懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2880


601#
發表於 08-8-8 17:31 |只看該作者
原文章由 MaMi_Ho 於 08-8-8 17:23 發表


係呀! 之前我有同99講過話有BB展
點知尋晚佢問我開幾多點, 去逛下喎

本來我都想去架...但踏入32WK開始
變到好攰又唔行得耐, 所以我同佢講話唔去

我都等緊成班準mama報料
佢哋真係好犀利, 咁大個肚都去逛...佩服. ...


係呀呢排真係好易累,完全唔想行啦

同埋都好多野買左, 我99都唔俾我去同人迫架!

我就有d朋友仔岩岩生完無耐啦都有去行下甘啦


大宅

積分: 1258


602#
發表於 08-8-8 17:32 |只看該作者
原文章由 taifiona 於 08-8-8 17:23 發表
我諗係ar....不過我無問....
不過起碼無左水腫....幾好.....hehe


咁咪幾好囉...起碼無咁辛苦啦~

講開又講...前幾晚我食咗一個細西瓜

之後, 發現呢幾日對腳真係無腫過喎
唔知關唔關食咗西瓜事呢


複式洋房

積分: 327


603#
發表於 08-8-8 17:38 |只看該作者
我由9月mama到了8月mama了,今日去東區檢查已book了
8月22日開刀了 !有d擔心因為係半身麻醉的


大宅

積分: 1258


604#
發表於 08-8-8 17:41 |只看該作者
原文章由 taifiona 於 08-8-8 17:30 發表
我執好la ....費事我老公日日問我執好未...:;pppp:
我上次都無帶神褸....因為我上一胎係冬天...醫院開左暖氣....

不過今次我會帶定毛巾同薄褸....費事冷親....我上次就係醫院度攝親感冒....

我剛剛星期二食左.... ...


我都未食龜苓膏呀...屯門都無恭和堂...可能會試下養和堂

99買咗白蓮so, 唔記得佢買咗幾多両, 每次要落幾多架?

淨係記得佢話可以分3次煲......


大宅

積分: 1258


605#
發表於 08-8-8 17:42 |只看該作者
原文章由 田中小百合 於 08-8-8 17:31 發表


係呀呢排真係好易累,完全唔想行啦

同埋都好多野買左, 我99都唔俾我去同人迫架!

我就有d朋友仔岩岩生完無耐啦都有去行下甘啦


大家都要休息多d


男爵府

積分: 8696

大廚勳章


606#
發表於 08-8-8 18:11 |只看該作者
原文章由 taifiona 於 08-8-8 16:56 發表
我係2004年試過la ....同我99去
連我99都話以後唔會再去......

2004果年我都有去~人多車多...行左一陣就比老公拉走mouth:


大宅

積分: 2337


607#
發表於 08-8-8 18:21 |只看該作者
各位準媽媽

不如大家一齊分享一下而家bb既重量同週數丫

我個係巨b來傢

33weeks - 2.7kg啦

你們呢


複式洋房

積分: 334


608#
發表於 08-8-8 19:05 |只看該作者
原文章由 taifiona 於 08-8-8 17:30 發表
我執好la ....費事我老公日日問我執好未...:;pppp:
我上次都無帶神褸....因為我上一胎係冬天...醫院開左暖氣....

不過今次我會帶定毛巾同薄褸....費事冷親....我上次就係醫院度攝親感冒....

我剛剛星期二食左.... ...


我都唔敢食龜苓膏住,(now 34wk) 下星期先~~
你幾多wk開始食呀?


複式洋房

積分: 752


609#
發表於 08-8-8 19:07 |只看該作者
我老公都有問我執好嘢未...我未執架..不過都買得七七八八
我成日都覺得去私家生, 我又係開刀喎, 好似唔駛執咁多嘢
不過我D friend都有叫我帶定件薄褸, 因為法國要自己行去BB房餵BB, 醫院又開左冷氣, 好易攝親喎
至於白蓮so...我都未開始飲, 亞媽話下星期(35wks)先開始飲, 一星期一次, 飲3,4次就ok喎
原文章由 taifiona 於 08-8-8 17:30 發表
我執好la ....費事我老公日日問我執好未...:;pppp:
我上次都無帶神褸....因為我上一胎係冬天...醫院開左暖氣....

不過今次我會帶定毛巾同薄褸....費事冷親....我上次就係醫院度攝親感冒....

我剛剛星期二食左.... ...


複式洋房

積分: 752


610#
發表於 08-8-8 19:10 |只看該作者
我亞媽直情唔比我食龜苓膏, 佢話唔知裡面有乜嘢藥材喎:;pppp:
原文章由 甜夢噹 於 08-8-8 19:05 發表


我都唔敢食龜苓膏住,(now 34wk) 下星期先~~
你幾多wk開始食呀?


大宅

積分: 1375


611#
發表於 08-8-8 19:35 |只看該作者
原文章由 luckymic 於 08-8-8 13:51 發表
我PM左你喇~


收到啦~thank you呀~~~


大宅

積分: 1375


612#
發表於 08-8-8 19:41 |只看該作者
原文章由 kleung 於 08-8-8 17:38 發表
我由9月mama到了8月mama了,今日去東區檢查已book了
8月22日開刀了 !有d擔心因為係半身麻醉的


8月22日時, 你係幾多週呀??
點解政府醫院會主動幫你開刀?
我以為佢地只係會叫人試生.....
你唔好擔心啦, 半身麻醉可以親眼見證阿b出世,
到時咩擔心都無架啦~~~
加油~~


大宅

積分: 2605


613#
發表於 08-8-8 21:04 |只看該作者
原文章由 TTeresa 於 08-8-8 11:58 發表


咁再cut 唔洗要咁粗 我就一開3. 再開3...total 9條


我買左無彈性個隻丫
我怕唔夠長丫....一開3怕太短
因為容鳳書個姑娘話要綁到條腰兼打蝴蝶結丫嘛
諗住明天再買左2卷
咁應該cut到6條~夠用啦掛


大宅

積分: 2605


614#
發表於 08-8-8 21:06 |只看該作者
原文章由 MaMi_Ho 於 08-8-8 17:41 發表


我都未食龜苓膏呀...屯門都無恭和堂...可能會試下養和堂

99買咗白蓮so, 唔記得佢買咗幾多両, 每次要落幾多架?

淨係記得佢話可以分3次煲......


養和堂都好ok架wor
becoz我同c6 share左2次
食完後覺得精神爽利~哈哈哈
買$10白蓮鬚返去分3次煲 (隨量得啦)
要煲左蛋同糖先最尾落白蓮鬚
我就煲左45分鐘 (慢火)


大宅

積分: 2605


615#
發表於 08-8-8 21:12 |只看該作者

第16屆bb展匯報

今日我地10:30入場, 都唔算勁多人
但大住個肚會攰d既 (無書展咁多人啦)
要留意返d父母會拖行李箱, 手拉車同埋bb車

預備左d label, 初時以為唔夠貼, 但實際上唔係咩都岩
所以都夠用~係diamond拎左支魔術水
思詩樂買1合濕棉送6pcs乾綿
medela賣奶泵個價錢, 現場買同護協差不多
而且有野送 (不過買swing先多d野送)
雪印好孤寒, 入會only得張硬poster
現場訂奶粉 / 尿片唔係真係平好多
仲要離島, 村屋, 無lift都唔送 (咁我洗鬼係你樹度訂咩)
pampers都孤寒, 送一片初生試用
huggies有2片s碼 (豪好多!!)


大宅

積分: 2605


616#
發表於 08-8-8 21:19 |只看該作者
我岩岩睇返早2個月去私家check up既資料
原來我28週時, 阿仔有3.3lbs
32週時, 阿仔已經4.51lbs
如果咁推算的話, 再加上臨尾泵脹法
真係好大機會over 7lbsmouth:
明天會去私家check up, 回來再匯報下


複式洋房

積分: 327


617#
發表於 08-8-8 22:18 |只看該作者
原文章由 HahaB 於 08-8-8 19:41 發表


8月22日時, 你係幾多週呀??
點解政府醫院會主動幫你開刀?
我以為佢地只係會叫人試生.....
你唔好擔心啦, 半身麻醉可以親眼見證阿b出世,
到時咩擔心都無架啦~~~
加油~~ ...

今日36週3
22/8就38週3
我b還未掉頭
我不肯推肚所以要開刀


大宅

積分: 3891


618#
發表於 08-8-8 22:32 |只看該作者
我今朝返政府照u/s 而家33wk , bb重3lb10oz, 比上星期重左9oz, 醫生話bb生長速度正常, 不過係細碼b, 出世應該得大概5.5lb, 同私家的預計一樣


複式洋房

積分: 334


619#
發表於 08-8-8 22:42 |只看該作者
原文章由 pearlypigchick 於 08-8-8 21:12 發表
今日我地10:30入場, 都唔算勁多人
但大住個肚會攰d既 (無書展咁多人啦)
要留意返d父母會拖行李箱, 手拉車同埋bb車

預備左d label, 初時以為唔夠貼, 但實際上唔係咩都岩
所以都夠用~係diamond拎左支魔術水
思詩樂買1 ...

咁你買左乜呀?我想買奶樽,包被,28方,呢d有冇平呀?


男爵府

積分: 8605


620#
發表於 08-8-8 22:52 |只看該作者
我今日終於去私家覆診~~

bb而家就嚟35weeks, 而家有5.5lb喇~~醫生話佢出世會over7lb~~(心諗:都好唔係8lb, 感覺好似易生d), 同埋未有早產現象, 因為胎盤仲未成熟....

不過, 因為我重咗好多, 醫生問我有無做飲糖水嗰個test, 咁我又無喎, 因為之前檢vv同檢血都ok, 咁佢話我水腫好嚴重, 叫我休息多d, 仲話如果我乖乖地休息都可以輕返4-5lb, 當時心諗~咁不如你開bed rest俾我啦....而家, 唯有乖乖地休息, 放工唔可以煮飯喇....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo