興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1004


珍珠宮

積分: 47917


601#
發表於 14-5-12 11:54 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

應該係上星期有誤判 (-0.3KG)
今星期-1.35KG ,體脂肪 -0.319KG ,內臟脂肪數值下降左 1
(極懷疑自己個肝同鵝肝冇分別,都係咁多脂肪..)

點評

geinammama  鵝肝.... 好味喎 但睇完d片話d鵝好慘後都無再食過lu!!  發表於 14-5-12 14:47
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


子爵府

積分: 13178


602#
發表於 14-5-12 12:25 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

冇野想講,純粹報平安,由頭跳到尾,不過人地十吓我得六吓咁嘅比例,人未死,不過連腳趾尾都遞唔起,跳到一半老實我有講粗口。。唔打嘞。。。手指力最尾格電都用埋嘞。。比埋呢個你。。好。。收線。。。

點評

geinammama    發表於 14-5-12 14:48
我愛我個囝,愛到變做鬼..


珍珠宮

積分: 47917


603#
發表於 14-5-12 12:49 |只看該作者

引用:冇野想講,純粹報平安,由頭跳到尾,不過人地

原帖由 chelchel0126 於 14-05-12 發表
冇野想講,純粹報平安,由頭跳到尾,不過人地十吓我得六吓咁嘅比例,人未死,不過連腳趾尾都遞唔起,跳到一半老實 ...


休息過後就會覺得好爽,然後下次再自虐

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


子爵府

積分: 13178


604#
發表於 14-5-12 13:33 |只看該作者

回覆:鄭多燕跳到冇感覺- 跳操減肥心得-一樓重建大更新

好,食咗碗飯,分享吓。。

早幾年前,我有個願望,就係可以瘦住咁湊個囝返學(升K1),嗰陣我14x磅,由開學前一年嘅十一月開始,每日食under1200卡,晚晚跑步半個鐘,三個月之後,我變成12x,一共減咗18磅,當時覺得夠嘞,就食返正常,照跑步,但好景不常,反彈,我由豬變成人,但又由人,變成河馬。。之後,好氣餒,成日食唔飽,個人好唔開心,成日好想喊。。理所當然地,連跑步都停埋,終於,我變返大品種嘅河馬。。。。

本宮真係好鍾意食野,亦鍾意整,要我只可睇住人地食,真係慘過呢世只可食屎。。我老公好咀diu,佢唔要食復雜野,但要食好味道嘅野,試問,佢地食緊飽汁冬菇炆雞翼,我又點忍到食魚蛋清湯米呢。。

今年呀囝幼稚園畢業了,七月五號係畢業禮,裙已買,但希望有個好啲嘅狀態去著,我唔要求多,現階段係先跌破140先,他朝邊日少過140,我就影張相上嚟嚇你地,睇吓咩叫豬扮人,


我愛我個囝,愛到變做鬼..


珍珠宮

積分: 32877


605#
發表於 14-5-12 13:36 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 09:49
回覆 小草王道 的帖子

小草, 我老公淘嗰隻係POLAR FT7 黎咖, 係呢個牌子裡面比較平既一款, 若你只係計心跳 ...
你呢款太貴啦, 唔買

我都有打算買樓主個款, 不過近日支出太多, 再睇下先, 黎緊暑假又要洗4千幾比個仔上興趣班, 都係忍下手先


珍珠宮

積分: 32877


606#
發表於 14-5-12 13:37 |只看該作者
chelchel0126 發表於 14-5-12 13:33
好,食咗碗飯,分享吓。。

早幾年前,我有個願望,就係可以瘦住咁湊個囝返學(升K1),嗰陣我14x磅,由開學前一 ...
百4叫河馬 ?? 我百七WOO, 咁叫咩呀 大象 ? 我腰都有40吋呀.


珍珠宮

積分: 32877


607#
發表於 14-5-12 13:41 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 09:54
嘩, 樓主, 你好勁喎, 無上BK兩日啫, D資料"磡磡"聲咁多左咁多, 真係好佩服你!!! 我前日終於响百X滙買左Omro ...
脂肪磅幾錢呀 我剛淘左個, 58蚊人仔

點評

geinammama  百x滙買ormon脂肪磅要約6xx, 我去淘寶睇過同一隻都要4xx, 未計運費  發表於 14-5-12 14:57


珍珠宮

積分: 32877


608#
發表於 14-5-12 13:44 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-12 11:44
唔挑機 .. po lee 邊
點解生果要少食,但唔係唔食
你呢篇野, 我真係睇完等於無睇, 太科學啦, 我留定底係到, 等我減到咁上下, 有心情先望, 而家我個心只係得返減走個大肚腩呢個諗法


珍珠宮

積分: 32877


609#
發表於 14-5-12 13:54 |只看該作者
goddamnit 發表於 14-5-12 11:54
應該係上星期有誤判 (-0.3KG)
今星期-1.35KG ,體脂肪 -0.319KG ,內臟脂肪數值下降左 1
(極懷疑自己個肝同 ...
內臟脂肪數你都知, 你唔會係劏開個肚磅完放返入去呀

點評

goddamnit  我個磅有得查架 .. 有D磅仲有埋體水份 ,不過太貴 ..  發表於 14-5-12 15:29


大宅

積分: 2363


610#
發表於 14-5-12 14:29 |只看該作者
回覆 goddamnit 的帖子

樓主, 你唔發覺嗎, 通常問親食乜餐單嗰d都係為左某個目的(做姊妹/結婚etc)而要短期內逹到目的, 所以佢地一定係好心急, 臨急抱佛腳麻, 所以你同佢地講返傳統既簡單道理佢地會覺得你無料到, 唔夠快狠準, 既然道不同, 咁就不相為謀la~~ 其實我都係過來人, 有一段時間想好快咁瘦真係無所不用其技, 連扣喉都試過, 倒頭來咪又係yoyo effect衺左law!!直到以家做左人媽咪, 唔想身體有咩事, 唔想再咁唔健康咁減肥, 又加上睇完你個post, 諗深一層食物金字塔又真係無人可以打敗過, 咪又係重頭開始, 由基本做起law, 佢地唔明你既好意, 到遲下佢地會明你咖勒!! 唔好太上心!!


珍珠宮

積分: 32877


611#
發表於 14-5-12 14:32 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 14:29
回覆 goddamnit 的帖子

樓主, 你唔發覺嗎, 通常問親食乜餐單嗰d都係為左某個目的(做姊妹/結婚etc)而要短期 ...
好多道理大家都知, 不過做唔做就係一回事,
所以我地應該叫樓主專注係我地身上啦

我都好心急架, 成日問樓主跳多part好唔好, 不過我體力重未得, 樓主都係叫我慢慢來, 整傷左重衰

學樓主話 , 脂肪儲左咁多年, 無可能話分就分到手.


大宅

積分: 2363


612#
發表於 14-5-12 14:34 |只看該作者
回覆 goddamnit 的帖子

你唔好po咁多咁深既理論住, 你以家po呢d真係夠我消化一頭半個月咖, 你再咁pro, 我怕我跟唔到你呀!! 不過不得不讚樓主, 大部份都深入淺出, 基本上大部份都明你講咩, 但有時都要重新再睇先記得law~~ 我以家都係主力搞好點計kcal先~~ 呢個真係玩左我成個星期!! 啞鈴操嗰方面.....嘻.....揾返個對啞鈴出黎勒, 過兩日會試, 希望好似樓主咁講唔係咁難la!! 試完會返黎報告一下!!


大宅

積分: 2363


613#
發表於 14-5-12 14:39 |只看該作者
回覆 goddamnit 的帖子

我仲好鐘意食生果tim, 之前睇樓主post己經食少左, 每日一個橙咋!! 原來食生果d果糖咁大鑊咖?! 無諗過會同飲酒相提並論law, 睇完有d驚tim!!


珍珠宮

積分: 32877


614#
發表於 14-5-12 14:40 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 14:34
回覆 goddamnit 的帖子

你唔好po咁多咁深既理論住, 你以家po呢d真係夠我消化一頭半個月咖, 你再咁pro, 我 ...
如果你唔怕食得太簡單, 可以記住少少先,.
麥包, 芝士, 雞肉, 蘋果, 橙, 我呢期都只食呢幾味, 起碼唔洗查咁多, 記咁多,


珍珠宮

積分: 32877


615#
發表於 14-5-12 14:41 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 14:39
回覆 goddamnit 的帖子

我仲好鐘意食生果tim, 之前睇樓主post己經食少左, 每日一個橙咋!! 原來食生 ...
水果可以食架, 樓主係怕我地食仙女餐姐,

點評

geinammama  我試過全日只食生果既仙女餐, 真係唔方唔升仙變仙女呀!!  發表於 14-5-12 15:01


大宅

積分: 2363


616#
發表於 14-5-12 14:45 |只看該作者
回覆 小草王道 的帖子

小草, 嘻..... 好明顯, 我地有私心la, wkakaka.... (講笑!!) 其實我明樓主喎, 佢想人健康咁減, 但我見佢地會問點樣走捷徑減!!你心急唔同佢地嗰d心急(其實我自己都會), 但你唔會問淨食咩淨飲咩唔做運動咁減law!! 你係跟樓主食足咁多kcal, 只係心急想做多d運動咁減啫, 呢樣又唔同!! 你去返公海, 每日總有人會問食咩可以几個星期減十几廿磅咖!!


大宅

積分: 2363


617#
發表於 14-5-12 14:50 |只看該作者
回覆 chelchel0126 的帖子

比d信心自己先, 你實得咖!!好快變索媽咖勒!!


大宅

積分: 2363


618#
發表於 14-5-12 14:55 |只看該作者
回覆 小草王道 的帖子

呢排唔買就等遲下ok先再買la!! 因為個人覺得始終都係要買返隻計心跳率既錶既, 減肥係長期戰爭, 要健康咁減都係要計心跳率會好d既~


大宅

積分: 2363


619#
發表於 14-5-12 15:00 |只看該作者
回覆 小草王道 的帖子

唔該晒小草, 我盡量都食返你講呢几樣先, 但lunch會同同事去街食, 呢樣麻煩少少, 再望下d kcal表先!!


珍珠宮

積分: 32877


620#
發表於 14-5-12 15:01 |只看該作者
geinammama 發表於 14-5-12 14:45
回覆 小草王道 的帖子

小草, 嘻..... 好明顯, 我地有私心la, wkakaka.... (講笑!!) 其實我明樓主 ...
比你發現在我個私心添

我比較理智, 只有切肉先可以立刻瘦.

所以我一路都無減肥, 因為我知我忍唔到口,

但近期真係肥得過曬火, 膝頭都開始頂唔住, 先立心減,不過無從入手, 剛好見到樓主個post, 咪入黎偷師

點知偷唔成, 而家直頭要拜師學野添

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo