跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1883


601#
發表於 08-1-22 10:20 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-21 22:55 發表
我指在家時就冇得泵啫, 日頭會照泵, 我唔係死硬派, 唔會話唔補得奶粉, 但係餵到幾耐, 就餵幾耐, 其實過多排就會好好多, 我等緊呢日 haha


其實我咁耐以嚟都未補過奶粉.... 只係有事出咗街又冇泵... 一餐半餐比過奶粉佢..... 我都唔知亞女食得夠唔夠.... 總之佢要食就比佢啜.... 呢餐唔夠下餐補返... so far 佢片片夠又重得好就算....

尋日第一日返工.... 奶奶話佢食得好慢... 成個鐘先食4安... 仲要係咁扭.... 佢叫我唔好佢想食就比佢食... 食到佢慣哂餐餐都唔正經食.... 係度嘆奶.... 叫我一定要夠三個鐘先好比佢食.... 餓d下一餐咪會正經食lor 咁話... ai.... 聽到我都心痛....

我6點4返到屋企... 佢已經餵緊樽.... 亞女扭得好勁... 仲ee ar ar好似投訴咁.... 我真係想話唔要嗰支奶我埋身餵... 跟住食到7點幾... 扭咗幾個字先瞓... 瞓唔夠半個鐘又嘈... 我一抱上手佢就哄埋嚟我個胸度 =.="""" 跟住奶奶唔比我抱呀!!! :-( :-(
搞到9點幾佢先瞓咗.... 又話佢醒先比佢食... 結果我又唔敢泵出嚟住... 谷到又痛又唔開心...10點幾亞女先醒醒地.... 老爺仲想"oi"佢瞓多陣... 要我老公開聲佢先比返個女我... 仲話bb瞓咗做乜要抄醒佢食... 激死我!!!


大宅

積分: 1883


602#
發表於 08-1-22 10:26 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 23:30 發表
哈哈..
好明顯我真係已經攰透頂.. 成個人唔function..
我其實唔係用緊medela.. 應該係ameda.. 同你地傾左咁耐我都唔發覺自己講錯咗..
我剛剛泵奶時先發現.. 自己係用緊ameda.. wahaha ...


wahahahhaha...... 咁都得
我都諗緊好唔好買AMEDA 個雙泵.... 聽人講好似話幾好.... baby outlet 好似$1500.... 有個問題想請教... 用緊雙泵仲點可以按住嚟泵呢? 唔通要生多對手???


大宅

積分: 1883


603#
發表於 08-1-22 10:29 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-22 08:11 發表
睇唔到bb每個"第一次",真係好遺憾傢!
好似我大仔,bb時期跟婆婆住,我只會放假先接佢番屋企湊2日,之後又交番俾婆婆... 每個周末番到娘家接個仔時,都會有同你同一個感覺:"乜個仔好似大左咁多既?"有時當自己湊佢時,見佢 ...


:-( :-( :-( 未到我已經好感受到喇... :-(
而家先諗起... 之前同老公講過同樣嘅說話... (ie.佢前兩日已經係咁喇!) 我諗老公都唔多好受...... 要返去同老公say sorry 先得....


大宅

積分: 1883


604#
發表於 08-1-22 10:30 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-22 09:30 發表
早晨, 我攞左個泵返公司架啦, 你會今朝出courier?


早呀~~ haha.... 尋日下晝出咗喇... 可能中午左右會到~ 唔該哂呀~~~


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


605#
發表於 08-1-22 10:35 |只看該作者
好...我尋晚順手幫你stream左次架啦, 你有需要可以即刻用

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:30 發表


早呀~~ haha.... 尋日下晝出咗喇... 可能中午左右會到~ 唔該哂呀~~~
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


606#
發表於 08-1-22 10:43 |只看該作者
其實你番到屋企後,都可以任意俾佢埋身食啦~~
唔好理d老人家啦,佢地唔明唧,但你有權拎番個女自己湊傢嘛。

唉,我想像到你有幾唔開心~!

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:20 發表


其實我咁耐以嚟都未補過奶粉.... 只係有事出咗街又冇泵... 一餐半餐比過奶粉佢..... 我都唔知亞女食得夠唔夠.... 總之佢要食就比佢啜.... 呢餐唔夠下餐補返... so far 佢片片夠又重得好就算....

尋日第一日返工.. ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


607#
發表於 08-1-22 10:46 |只看該作者
1500已經係舊價喇,3星期前當我仲未決定resign時,買左一部,而家要1720,周圍都冇discount,好鬼肉痛....不過真係好好泵,又快又舒服~!

家陣個泵擺向度都幾晒...因為我都已經唔需要儲太多奶,要儲的話我仲有個avent手泵...唉,總之呢次就亂洗錢啦!!

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:26 發表


wahahahhaha...... 咁都得
我都諗緊好唔好買AMEDA 個雙泵.... 聽人講好似話幾好.... baby outlet 好似$1500.... 有個問題想請教... 用緊雙泵仲點可以按住嚟泵呢? 唔通要生多對手??? ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1883


608#
發表於 08-1-22 10:47 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-22 10:35 發表
好...我尋晚順手幫你stream左次架啦, 你有需要可以即刻用


好感動... 我會加油架喇.....
今朝泵都唔夠4安... 唔知係咪太攰.... 而家仲好
完全冇心機做野.....:lol: :lol:


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


609#
發表於 08-1-22 10:53 |只看該作者
順手咋嘛, 個奶煲又有位放埋佢落去, 我真係覺得avent手泵好好嘛, 又平, 又work

放鬆d啦, 我大囡個時, 咪好似你咁, 唔理女女夠唔夠, 總之佢要食就比, 咪會人奶半年囉, 唔好比咁大壓力自己

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:47 發表


好感動... 我會加油架喇.....
今朝泵都唔夠4安... 唔知係咪太攰.... 而家仲好
完全冇心機做野.....:lol: :lol:
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


610#
發表於 08-1-22 10:54 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-22 10:43 發表
其實你番到屋企後,都可以任意俾佢埋身食啦~~
唔好理d老人家啦,佢地唔明唧,但你有權拎番個女自己湊傢嘛。

唉,我想像到你有幾唔開心~!


真係諗起都有d想喊.... >.<
冇計la... 一齊住.... 奶奶又成日走入嚟我地間房睇住bb.... 想唔比佢知都唔得....


別墅

積分: 764


611#
發表於 08-1-22 10:55 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:20 發表


其實我咁耐以嚟都未補過奶粉.... 只係有事出咗街又冇泵... 一餐半餐比過奶粉佢..... 我都唔知亞女食得夠唔夠.... 總之佢要食就比佢啜.... 呢餐唔夠下餐補返... so far 佢片片夠又重得好就算....

尋日第一日返工.. ...

呢家媽咪幫我揍.. 佢都係3個鐘就餵一次.. 到我返到屋企.. 我都係跟番呢個pattern.. 3個鐘先餵佢.. 唔會俾佢想食就食..
因為我個囡好硬頸的.. 佢做開個樣野.. 佢就要咁做.. 唔會俾你改.. 我好辛苦先轉到3個鐘食一次的pattern.. 如果又攪亂左.. 我阿媽就會好辛苦的了..
我個囡係好衰的.. 我抱佢.. 佢係唔會嗚埋我個胸到.. 反而爸爸抱佢會.. 我成日笑佢爸爸媽媽都分唔開..
不過呢幾日佢都唔係食得咁好.. 特別係晚上個2餐.. 餵佢食好似叫佢去死咁... 喊到聲都沙埋... 好肉痛.. 都唔知佢想點.. 但朝早媽咪話佢好乖的.. 好肯食架..


大宅

積分: 1883


612#
發表於 08-1-22 10:58 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-22 10:46 發表
1500已經係舊價喇,3星期前當我仲未決定resign時,買左一部,而家要1720,周圍都冇discount,好鬼肉痛....不過真係好好泵,又快又舒服~!

家陣個泵擺向度都幾晒...因為我都已經唔需要儲太多奶,要儲的話我仲有個avent手泵.. ...


嗯...... 會唔會2手放咗佢呀? 執返d都好吖...


別墅

積分: 764


613#
發表於 08-1-22 10:59 |只看該作者
原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:26 發表


wahahahhaha...... 咁都得
我都諗緊好唔好買AMEDA 個雙泵.... 聽人講好似話幾好.... baby outlet 好似$1500.... 有個問題想請教... 用緊雙泵仲點可以按住嚟泵呢? 唔通要生多對手??? ...

我放一個樽係個座度.. 咪可以騰空隻手黎按囉.. (當然係2邊一齊泵緊的啦.. 2邊一齊泵.. 出多d奶架)
我要分2次泵的.. 第一次我唔駛按架.. 10分鐘就已經每邊4安.. 之後要倒左d奶去奶樽度先.. 再泵第二轉.. 呢轉我先會按.. 每邊10分鐘左右啦.. 總之30分鐘就可以泵清了..

[ 本文章最後由 JD11 於 08-1-22 11:01 編輯 ]


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


614#
發表於 08-1-22 11:00 |只看該作者
d 99係咁煩架啦

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:54 發表


真係諗起都有d想喊.... >.<
冇計la... 一齊住.... 奶奶又成日走入嚟我地間房睇住bb.... 想唔比佢知都唔得....
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


615#
發表於 08-1-22 11:05 |只看該作者
用左都冇10次...你估可以賣到幾多錢?我仲額外配左個原裝膠膜,果度又三舊幾水,成套講緊total 2k有多...唉~

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 10:58 發表


嗯...... 會唔會2手放咗佢呀? 執返d都好吖...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


616#
發表於 08-1-22 11:08 |只看該作者
我個女呢2日都食得唔好,佢越大就越唔專心,成日食食下兩頭擰,食一陣就唔食掛住睇野周圍八卦,好似練仙咁,有冇埋身食既bb都係咁呢?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 1883


617#
發表於 08-1-22 11:19 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-22 10:55 發表

呢家媽咪幫我揍.. 佢都係3個鐘就餵一次.. 到我返到屋企.. 我都係跟番呢個pattern.. 3個鐘先餵佢.. 唔會俾佢想食就食..
因為我個囡好硬頸的.. 佢做開個樣野.. 佢就要咁做.. 唔會俾你改.. 我好辛苦先轉到3個鐘食一次 ...


我個囡都係超硬頸.... 而家係要人抱住先肯瞓... 個pat pat 都未放到落床已經喊.... =.="
佢已經慣咗想食就有得食... 所以而家咪喊到拆天lor...
不過我都唔想奶奶咁辛苦.... 所以咪聽佢講唔比佢食lor...
但係見到佢咁扭同哄埋嚟真係好心"up"...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


618#
發表於 08-1-22 11:22 |只看該作者
courier 10分鐘後到啦

原文章由 linglaulau 於 08-1-22 11:19 發表


我個囡都係超硬頸.... 而家係要人抱住先肯瞓... 個pat pat 都未放到落床已經喊.... =.="
佢已經慣咗想食就有得食... 所以而家咪喊到拆天lor...
不過我都唔想奶奶咁辛苦.... 所以咪聽佢講唔比佢食lor...
但係見到佢 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


619#
發表於 08-1-22 11:26 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-22 10:59 發表

我放一個樽係個座度.. 咪可以騰空隻手黎按囉.. (當然係2邊一齊泵緊的啦.. 2邊一齊泵.. 出多d奶架)
我要分2次泵的.. 第一次我唔駛按架.. 10分鐘就已經每邊4安.. 之後要倒左d奶去奶樽度先.. 再泵第二轉.. 呢轉我先會 ...


IC.... 不過好似都幾高難度.... :lol: :lol:


大宅

積分: 1883


620#
發表於 08-1-22 11:27 |只看該作者
原文章由 winwin815 於 08-1-22 11:00 發表
d 99係咁煩架啦


HAHAHA.... 不過其實我奶奶都還好.... 老爺先係最煩.....:tongue:
我奶奶都叫做好鍚我架喇....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo