立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 68772
amychoi 發表於 18-6-26 18:00 今晚留精力睇我郭女婿同人類算了。
積分: 68583
kcm 發表於 18-6-26 18:01 唔知點捱咁多集
珍珠宮
積分: 38945
kcm 發表於 18-6-26 18:02 郭女婿?邊套?
amychoi 發表於 18-6-26 18:03 對我來講, 題材係新鮮的, 但拍得平淡無味。
stella816 發表於 18-6-26 18:03 邊個係郭女婿?你咁多劇係手唔怕啦梗係睇咗好睇先啦我應該今晚會睇嘅! 人類好睇嗎? ...
amychoi 發表於 18-6-26 18:03 我睇99台8:45醫療船
kcm 發表於 18-6-26 18:07 你又重睇
amychoi 發表於 18-6-26 18:06 醫療船郭醫生, viu tv播廣東話版 人類好睇到暈, 係我近期至愛愛情片。
stella816 發表於 18-6-26 18:13 本帖最後由 stella816 於 18-6-26 18:14 編輯 你講到人類咁好睇一定要開啦我之前都download咗兩集:waha ...
kcm 發表於 18-6-26 19:06 題材新鮮,可惜拍唔到特別 李聖經兩套做女主角都係收視麻麻
積分: 68335
amychoi 發表於 18-6-26 19:08 金福珠好睇好多喎! 人類好睇, 有感動位又有sweet位, 對我來講就夠啦!
竹兒 發表於 18-6-27 09:25 南信3形影不離好好笑,都擔心佢會消失
kcm 發表於 18-6-27 10:57 好睇?
竹兒 發表於 18-6-27 11:14 我覺得唔錯,徐康俊做得幾好
amychoi 發表於 18-6-27 09:31 我都驚呀! 但睇完第六集, 其實媽媽都話有時鍾意南信機器人而忘記左真南信, 咁即係都有感情的, 我估最 ...
kcm 發表於 18-6-27 11:16 冇乜劇係手!又開下先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy