在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


601#
發表於 05-5-25 00:10 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽,

mud 咁橙, 食 lunch 都要做野, 不過能者通常都多勞


侯爵府

積分: 23932


602#
發表於 05-5-25 00:13 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

做5D,早D收工呀MA
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

mud 咁橙, 食 lunch 都要做野, 不過能者通常都多勞


大宅

積分: 1725


603#
發表於 05-5-25 00:17 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

咁又係, 返ok 陪下小主人好過
栗子媽媽 寫道:
做5D,早D收工呀MA[quote]
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

mud 咁橙, 食 lunch 都要做野, 不過能者通常都多勞
[/quote]


男爵府

積分: 7378


604#
發表於 05-5-25 10:16 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

GOOD MORNING

cathy


子爵府

積分: 10930


605#
發表於 05-5-25 10:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


GOOD MORNING


大宅

積分: 1725


606#
發表於 05-5-25 10:36 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Wensi,

今日 lunch 改 Friday 得唔得


伯爵府

積分: 17559


607#
發表於 05-5-25 11:09 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb
今日 lunch 改 Friday 得唔得...................得!等我著左新衫仔添。


大宅

積分: 1725


608#
發表於 05-5-25 11:24 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi 寫道:
Emily_bb
今日 lunch 改 Friday 得唔得...................得!等我著左新衫仔添。
>>>>>>> 黎, 黎, 黎, Friday 再著比我睇 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 17559


609#
發表於 05-5-25 11:30 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb

黎, 黎, 黎, Friday 再著比我睇 ............... 好吖!


子爵府

積分: 10930


610#
發表於 05-5-25 11:39 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


我想問問大家,點樣係“簽名”個欄,貼上圖片,請幫幫忙


伯爵府

積分: 17559


611#
發表於 05-5-25 11:51 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc 於
我想問問大家,點樣係“簽名”個欄,貼上圖片,請幫幫忙 ...........http://onfinite.com先去這裏upload相但要入會。cut 張相細d 先, 再upload張相,拿左相ge網址,入去觀看帳号度於係“簽名”個欄 click[img] repay 相ge網址


子爵府

積分: 10930


612#
發表於 05-5-25 12:33 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi ,

我已經做曬所有野,但到最後,就係“簽名”個欄沒有出現到相片出來 :-(

wensi 寫道:
wingcc 於
我想問問大家,點樣係“簽名”個欄,貼上圖片,請幫幫忙 ...........http://onfinite.com先去這裏upload相但要入會。cut 張相細d 先, 再upload張相,拿左相ge網址,入去觀看帳号度於係“簽名”個欄 click[img] repay 相ge網址


伯爵府

積分: 17559


613#
發表於 05-5-25 12:41 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
我已經做曬所有野,但到最後,就係“簽名”個欄沒有出現到相片出來.....................張相相ge網址http://onfinite.com/libraries/467763/7f0.jpg有無錯無這張相wor!
<img src="http://onfinite.com/libraries/467763/7f0.jpg" />頭尾錯
應該係[img]http://onfinte.comxxxxxxxxxxx[img]
重要take允許加入簽名個格


子爵府

積分: 10930


614#
發表於 05-5-25 12:55 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi ,

我搞掂拉.......... 謝謝!!!


伯爵府

積分: 17559


615#
發表於 05-5-25 13:07 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc
del lee 句啦!
http://onfinite.com/libraries/467767/7dc.jpg

張相唔洗禁大張吖!一版俾哂你啦!


男爵府

積分: 7050


616#
發表於 05-5-25 13:14 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Emily_bb 寫道:
栗子媽,

mud 咁橙, 食 lunch 都要做野

我o地呢o的隨時都要啦, 約o左人都無得出去呀!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7050


617#
發表於 05-5-25 13:19 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

話口未完呀
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10930


618#
發表於 05-5-25 13:59 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi ,

我慢慢改良

wensi 寫道:
wingcc
del lee 句啦!
http://onfinite.com/libraries/467767/7dc.jpg

張相唔洗禁大張吖!一版俾哂你啦!


子爵府

積分: 10930


619#
發表於 05-5-25 14:00 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

甘橙,無量的BOSS

你地會不會成日食不定時?

啫喱媽 寫道:
[quote]
Emily_bb 寫道:
栗子媽,

mud 咁橙, 食 lunch 都要做野

我o地呢o的隨時都要啦, 約o左人都無得出去呀! [/quote]


男爵府

積分: 7050


620#
發表於 05-5-25 14:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wingcc 寫道:
甘橙,無量的BOSS

你地會不會成日食不定時?

晏畫o個餐就好o的, 夜晚o個餐就一定啦, 視乎幾點放工, 我試過夜晚12點先食晚飯 :evil:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo