每個人都有高潮 / 低潮時期 訓下, 傾下 or 出去行個轉先啦.


伯爵府

積分: 18803


604#
發表於 07-9-8 11:47 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:33 發表
唉~~~無乜心機囉,情緒病掛,都無人激親我........但就係好無mood啦,都唔知做乜

搵d世藝做下囉-----例如:拎d膠花返來穿下




侯爵府

積分: 20493


605#
發表於 07-9-8 11:48 |只看該作者
你真客氣,咁讚酌b,多謝晒 :loveliness: :loveliness:
其實個個b係自己媽咪心目中都係最靚仔靚女架啦

原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:43 發表
酌 b 靚仔 d, 我成日都話蝦仔醜怪, 係 d 表情過癮之嘛


伯爵府

積分: 18803


606#
發表於 07-9-8 11:49 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:41 發表
sammi,

好耐無見你喇,你點呀?:mrgreen: :mrgreen:
會呀,晏少少同酌b&酌爸出去lunch,順便行下囉

再唔係咪同酌爸搞次郊外旅行囉:loveliness: :loveliness: 帶埋酌b去下野餐都好架:loveliness: :loveliness:



侯爵府

積分: 20493


607#
發表於 07-9-8 11:50 |只看該作者
黃太,我地要努力呀

開心d~~~開心d~~~開心d~~~開心d~~~

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-8 11:43 發表
酌媽

我都係! :cry: :cry: :cry:


侯爵府

積分: 20493


608#
發表於 07-9-8 11:51 |只看該作者
我都想呀豬媽,有咩窿路呀

原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:47 發表

搵d世藝做下囉-----例如:拎d膠花返來穿下


伯爵府

積分: 18803


609#
發表於 07-9-8 11:51 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-8 11:43 發表
酌媽

我都係! :cry: :cry: :cry:

黃太
你有兩個b,都應該唔得閒情緒低落架啵



侯爵府

積分: 20493


610#
發表於 07-9-8 11:51 |只看該作者
哇!!!!呢個簡直係希望工程喎

原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:49 發表

再唔係咪同酌爸搞次郊外旅行囉:loveliness: :loveliness: 帶埋酌b去下野餐都好架:loveliness: :loveliness:


侯爵府

積分: 20493


611#
發表於 07-9-8 11:52 |只看該作者


原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:51 發表

黃太
你有兩個b,都應該唔得閒情緒低落架啵


公爵府

積分: 28259


612#
發表於 07-9-8 11:54 |只看該作者
我相信情緒病呢家野, 香港人多數都有 唔好諗喇, 諗得多唔係都變係啦, 傻瓜 :mrgreen:


原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:35 發表
我成日都懷疑我自己有d情緒病or輕微抑鬱症架
[/url]


伯爵府

積分: 18803


613#
發表於 07-9-8 11:55 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:51 發表
我都想呀豬媽,有咩窿路呀

有我就唔使成日唉唉聲啦,咁不如去學織冷衫啦,又可以試下織比酌b著



公爵府

積分: 28259


614#
發表於 07-9-8 11:55 |只看該作者
黃太,
你咩樹:cry: 呀?

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-8 11:43 發表
酌媽

我都係! :cry: :cry: :cry:
[/url]


公爵府

積分: 28259


615#
發表於 07-9-8 11:56 |只看該作者
我隻蝦唔係架啵

原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:48 發表
你真客氣,咁讚酌b,多謝晒 :loveliness: :loveliness:
其實個個b係自己媽咪心目中都係最靚仔靚女架啦
[/url]


伯爵府

積分: 18803


616#
發表於 07-9-8 11:58 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:51 發表
哇!!!!呢個簡直係希望工程喎

唔會~等天氣再穩定d,我地搞一次,咪可以完你心願囉,



侯爵府

積分: 20493


617#
發表於 07-9-8 12:01 |只看該作者
好呀

原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:58 發表

唔會~等天氣再穩定d,我地搞一次,咪可以完你心願囉,


伯爵府

積分: 18803


618#
發表於 07-9-8 12:01 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:54 發表
我相信情緒病呢家野, 香港人多數都有 唔好諗喇, 諗得多唔係都變係啦, 傻瓜 :mrgreen:

無錯,我之前都病發左好耐,一路做d野令自己唔好再咁諗,搵人嘈下又好,搵街行下又好,點都將d病毒射左佢



侯爵府

積分: 20493


619#
發表於 07-9-8 12:01 |只看該作者
我閃啦

原文章由 tupytupy 於 07-9-8 12:01 發表
好呀


伯爵府

積分: 18803


620#
發表於 07-9-8 12:05 |只看該作者
今日返學校幫巒仔拎返本手冊時問下老師既情況,老師同我講原來巒仔係自我中心太強,所以好多時一班小朋友做佢唔肯,但到單對單時佢就肯,所以要比較耐d既時間去改變,我聽完個心居然無唔開心,反而鬆口氣,因為唔係巒仔智商有問題,而只係佢性格,所以有得改變都已經係好事,我會同巒仔繼續努力 :lol 返學第5日已經完全無喊,只係比佢見到99先喊,都已經好叻仔啦



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo