在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


601#
發表於 08-7-28 22:08 |只看該作者
真係好感恩,bp 210/125真係超級危險架;我就因為自己有糖尿病,所以一早知道大肚時好有機會血壓高,所以自己日日check住血壓架。

原文章由 vane@nana 於 08-7-28 21:52 發表


係啊! 血毒症好危險!!! 我嗰曰本來係去覆疹, 点知医生見我成身瘇,Bp 上210/下125, 仲有蛋白尿,已打電話比医院話要立即開刀, 佢症都唔睇,就叫我去医院等, 去了医院, 法國医院又話我情況特別, 要兩個医生,兒科医生stan ...


大宅

積分: 1404


602#
發表於 08-7-28 22:09 |只看該作者
原文章由 Ballballmami 於 08-7-28 15:53 發表
各位媽媽,

我返黎啦! 我睇左幾版, 大概知道你地wed去柏麗灣同fri 去汶媽新居. 你地可以預埋我同amber 先. 因為jetlag 呢家野, 越留喺屋企瞓覺, 越難go thru. 麻煩你地通知我聚會既detail, 我會盡量黎.

點解早返黎 ...




好嘢!


大宅

積分: 1404


603#
發表於 08-7-28 22:12 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-28 19:50 發表
唔快喇,佢半歲我已經開始將佢d衫比人喇,無位擺o麻,我又肯定唔會再生,留黎都係晒地方

不過其實屋企又房間,我會suggest早d比佢地自己訓;酌b出世一返屋企時我已經打算比佢自己訓喇 如果唔係酌爸咁唔合作+慢 ...




其實應該自巳睡ka...... 我老公懶唔整lor


大宅

積分: 1404


604#
發表於 08-7-28 22:14 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-28 20:46 發表
今日帶汶汶返學校辦入學手續... 佢都係搞搞陣, 老師比佢玩具佢唔玩, 走去搞d BB, 不停咁:"hello BB!" 仲幾乎爬到入去玩!
我問佢想唔想係度返學, 佢又唔答我, 淨係不停咁同d BB們講野!

呢 ...



希望汶b開心, 甘妳都放心啲!


大宅

積分: 1404


605#
發表於 08-7-28 22:17 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-28 22:06 發表
但我果日o係紅磡出發喎,睇怕都係要搭102喇。

仲有heiyee媽呀

1) 酌媽
2) 逸希媽
3) amber媽
4) heiyee媽
5) vane媽


1) 酌媽
2) 逸希媽
3) amber媽
4) heiyee媽
5) vane媽


伯爵府

積分: 15067


606#
發表於 08-7-28 22:24 |只看該作者
Fri. (1 Aug) 汶媽屋企

1. 酌媽
2. 逸希媽
3. Amber媽
4. Heiyee媽
5. Vane媽

美孚過來, 有bus 102, 不過車程都好耐!
MTR會快好多! 我遲d PM地址比你地...


伯爵府

積分: 15067


607#
發表於 08-7-28 22:26 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-28 21:52 發表

係啊! 血毒症好危險!!! 我嗰曰本來係去覆疹, 点知医生見我成身瘇,Bp 上210/下125, 仲有蛋白尿,已打電話比医院話要立即開刀, 佢症都唔睇,就叫我去医院等, 去了医院, 法國医院又話我情況特別, 要兩個医生,兒科医生stan ...

你生Vane原來咁驚險!


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


608#
發表於 08-7-28 23:30 |只看該作者
多谢晒咁多位妈妈!
我老公应承我同仔仔唔领养果个2岁男仔喇
不过唔知系咪真既,我觉得佢好鬼鼠咁


大宅

積分: 3207


609#
發表於 08-7-28 23:52 |只看該作者
豬仔媽, 老公立即睇樓準備換屋迎接一個陌生的男孩, 妳對呢件事敏感可以理解既。不過, 妳和仔仔反對後, 他已經停止領養, 証明他很重視和尊重妳。 暫時放鬆d, 唔好諗埋一邊, 無謂為自己的胡亂猜測而不快, 不值得嘛!

同我地傾吓, 抒發吓, 唔好屈住呀!

原文章由 猪仔妈 於 08-7-28 23:30 發表
多谢晒咁多位妈妈!
我老公应承我同仔仔唔领养果个2岁男仔喇
不过唔知系咪真既,我觉得佢好鬼鼠咁


大宅

積分: 3207


610#
發表於 08-7-28 23:54 |只看該作者
我想搭102, 因總站有位坐 (我以前早起身, 會搭102返工, 因舒服過迫MTR)

原文章由 jjtseung 於 08-7-28 22:24 發表
Fri. (1 Aug) 汶媽屋企

1. 酌媽
2. 逸希媽
3. Amber媽
4. Heiyee媽
5. Vane媽

美孚過來, 有bus 102, 不過車程都好耐!
MTR會快好多! 我遲d PM地址比你地...


大宅

積分: 3207


611#
發表於 08-7-28 23:55 |只看該作者
唔洗擔心住, 下星期返托兒後, 可能會正常返架

原文章由 jjtseung 於 08-7-28 20:52 發表
汶汶唔知係埋真係夠訓呢??? 呢兩個星期, 夜晚訓9個鐘多d, 午睡最多個半鐘, 全日加埋都唔夠11個鐘! 佢又唔多扭計, 又唔會有眼訓樣, 連搭bus都唔會訓陣! 但係呢個年紀訓10個兩鐘又真係好少咁! ...


大宅

積分: 3207


612#
發表於 08-7-28 23:56 |只看該作者
去咗... 真係超級熱!!

原文章由 tupytupy 於 08-7-28 21:35 發表
但係今日超級熱,又好焗喎,氣壓好低呀!!


大宅

積分: 3207


613#
發表於 08-7-28 23:59 |只看該作者
要照磁力共振

生唔生第2胎都好, 妳一定要養返好個身體先呀!

原文章由 vane@nana 於 08-7-28 22:00 發表



Thank You ah!!! 我不斷覆疹ka!

不過控制不好.....所以今日医生要我照磁力共振!


大宅

積分: 1404


614#
發表於 08-7-29 00:08 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-28 22:08 發表
真係好感恩,bp 210/125真係超級危險架;我就因為自己有糖尿病,所以一早知道大肚時好有機會血壓高,所以自己日日check住血壓架。



係啊!好感謝神

所以我真係有vane巳ok了 不過我老公好想我再生, 佢話會多人啲, 個家熱鬧啲woo!

我心底裡真的好怕...... 佢巳開始成曰要和我看医生, 想聽意見......

我每晚也禱告...... 將一切交給神!


大宅

積分: 1404


615#
發表於 08-7-29 00:11 |只看該作者
原文章由 猪仔妈 於 08-7-28 23:30 發表
多谢晒咁多位妈妈!
我老公应承我同仔仔唔领养果个2岁男仔喇
不过唔知系咪真既,我觉得佢好鬼鼠咁



唔好想太多啦! 最緊要妳地慢慢傾啊!


大宅

積分: 1404


616#
發表於 08-7-29 00:19 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 23:59 發表
要照磁力共振

生唔生第2胎都好, 妳一定要養返好個身體先呀!



係啊, 因為其他血, 心臟.....等巳驗了,沒事, 但未照腎, 所以要睇lor.... 我會整好身体..... 因為我要好好照顧vane ka.....


伯爵府

積分: 15067


617#
發表於 08-7-29 08:13 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-29 00:19 發表

係啊, 因為其他血, 心臟.....等巳驗了,沒事, 但未照腎, 所以要睇lor.... 我會整好身体..... 因為我要好好照顧vane ka.....

照CT會清楚好多! 你係政府醫院定私家啊?
要照顧個小朋友真係要好大的體力+耐性!

我而加陪汶汶, 半日就謝佐, 所以好佩服你地又可以照顧BB, 又可以照顧頭家!


伯爵府

積分: 15067


618#
發表於 08-7-29 08:17 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 23:54 發表
我想搭102, 因總站有位坐 (我以前早起身, 會搭102返工, 因舒服過迫MTR)

就岩佢地想訓覺就好正!

汶汶搭車好少訓, 真奇! 所以我都好驚搭長途d的bus, 累C我! 呢排好佐, 佢反而肯自己坐定定, 手抱就擰來擰去, 好麻煩!


伯爵府

積分: 15067


619#
發表於 08-7-29 08:18 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-28 23:55 發表
唔洗擔心住, 下星期返托兒後, 可能會正常返架

希望啦!


大宅

積分: 1404


620#
發表於 08-7-29 16:35 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-29 08:13 發表

照CT會清楚好多! 你係政府醫院定私家啊?
要照顧個小朋友真係要好大的體力+耐性!

我而加陪汶汶, 半日就謝佐, 所以好佩服你地又可以照顧BB, 又可以照顧頭家! ...



我在法國医院照, 希望医生快啲找出原因吧!

其實我好佩服妳成曰帶汶汶週圍去, 我和vane成曰睡午睡, 只是黃昏去下公園咋!坦白講, 我不是太喜歡運勳, 好懶kamouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo