影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


601#
發表於 19-2-28 20:36 |只看該作者
htts 發表於 19-2-28 15:38
女主呢句好深刻

睇完e3,情人每次酒醉都去左女主家門口, 真係好感受到佢幾愛女主的, 其實佢自己係咪都知自己一早暗戀女主的?
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


602#
發表於 19-2-28 20:36 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 20:36
睇完e3,情人每次酒醉都去左女主家門口, 真係好感受到佢幾愛女主的, 其實佢自己係咪都知自己一早暗戀女主 ...

唔可以話係。 佢有自己問過自己


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


603#
發表於 19-2-28 20:44 |只看該作者
htts 發表於 19-2-28 20:36
唔可以話係。 佢有自己問過自己

咁我慢慢睇落去, 感受下佢幾時先係鍾意女主先。
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


604#
發表於 19-2-28 20:50 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 20:44
咁我慢慢睇落去, 感受下佢幾時先係鍾意女主先。

好快


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


605#
發表於 19-2-28 20:51 |只看該作者
htts 發表於 19-2-28 20:50
好快

我都係會拖慢來睇的, 趁今晚屋企無人就睇左皇后大結局先。
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


606#
發表於 19-2-28 21:12 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 20:51
我都係會拖慢來睇的, 趁今晚屋企無人就睇左皇后大結局先。
...

皇后好似被鬧爆bor


珍珠宮

積分: 39986

馬年勳章


607#
發表於 19-2-28 21:14 |只看該作者
htts 發表於 19-2-28 21:12
皇后好似被鬧爆bor

係呀!直頭好似上佐賊船咁
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


608#
發表於 19-2-28 21:27 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 20:51
我都係會拖慢來睇的, 趁今晚屋企無人就睇左皇后大結局先。
...

我追貼跟播啦我今次睇得快過你


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


609#
發表於 19-2-28 21:30 |只看該作者
htts 發表於 19-2-28 14:25
咁我又覺得佢好靚嘅, 只係EP1劇情難頂

睇左佢10集,都覺得佢唔靚
男一男二女二都好好,係女一真係唔ok


男爵府

積分: 7901

2018父親節勳章


610#
發表於 19-2-28 21:32 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 11:25
到呢刻我都覺得男女主極之唔襯,女主好顯老,情人個樣又鬼咁young

認同
仲要男一男二都鍾意佢,理解唔到:ahmeownotalking:


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


611#
發表於 19-2-28 21:33 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 20:51
我都係會拖慢來睇的, 趁今晚屋企無人就睇左皇后大結局先。
...

皇后呢套嘢完全唔掂!編劇應該未瞓醒


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


612#
發表於 19-2-28 21:37 |只看該作者
yoyocici 發表於 19-2-28 21:30
睇左佢10集,都覺得佢唔靚
男一男二女二都好好,係女一真係唔ok
...

女二我都一般般,但點都叫後生d

韓劇女藝人後生嘅一係未夠班,一係成熟得滯


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


613#
發表於 19-2-28 21:48 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 21:37
女二我都一般般,但點都叫後生d

韓劇女藝人後生嘅一係未夠班,一係成熟得滯

起碼後生d睇得舒服過女一


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


614#
發表於 19-2-28 21:54 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 21:33
皇后呢套嘢完全唔掂!編劇應該未瞓醒

皇后我跳咗船啦
日本の平安を祈ります


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


615#
發表於 19-2-28 22:02 |只看該作者
kk80400 發表於 19-2-28 21:54
皇后我跳咗船啦

唔係為咗睇振赫,我都唔會堅持咁耐


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


616#
發表於 19-2-28 22:30 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 22:02
唔係為咗睇振赫,我都唔會堅持咁耐

你好勁,開頭係ok 架,但越睇越唔對路,所以跳咗船,家陣聽民個尾仲爛到不得了,都冇興趣跟返
日本の平安を祈ります


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


617#
發表於 19-2-28 22:56 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 21:33
皇后呢套嘢完全唔掂!編劇應該未瞓醒

簡直浪費左我兩小時
[


侯爵府

積分: 22849


618#
發表於 19-2-28 23:06 |只看該作者
竹兒 發表於 19-2-28 21:33
皇后呢套嘢完全唔掂!編劇應該未瞓醒

嘩!呢套野我睇左一集半,不禁心諗:「呢套野咩料呀?!」已經無興趣睇... 劇情狗血都算,張娜拉把聲真係好嘈,好師奶,但佢做告白夫妻時,可能角色岩佢,又覺得ok....

但我睇人地劇評話劇情狗血,但好緊張喎,仲話越狗血越想睇.... 咩心態?!


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


619#
發表於 19-3-1 06:45 |只看該作者
babybabywanted 發表於 19-2-28 23:06
嘩!呢套野我睇左一集半,不禁心諗:「呢套野咩料呀?!」已經無興趣睇... 劇情狗血都算,張娜拉把聲真係 ...

娜拉我睇佢套學校2013,唔係因為有碩做,我跳左好耐,佢真係好唔合我眼緣


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


620#
發表於 19-3-1 08:06 |只看該作者
amychoi 發表於 19-2-28 22:56
簡直浪費左我兩小時

編劇技窮仲要加集,羅王植仲消失埋,無言

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo