跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


601#
發表於 08-7-3 01:30 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-3 01:28 發表



我都好鍾意食童星點心麵架, 好正~ 唔好咁啦, 你C6好快收工架喇.....

你地C6有時返夜, 一早會唔會買早餐返黎比你地架? 有時我C6會架

都會架...因為佢返夜我好少自己留喺度架嘛...咁難得, 所以佢多數都會買架!


伯爵府

積分: 18922


602#
發表於 08-7-3 01:31 |只看該作者
我食野先~ 一陣返~


子爵府

積分: 10503


603#
發表於 08-7-3 01:33 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-3 01:30 發表



唔介意呀....總之好就得喇, 我信得過你

佢都幾好架...女人嚟架...有兩個仔, 其中一個得14個月大咋...妳哋仲可以交流吓tim呀! 佢都做咗好耐架喇, 如果我無記錯佢都做咗成10年喇!


子爵府

積分: 10503


604#
發表於 08-7-3 01:34 |只看該作者
JENNY

妳平時會唔會帶埋D女去打麻雀架??


禁止訪問

積分: 7207


605#
發表於 08-7-3 01:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


606#
發表於 08-7-3 01:47 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-7-3 01:45 發表

都會帶1個既....不過會睇吓地區囉

下次可以揾妳打嘛!


禁止訪問

積分: 7207


607#
發表於 08-7-3 01:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


608#
發表於 08-7-3 01:57 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-3 01:33 AM 發表

佢都幾好架...女人嚟架...有兩個仔, 其中一個得14個月大咋...妳哋仲可以交流吓tim呀! 佢都做咗好耐架喇, 如果我無記錯佢都做咗成10年喇!




返黎喇 elky, 真係唔該晒你呀....呢度真係好呀, 個個都好好人, 阿仔唔食肯粥你地又教我點做, 阿仔兩日無大大, 今日阿may又教我點做, 我牙有事你地又教我點做, 依家想買保險, 你地又介紹比我....真係感激呀


伯爵府

積分: 18922


609#
發表於 08-7-3 01:59 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-7-3 01:57 AM 發表

我都有買開呀..我細佬而家都做緊保險經紀...我都有俾我D保單佢睇...我亦都叫我細佬幫我整份教育基金俾我兩個女諗住供幾年跟住我細佬直插我話有D保單可以唔駛供咁耐.亦都有話俾我聽有好多保險經紀係冇用既野佢都會煦 ...




我真係唔識呢d呀, 又驚無啦啦搵人會比人搵笨....真係最好就有相熟介紹, 起碼都叫做識得嘛!


禁止訪問

積分: 7207


610#
發表於 08-7-3 01:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


611#
發表於 08-7-3 02:00 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-3 01:57 發表




返黎喇 elky, 真係唔該晒你呀....呢度真係好呀, 個個都好好人, 阿仔唔食肯粥你地又教我點做, 阿仔兩日無大大, 今日阿may又教我點做, 我牙有事你地又教我點做, 依家想買保險, 你地又介紹比我....真係感 ...

唔好咁客氣啦...我比99激到半死時都有妳聽我呻啦


子爵府

積分: 10503


612#
發表於 08-7-3 02:01 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-7-3 01:59 發表

都好啵我好耐冇打喇最近打o個次就係o係我婆生日都冇打過喇

咁妳有無同D鄰居打架???


伯爵府

積分: 18922


613#
發表於 08-7-3 02:02 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-3 02:00 AM 發表

唔好咁客氣啦...我比99激到半死時都有妳聽我呻啦




所以BK有度好, 就係可以識到朋友 自己都無諗過網上都識到朋友


禁止訪問

積分: 7207


614#
發表於 08-7-3 02:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


615#
發表於 08-7-3 02:05 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-3 02:02 發表




所以BK有度好, 就係可以識到朋友 自己都無諗過網上都識到朋友

我都係呀...我朋友唔太多架咋...佢哋又要返工喎, 邊得閒同我傾到咁夜呀! 當擴闊自己社交圈子都好呀!


伯爵府

積分: 18922


616#
發表於 08-7-3 02:05 |只看該作者
星期六無得同c6去遊船河呀, 因為我媽咪返唔切黎, 無人睇wallace, 所以我唔去, 要係屋企湊返wallace, c6自己去....


伯爵府

積分: 18922


617#
發表於 08-7-3 02:06 |只看該作者
原文章由 jenny媽媽 於 08-7-3 02:05 AM 發表

咁又係呀...好似我舅父咁搵好多$一個月佢都有幫佢D仔買保險跟住知我細佬做呢行即話幫我細佬買多一份點知俾我細佬睇過佢o係出面買D保單..我細佬發覺有好多野係唔駛買既我舅父都買左俾人搵左笨....有相熟既保險經紀就 ...




伯爵府

積分: 18922


618#
發表於 08-7-3 02:07 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-3 02:05 AM 發表

我都係呀...我朋友唔太多架咋...佢哋又要返工喎, 邊得閒同我傾到咁夜呀! 當擴闊自己社交圈子都好呀!




以前覺得上網識朋友好兒嬉, 點知原來真係可以


子爵府

積分: 10503


619#
發表於 08-7-3 02:07 |只看該作者
原文章由 julieann 於 08-7-3 02:05 發表
星期六無得同c6去遊船河呀, 因為我媽咪返唔切黎, 無人睇wallace, 所以我唔去, 要係屋企湊返wallace, c6自己去....

帶埋佢去咪得囉! 横掂C6喺度!


伯爵府

積分: 18922


620#
發表於 08-7-3 02:08 |只看該作者
原文章由 elkykit 於 08-7-3 02:07 AM 發表

帶埋佢去咪得囉! 横掂C6喺度!



又唔好既, 因為全部都係賭錢, d人又一定食煙既....唯有18號我班舊同事攪遊船河先同埋wallace去啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo