單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


601#
發表於 11-6-15 10:43 |只看該作者
求救呀, 求救呀...

聖安當打嚟話有得面試呀, 仲去唔去好呀...


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


602#
發表於 11-6-15 10:55 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 10:43
求救呀, 求救呀...

聖安當打嚟話有得面試呀, 仲去唔去好呀...

女仔讀男女校好d, 我覺得.....
~~~~ 花生組組員 ~~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


603#
發表於 11-6-15 11:01 |只看該作者
杏妍好叻,間間都爭住收,火火學下嘢啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


604#
發表於 11-6-15 11:16 |只看該作者
戀仔狂 發表於 11-6-15 10:55
女仔讀男女校好d, 我覺得.....

really?... 我担心吖麻, 我係緊張大師嚟架麻...

間學校既職員好寸, 打電話問野既時候無咩禮貎...可能遺留住以前私校既態度...

星期六正日生日, 唸住去街街, 而家打嚟話要面試... 十五十六...




子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


605#
發表於 11-6-15 11:17 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-15 11:01
杏妍好叻,間間都爭住收,火火學下嘢啦!

唔好咁講, 你遞一間之麻, 所以咪見一間, 咁我遞五間吖麻...

邊個夠杏妍叻, 8+5=14


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


606#
發表於 11-6-15 11:22 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 11:17
唔好咁講, 你遞一間之麻, 所以咪見一間, 咁我遞五間吖麻...

邊個夠杏妍叻, 8+5=14

杏妍都係一時口快快答錯咋嘛,又緊張,係咁架啦,最緊要結果係收咗啫!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


607#
發表於 11-6-15 11:29 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 11:16
really?... 我担心吖麻, 我係緊張大師嚟架麻...

間學校既職員好寸, 打電話問野既時候無咩禮貎...:censure ...

純粹個人意見, 我係咁分析:
男仔最好讀男校, 女仔最好男女校

女仔係天生鐘意比較, 用咩文具同書包同鞋等等, 而且鐘意攪小圈子, 你都做過女仔啦, 同埋小學階段女仔既成績一般比男仔好(因小學比較著重語文能力), 所以讀男女校會比校著數, 再者, 你屋企成豆女, 仲讀埋女校, 佢好似冇乜機會接觸到男仔......社交能力會有一定既影響.......

至於男仔, 我會首選男校
我係單親, 佢冇左個男性模仿對象, 所以讀男校可以學返做個男仔, 同埋男仔比較單純冇咁早熟, 唔會有太多比較, 再者, 男仔同男仔之間o個種友情係好正, 冇左女仔o個種語文能力既優勢, 男仔會讀得冇咁辛苦....

呢個係我只己覺得既啫~~~
~~~~ 花生組組員 ~~~~


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


608#
發表於 11-6-15 11:29 |只看該作者
我唸我要用一日時間去冷靜吓...

基顯己經好好, 啲課外活動又好似幾岩杏妍...

只係當年我讀書既時候, 聖安當係好勁架...

點評

ChammyMAMA  我唔熟出面d學校,但唔知點解會鍾情思源,可能聖母召喚我!hehe  發表於 11-6-15 12:48
戀仔狂  我又冇研究過基顯喎....  發表於 11-6-15 12:04
ChammyMAMA  咁基顯同何日東呢??  發表於 11-6-15 11:50
戀仔狂  當年吖嘛...............如果以聖安當同何日東2者比較, 我會揀何日東呀!  發表於 11-6-15 11:43


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


609#
發表於 11-6-15 11:30 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-15 11:22
杏妍都係一時口快快答錯咋嘛,又緊張,係咁架啦,最緊要結果係收咗啫!

火火星期五見呀?


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


610#
發表於 11-6-15 11:33 |只看該作者
戀仔狂 發表於 11-6-15 11:29
純粹個人意見, 我係咁分析:
男仔最好讀男校, 女仔最好男女校



咁又係...

我喺間''女人''公司度做野, 都覺得女人多好''呵個''...

多謝你提醒咗我...



瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


611#
發表於 11-6-15 11:38 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 11:30
火火星期五見呀?

係呀,我正日生日嚟架!
希望有份生日禮物啦!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


612#
發表於 11-6-15 11:44 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-15 11:38
係呀,我正日生日嚟架!
希望有份生日禮物啦!

放心啦, 呢份一定係你最好既生日禮物!!!


~~~~ 花生組組員 ~~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


613#
發表於 11-6-15 11:48 |只看該作者
戀仔狂 發表於 11-6-15 11:44
放心啦, 呢份一定係你最好既生日禮物!!!

係咪真架....
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


614#
發表於 11-6-15 11:52 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-15 11:48
係咪真架....


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


615#
發表於 11-6-15 11:55 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 11:29
我唸我要用一日時間去冷靜吓...

基顯己經好好, 啲課外活動又好似幾岩杏妍...

明白晒... 頭腦清晰咗好多...

同堅仔既意見一樣...


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


616#
發表於 11-6-15 12:03 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 11:55
明白晒... 頭腦清晰咗好多...

同堅仔既意見一樣...
咁其他嗰2間係咪唔見喇?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


617#
發表於 11-6-15 12:09 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+11:55+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
咁其他嗰2間係咪唔見喇?
係三間呀,尋日再收到另一間既電話,不過推晒。。。

杏妍:我讀聖公會油塘基顯小學!




伯爵府

積分: 17322

好媽媽勳章 醒目開學勳章


618#
發表於 11-6-15 12:27 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 12:09
係三間呀,尋日再收到另一間既電話,不過推晒。。。

杏妍:我讀聖公會油塘基顯小學!



一間學校, 媽媽鐘意, 小朋友又鐘意, 真係最開心事!!!!!

~~~~ 花生組組員 ~~~~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


619#
發表於 11-6-15 12:28 |只看該作者
akina_yeung 發表於 11-6-15 12:09
係三間呀,尋日再收到另一間既電話,不過推晒。。。

杏妍:我讀聖公會油塘基顯小學!

杏妍之前唔係話鍾意聖安當架咩?
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


620#
發表於 11-6-15 12:40 |只看該作者

引用:Quote:akina_yeung+發表於+11-6-15+12:09+

原帖由 ChammyMAMA 於 11-06-15 發表
杏妍之前唔係話鍾意聖安當架咩?
係架,我之前都好想讀聖安當,可能接觸多咗,我自己變咗心,杏妍咪跟我變心啩?!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo