原文章由 winwin815 於 08-1-21 22:55 發表
我指在家時就冇得泵啫, 日頭會照泵, 我唔係死硬派, 唔會話唔補得奶粉, 但係餵到幾耐, 就餵幾耐, 其實過多排就會好好多, 我等緊呢日 haha
激死我!!!
原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:20 發表
其實我咁耐以嚟都未補過奶粉.... 只係有事出咗街又冇泵... 一餐半餐比過奶粉佢..... 我都唔知亞女食得夠唔夠.... 總之佢要食就比佢啜.... 呢餐唔夠下餐補返... so far 佢片片夠又重得好就算....
尋日第一日返工.. ...
我成日笑佢爸爸媽媽都分唔開..

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:26 發表
wahahahhaha...... 咁都得![]()
我都諗緊好唔好買AMEDA 個雙泵.... 聽人講好似話幾好.... baby outlet 好似$1500.... 有個問題想請教... 用緊雙泵仲點可以按住嚟泵呢? 唔通要生多對手??? ...
