影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   12


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


601#
發表於 18-6-26 18:02 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:00
今晚留精力睇我郭女婿同人類算了。

郭女婿?邊套?


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


602#
發表於 18-6-26 18:03 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-26 18:01
唔知點捱咁多集

對我來講, 題材係新鮮的, 但拍得平淡無味。
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


603#
發表於 18-6-26 18:03 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:00
今晚留精力睇我郭女婿同人類算了。

邊個係郭女婿?你咁多劇係手唔怕啦梗係睇咗好睇先啦我應該今晚會睇嘅!
人類好睇嗎?


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


604#
發表於 18-6-26 18:03 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-26 18:02
郭女婿?邊套?

我睇99台8:45醫療船

[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


605#
發表於 18-6-26 18:04 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:03
對我來講, 題材係新鮮的, 但拍得平淡無味。

淡到爆


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


606#
發表於 18-6-26 18:06 |只看該作者
stella816 發表於 18-6-26 18:03
邊個係郭女婿?你咁多劇係手唔怕啦梗係睇咗好睇先啦我應該今晚會睇嘅!
人類好睇嗎?
...

醫療船郭醫生, viu tv播廣東話版

人類好睇到暈, 係我近期至愛愛情片。
鍾意睇佢多過金秘書。
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


607#
發表於 18-6-26 18:07 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:03
我睇99台8:45醫療船

你又重睇


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


608#
發表於 18-6-26 18:10 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-26 18:07
你又重睇

夜晚電視播韓劇, 好睇都多數睇多次, 因我追字幕唔夠快, 會miss好多的。

加上唔想又用手機睇劇, 條頸痛呀!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


609#
發表於 18-6-26 18:13 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:06
醫療船郭醫生, viu tv播廣東話版

人類好睇到暈, 係我近期至愛愛情片。

本帖最後由 stella816 於 18-6-26 18:14 編輯

你講到人類咁好睇一定要開啦我之前都download咗兩集
睇完你女婿套律師冇野睇就開佢啦


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


610#
發表於 18-6-26 18:17 |只看該作者
stella816 發表於 18-6-26 18:13
本帖最後由 stella816 於 18-6-26 18:14 編輯

你講到人類咁好睇一定要開啦我之前都download咗兩集:waha ...

手上幾套查案劇, 係要搵套愛情片中和下的。

佢首ost比我播唔停係咁聽呀!
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


611#
發表於 18-6-26 19:04 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:06
醫療船郭醫生, viu tv播廣東話版

人類好睇到暈, 係我近期至愛愛情片。

人類咁好睇?又攪到我又想睇


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


612#
發表於 18-6-26 19:06 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 18:03
對我來講, 題材係新鮮的, 但拍得平淡無味。

題材新鮮,可惜拍唔到特別
李聖經兩套做女主角都係收視麻麻


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


613#
發表於 18-6-26 19:08 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-26 19:06
題材新鮮,可惜拍唔到特別
李聖經兩套做女主角都係收視麻麻

金福珠好睇好多喎!

人類好睇, 有感動位又有sweet位, 對我來講就夠啦!
[


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


614#
發表於 18-6-27 09:25 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-26 19:08
金福珠好睇好多喎!

人類好睇, 有感動位又有sweet位, 對我來講就夠啦!

南信3形影不離好好笑,都擔心佢會消失


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


615#
發表於 18-6-27 09:31 |只看該作者
竹兒 發表於 18-6-27 09:25
南信3形影不離好好笑,都擔心佢會消失

我都驚呀!
但睇完第六集, 其實媽媽都話有時鍾意南信機器人而忘記左真南信, 咁即係都有感情的, 我估最後都無將南信3消失的, 最好講南信3同女主返去原居地生活啦!
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


616#
發表於 18-6-27 10:57 |只看該作者
竹兒 發表於 18-6-27 09:25
南信3形影不離好好笑,都擔心佢會消失

好睇?


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


617#
發表於 18-6-27 11:14 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-27 10:57
好睇?

我覺得唔錯,徐康俊做得幾好


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


618#
發表於 18-6-27 11:16 |只看該作者
竹兒 發表於 18-6-27 11:14
我覺得唔錯,徐康俊做得幾好

冇乜劇係手!又開下先


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


619#
發表於 18-6-27 11:16 |只看該作者
amychoi 發表於 18-6-27 09:31
我都驚呀!
但睇完第六集, 其實媽媽都話有時鍾意南信機器人而忘記左真南信, 咁即係都有感情的, 我估最 ...

俾我邊忍心唔要南信3,同佢一齊仲耐過同親生仔


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


620#
發表於 18-6-27 11:22 |只看該作者
kcm 發表於 18-6-27 11:16
冇乜劇係手!又開下先

你睇緊邊d?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo