立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 34708
伯爵府
積分: 15983
原文章由 monmonpupu 於 08-8-10 00:47 發表 我屋企無書櫃, d書已經四散
原文章由 mame_susanne 於 08-8-10 00:53 發表 我唔得架, 無書櫃===>c梗
原文章由 monmonpupu 於 08-8-10 01:21 發表 所以我c咗好耐啦
公爵府
積分: 25365
積分: 18633
原文章由 starry^.^ 於 08-8-10 21:26 發表 今日先知原來上環禧利街開咗間"泰國人海南雞" 唔單止的海南雞好味, 牛腩都唔錯 唔知hola有無去試過呢?
原文章由 mame_susanne 於 08-8-10 21:54 發表 屯門都有間, 不過唔好味既
原文章由 starry^.^ 於 08-8-10 22:01 發表 吓~~ 我食過灣仔同上環呢間都唔錯wor
原文章由 mame_susanne 於 08-8-10 22:20 發表 我諗係廚司既問題lor
原文章由 BBChu 於 08-8-10 23:30 發表 我都覺得麻麻地, D雞無咩味
原文章由 BBChu 於 08-8-11 00:07 發表 妳地係咪處於停產狀態
原文章由 mame_susanne 於 08-8-11 00:11 發表 係 到無心情睇 唔睇都執野執到兩三點先訓
原文章由 BBChu 於 08-8-11 00:12 發表 吾趕咪慢慢執囉!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy