夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


601#
發表於 05-3-1 16:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ bandband,
我都覺得自己笨左, 好似俾人擺左上枱咁. 我這個人就忍唔到. ~.~~~ 玩低調是高明.


子爵府

積分: 11510


602#
發表於 05-3-1 16:32 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

基本上係啲人主動撩我隻揪我先至笑番佢地兩咀啫,無啦啦係唔會識得寸人, :mrgreen: 不過嗰陣我老公都有份寸佢地架!佢見我笑人笑得咁開心,咁咪教多我兩咀囉!不過,都係低調啲好...
christylai 寫道:
bandband,
~.~ 你看我的文字, 那裡懂串人呢? 我只能針對某事以作出評論.

^0^~ 我都覺得你是個好硬正的人, @v@" 想不到你都"串" 得下人. @v@" 教我2招. ~.~" 我唔多識點串人, 串到對方"興" 的


大宅

積分: 4323


603#
發表於 05-3-1 16:35 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我覺得同人玩, 最緊要是個心情唔好生氣, 慢慢想出句字回應. 一動氣, 就乜都講哂出黎, 底牌都俾埋人地睇, 好唔著數.

哈哈. 你和你老公好funny呀. 一起串人, @v@ 是很之前的事?

我老公唔會幫我串人的. 最多叫我唔好玩. >.<~


子爵府

積分: 11510


604#
發表於 05-3-1 16:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

不過其實遇到呢啲人都唔係最差,至少佢地都坦白夠直,有咩唔滿意就講;至煩就係遇着啲兩頭蛇既人,見人講人話,見鬼講鬼話,呢頭同你講呀邊個邊個响個網度話你,懶係企埋嚟我度咁,轉個頭以為我唔會入去其他topic咁,又猛咁同之前佢所謂既cheap友打交道懶friend咁,搞到你真係唔知仲當唔當佢係朋友好,唔係話干涉佢交朋友自由,而係如果你一早覺得嗰個'cheap友'係值得打交道做朋友既,咁就唔好同我講佢有幾衰有幾賤,你咁樣我覺得好矛盾囉!你明我意思嘛?所以真係寧願做個隱士,都無謂同啲人有任何恩怨,呢個網都幾雜架,,,你咪以為係親子網就全部都係好人,你睇耐啲就會發現有啲唔多似係人既人出現,莫講話佢地似唔似人地父母...


子爵府

積分: 11510


605#
發表於 05-3-1 16:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

初初我老公都唔鐘意我咁同人嘈架!但係之後連我老公都發現佢地真係欠鬧,所以咪一齊玩囉!我老公巴渣起上嚟真係唔會輸俾啲女人架!仲要係好好笑!次次佢講完,我都笑到差啲打唔到字(我幫我老公打上網笑佢地)...句句到肉,每次一話完佢地班怨婦,佢地實會嬲到回唔到咀,要諗一日半日先至諗到嘢反抗,跟住又俾我地笑番轉頭,and then搞到佢地嬲到要去隔離網度鬧我地...~!都唔係太耐既,我諗半年前既事卦...之後因為我要番工同埋得罪埋大臣,所以咪少上嚟囉!


大宅

積分: 4323


606#
發表於 05-3-1 17:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ 得罪大臣, well, 咁就過火左少少. 得罪班八公仔, 八婆仔冇所謂, 咪當佢地吠.

咁...~"~ 後果唔嚴重ma? 我見你仲在bk, 該不會有什麼事, 對不?

我又忍唔住同老公講我pm你單野的事. 佢話d 人都打亂咁黎, 叫我唔洗同佢地講道理喎. ~.~


子爵府

積分: 11510


607#
發表於 05-3-1 18:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

大臣唔可以得罪???佢地都可以係三八,只不過呢個網佢地有份睇而已...佢地唔惹我,誰敢惹它們? 再者,如果唔係佢地無厘頭幫自己友,我都唔會惹到佢地,講真,bk咁q多會員,邊個係佢地朋友我鬼知呀!

christylai 寫道:
~.~ 得罪大臣, well, 咁就過火左少少. 得罪班八公仔, 八婆仔冇所謂, 咪當佢地吠.

咁...~"~ 後果唔嚴重ma? 我見你仲在bk, 該不會有什麼事, 對不?

我又忍唔住同老公講我pm你單野的事. 佢話d 人都打亂咁黎, 叫我唔洗同佢地講道理喎. ~.~


大宅

積分: 4323


608#
發表於 05-3-2 00:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
其實我覺得這裏的staff, 好唔專業. 上次, 有個叫xx台長的在chatroom裡, 向著我講髒話, ~_~" 超級無品. 唉! 不知所謂!


子爵府

積分: 11510


609#
發表於 05-3-2 09:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咪係囉!基本上你唔好當呢度係一間公司,佢地所謂管理係無管理架!你以為佢地會好pro,其實唔係,所以上網唔需要太上心,入嚟只係傾偈而已,好似你去玩網game咁,無人管人地講乜鬧乜,當你認為無必要再玩時咪唔玩囉!就係咁.


大宅

積分: 4323


610#
發表於 05-3-2 10:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Bandband,
玩game雖然冇乜人管, 但是如果你用bug, 破壞game的遊戲平衡, gm (game master) 就會去修改程式, 防bug, 更改遊戲設定等等. 定時還會抓用非法外掛程式的玩家.

當然, online game是一個大社群, 我玩的game server, online時就8千人上線. 不過, 那是收費服務, 玩得自然爽.

我在網路世界, 如果做一個平凡人, 當然你做乜,玩乜都冇人理. 可是, 如果你是有公會, 有去打架, 攻城, 如果你出左名, 就係人都識你.

如果有人做了壞事, 惹起公憤, 咁樣佢就要小心啦.

好似我老公咁, 佢以為玩金傭1, 玩到做全server最大公會的老大. 佢在server裡講一句話, 都好有影響力ga. 佢在game裡, 如果發現有人對佢公會做左衰野, 或做二五仔, 就會公告全個sever, 命令全server人, 見到那個人, 就打佢, 殺佢. 我老公都殺左佢幾次. (死是會減低能力值) 之後, 就同條友講, 1是離開server, 1是砍重練, 當乜事都冇發生過. (砍人 = 乜都冇, 做番初心者)

你話, 玩game是否好唔同. 當然, 你可以講, 離開左game, 咪又是一個平凡人. 對, 正如在bk玩埋堆, 玩手段的八公仔, 八婆仔, 咪又是一樣, 離開bk, 又咪是一個普通的阿嬸或阿伯. ~.~

bk有個弱點就是聯系性, 互動性唔強. 如個interface換了是online game的樣子, 碰可以即時對話, 唔住留message, 咁就好好多la. 好多台灣人, 都愛在game裡聊天的. ^^


子爵府

積分: 11510


611#
發表於 05-3-2 10:14 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

噚晚同我大佬同老公傾過,佢地都提議我去全職湊仔,我擔心無錢,我老公話:"等到時無錢先番囉~!" ?-( 都唔知講真定講假...不過我都仲計劃緊,始終我個仔既情況真係需要有個大人親自管佢教佢...


大宅

積分: 4323


612#
發表於 05-3-2 10:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
小一就開始要睇緊d la. @v@" 因為小學會識來自不同家庭的小朋友, 老師又未必會幫你睇得自己個仔咁緊.

@v@"~


子爵府

積分: 11510


613#
發表於 05-3-2 10:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

咁都預咗,最主要係我個仔有自閉傾向,噚日開家長會時,老師話佢都係比一般小朋友發展得慢,所以都有啲擔心...最主要我都係怕如果我唔番工得我老公一個捱,屋企未必夠錢駛啫...


大宅

積分: 4323


614#
發表於 05-3-2 10:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

不過, 你老公有這個心, 要你做全職媽咪, 咁佢又幾疼你. ~.~ 我老公唔俾我唔番工ga.

well, 自閉傾向, ~.~ 我地做細路時, 邊有這些東西..


子爵府

積分: 11510


615#
發表於 05-3-2 10:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

細個時都有架!只不過無咁多人講啫!原本我都以為我個仔已經無問題,點知噚日同老師傾,先至察覺我個仔除咗係多咗嘢講之外,其他嘢都仲係慢過人地幾拍...都有啲擔心架!其實我細佬都係有自閉傾向,只係當時我媽咪唔肯帶細佬去檢查,嗰陣我都以為佢只係脾氣暴躁而已;但至從我生咗個仔之後,基本上我個仔啲問題同我細佬嗰陣時既問題/行為都係幾乎一樣,所以諗番都難怪我媽咪嗰陣湊到無哂心機...以前以為我媽咪多悉善感,依家我完全感受到嗰種辛苦同壓力...我依家仲要無錢,唔似得媽咪嗰陣可以用好多錢去支付我細佬出去學嘢同有時間去訓練佢,所以我係覺得我依家既壓力仲大...希望我做到啦...


大宅

積分: 4323


616#
發表於 05-3-2 10:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@v@" 看來你媽咪都有d錢的人, well...多口講句, 你怎不向老媽求助?


子爵府

積分: 11510


617#
發表於 05-3-2 11:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

就係唔想靠佢,佢亦唔會支援我,我地關係又唔係唔好,只係話不投機,佢同我係兩個世界既人,再者,我都唔想靠邊個,我性格就係咁,嗰次我媽咪無厘頭叫我問我大佬攞錢讀書,我真係嬲到上心口!我係咪真係咁無x用要靠外家....


大宅

積分: 4323


618#
發表於 05-3-2 11:10 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

~.~ sorry, 我唔知你同你媽關係唔好! sorry. 不要生氣. 我不是有心的. 如果同條佬有乜事, 還有外家支援, 也是不錯的. 好似上星期, 我跟公吵架, 說我要娘家, 佢即刻哄番我. ~.~ 女人有個娘家, 是要俾男人知, 佢對我唔好, 我都可以有依靠ma.. 可能我觀念是傳統了一點.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


619#
發表於 05-3-2 11:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:

有骨氣.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
唉...我決定今日去睇醫生,睇下究竟係病定咩事~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


620#
發表於 05-3-2 11:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
唔好咁擔心, 祝你好幸la.

bandband and janet,

如果尾龍骨有d問題, 會唔會影響生育? 我怕..><~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo