立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:34 發表 唔止,兩個都係幾靚仔:loveliness: :loveliness:
男爵府
積分: 8509
侯爵府
積分: 20493
原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:42 發表 每個人都有高潮 / 低潮時期 訓下, 傾下 or 出去行個轉先啦.
伯爵府
積分: 18803
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:33 發表 唉~~~無乜心機囉,情緒病掛,都無人激親我........但就係好無mood啦,都唔知做乜
原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:43 發表 酌 b 靚仔 d, 我成日都話蝦仔醜怪, 係 d 表情過癮之嘛
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:41 發表 sammi, 好耐無見你喇,你點呀?:mrgreen: :mrgreen: 會呀,晏少少同酌b&酌爸出去lunch,順便行下囉
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-8 11:43 發表 酌媽 我都係! :cry: :cry: :cry:
原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:47 發表 搵d世藝做下囉-----例如:拎d膠花返來穿下
原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:49 發表 再唔係咪同酌爸搞次郊外旅行囉:loveliness: :loveliness: 帶埋酌b去下野餐都好架:loveliness: :loveliness:
原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:51 發表 黃太 你有兩個b,都應該唔得閒情緒低落架啵
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:35 發表 我成日都懷疑我自己有d情緒病or輕微抑鬱症架
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:51 發表 我都想呀豬媽,有咩窿路呀
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:48 發表 你真客氣,咁讚酌b,多謝晒 :loveliness: :loveliness: 其實個個b係自己媽咪心目中都係最靚仔靚女架啦
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 11:51 發表 哇!!!!呢個簡直係希望工程喎
原文章由 mankat06 於 07-9-8 11:58 發表 唔會~等天氣再穩定d,我地搞一次,咪可以完你心願囉,
原文章由 蝦蝦 於 07-9-8 11:54 發表 我相信情緒病呢家野, 香港人多數都有 唔好諗喇, 諗得多唔係都變係啦, 傻瓜 :mrgreen:
原文章由 tupytupy 於 07-9-8 12:01 發表 好呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy