立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6375
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 12:02 thank you ar~~~我己經6weeks 幾啦..不過就嘔死啦~~~~~~
我想問你有冇用紅d…?
積分: 5527
siuangel1 發表於 11-8-1 12:25 我想問你有冇用紅d…?
積分: 5664
siuangel1 發表於 11-8-1 11:14 紅d係排卵紙, 綠d係验孕纸, JM係姊妹
子爵府
積分: 10404
原帖由 樂芯媽咪 於 11-08-01 發表 有呀..不過..用錯哂方法.去驗..呵呵...您計下數啦..您平時幾多day 一個cycle?
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 12:36 有呀..不過..用錯哂方法.去驗..呵呵...您計下數啦..您平時幾多day 一個cycle?
我今個cycle唔正常… 我估60日…. 我通常30-32ga….
manionb 發表於 11-8-1 12:39 哦~~ 又學多樣野 ^^ 剛開始諗住要個B, 但已高0, 唔知仲有無機會 想問驗孕纸同驗孕棒功效係一樣架?
一樣ga…
唔會冇機會…. 放鬆就得
siuangel1 發表於 11-8-1 12:42 一樣ga… 唔會冇機會…. 放鬆就得
原帖由 manionb 於 11-08-01 發表 唔該晒你呀~~ 真好人 我上個月中黎M, 但當時未諗住有BB, 所以無Mark低幾號, cycle ~ 24-26days
大宅
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-8-1 11:26 雖然我唔係佢嘅愛將… 但唔係咁ga ma….. >.< 今日先星期一ja… 點挨
siuangel1 發表於 11-8-1 12:44 K.K.NG... 可唔可以幫我睇吓… 我排咗未呀… 25號, 淺線, 有 dodo, temp 36.2
K.K.NG 發表於 11-8-1 12:39 好耐無見你上黎,過一段時間就會好d,始終都唔係後生!
siuangel1 發表於 11-8-1 12:40 我今個cycle唔正常… 我估60日…. 我通常30-32ga….
積分: 2708
smile_w99 發表於 11-8-1 13:33 回覆 樂芯媽咪 的帖子 Congratulations!
積分: 4614
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:20 其實當我用用下紅d知道自已用錯方法之後..我剩睇分秘..有好多同拉c個幾日..狂do..如果係30-32day cycle 既 ...
Cruby 發表於 11-8-1 13:08 我逢星期一例會, 會中一定俾老板or其他部門勁鬧or互插, 都已經習慣, 死貓已經當係甜品... 哈哈~~~ ...
死猫當甜品!!! 好高"景介"…………
咁對同事會開心
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:37 Thank You...Only 閉關嘔.....呵呵呵呵.. 點用錯..原來浸完尿液要等15分鍾之後先有結果.我就一浸完見到無 ...
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:17 嘩...點解無啦啦60日架?咁好難計架喎?您心情影響定??????
俾周圍嘅人影響… 上個月d媽媽不停幫仔女報10幾個暑假班, 突然個心寒一寒… 想生都唔敢…
所以
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy