想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 6375


601#
發表於 11-8-1 12:25 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 12:02
thank you ar~~~我己經6weeks 幾啦..不過就嘔死啦~~~~~~

我想問你有冇用紅d…?


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


602#
發表於 11-8-1 12:36 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:25
我想問你有冇用紅d…?

有呀..不過..用錯哂方法.去驗..呵呵...您計下數啦..您平時幾多day 一個cycle?
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


603#
發表於 11-8-1 12:39 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 11:14
紅d係排卵紙, 綠d係验孕纸, JM係姊妹

哦~~ 又學多樣野 ^^ 剛開始諗住要個B, 但已高0, 唔知仲有無機會

想問驗孕纸同驗孕棒功效係一樣架?


子爵府

積分: 10404


604#
發表於 11-8-1 12:39 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-1+12:25+我想

原帖由 樂芯媽咪 於 11-08-01 發表
有呀..不過..用錯哂方法.去驗..呵呵...您計下數啦..您平時幾多day 一個cycle?
好耐無見你上黎,過一段時間就會好d,始終都唔係後生!




神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


605#
發表於 11-8-1 12:40 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 12:36
有呀..不過..用錯哂方法.去驗..呵呵...您計下數啦..您平時幾多day 一個cycle?

我今個cycle唔正常我估60…. 我通常30-32ga….


男爵府

積分: 6375


606#
發表於 11-8-1 12:42 |只看該作者
manionb 發表於 11-8-1 12:39
哦~~ 又學多樣野 ^^ 剛開始諗住要個B, 但已高0, 唔知仲有無機會

想問驗孕纸同驗孕棒功效係一樣架?

一樣ga…

唔會冇機會…. 放鬆就得


男爵府

積分: 6375


607#
發表於 11-8-1 12:44 |只看該作者
K.K.NG... 可唔可以幫我睇吓… 我排咗未呀…

25號, 淺線, 有 dodo, temp 36.2
26號, 淺線, 冇dodo, temp 35.9
27號, 有深線, 有笑哈哈, 冇dodo, temp 36.1
28號, 有線, 但淺咗, 有笑哈哈, 有 dodo, temp 36.1
29號, 淺線, 有 dodo, temp 36.3
30號, 淺線, 冇dodo, no temp measured
31號, 淺線, 有 dodo, temp 36.3
32號, temp 36.5


23號到而家有分泌, 琴日係好多 (所以dodo)



男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


608#
發表於 11-8-1 12:52 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:42
一樣ga… 唔會冇機會…. 放鬆就得

唔該晒你呀~~ 真好人

我上個月中黎M, 但當時未諗住有BB, 所以無Mark低幾號, cycle ~ 24-26days


男爵府

積分: 6375


609#
發表於 11-8-1 12:59 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-8-1+12:42+一樣

原帖由 manionb 於 11-08-01 發表
唔該晒你呀~~ 真好人

我上個月中黎M, 但當時未諗住有BB, 所以無Mark低幾號, cycle ~ 24-26days
我都跟其他jm學嘢,24-26都好快。




大宅

積分: 3315


610#
發表於 11-8-1 13:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 11:26
雖然我唔係佢嘅愛將… 但唔係咁ga ma….. >.< 今日先星期一ja… 點挨
我逢星期一例會, 會中一定俾老板or其他部門勁鬧or互插, 都已經習慣, 死貓已經當係甜品... 哈哈~~~


大宅

積分: 3315


611#
發表於 11-8-1 13:09 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:44
K.K.NG... 可唔可以幫我睇吓… 我排咗未呀…

25號, 淺線, 有 dodo, temp 36.2
你體溫都keep住升呀, 唔洗擔心喇... 依家開始好好照顧身體!


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


612#
發表於 11-8-1 13:16 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-1 12:39
好耐無見你上黎,過一段時間就會好d,始終都唔係後生!

係呀..kk,,,嘔到阿媽都唔認得......好辛苦..仲有排捱..您點呀????好消息黎啦喎........咪收收埋埋喎.....呵呵呵呵呵呵呵呵呵
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


613#
發表於 11-8-1 13:17 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:40
我今個cycle唔正常… 我估60日…. 我通常30-32ga….

嘩...點解無啦啦60日架?咁好難計架喎?您心情影響定??????
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


614#
發表於 11-8-1 13:20 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-1 12:44
K.K.NG... 可唔可以幫我睇吓… 我排咗未呀…

25號, 淺線, 有 dodo, temp 36.2

其實當我用用下紅d知道自已用錯方法之後..我剩睇分秘..有好多同拉c個幾日..狂do..如果係30-32day cycle 既我就選12-20日狂do...所以..算用一個cycle就中左..您地都要加油啦....唔好諗咁多...開開心心

點評

smile_w99  点樣用錯法?  發表於 11-8-1 13:34
<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


大宅

積分: 2708


615#
發表於 11-8-1 13:33 |只看該作者
回覆 樂芯媽咪 的帖子

Congratulations!
掛唔知咁耐唔見你啦!


男爵府

積分: 5527

好媽媽勳章 畀面勳章


616#
發表於 11-8-1 13:37 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-8-1 13:33
回覆 樂芯媽咪 的帖子

Congratulations!

Thank You...Only 閉關嘔.....呵呵呵呵..
點用錯..原來浸完尿液要等15分鍾之後先有結果.我就一浸完見到無野就扔..最多五分鍾就扔.....所以無見過紅d有線..
仲要用之前2個鍾唔好飲水.茶.....我就狂飲...呵呵呵..

<a href="http://www.friso.com.hk/index.jsp"><img src="http://www.friso.com.hk/ticker/ticker_p.jsp?dn=wai&mn=man&y=2012&m=3&d=22&bg=bg3&mk=pragnancy3.png" alt="http://www.friso.com.hk" border="0"  /></a>


大宅

積分: 4614


617#
發表於 11-8-1 13:57 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:20
其實當我用用下紅d知道自已用錯方法之後..我剩睇分秘..有好多同拉c個幾日..狂do..如果係30-32day cycle 既 ...
我都想狂do, HAHA...
今日DAY 18, 有分秘, d15, d17 有dodo, 平時29-32day cycle, 今個cycle無用紅d, 今早 check溫得35.97, 對上兩個cycle 都見day 17深, 今日先check紅d得40-50%, 可能這兩天排, 要努力...因高O, 我c6話我大食, 你估我想嗎? 迫他啊...我過後踩你都傻


男爵府

積分: 6375


618#
發表於 11-8-1 14:10 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-1 13:08
我逢星期一例會, 會中一定俾老板or其他部門勁鬧or互插, 都已經習慣, 死貓已經當係甜品... 哈哈~~~
...

甜品!!! 好高""…………

咁對同事會開心d??!


大宅

積分: 2708


619#
發表於 11-8-1 14:11 |只看該作者
本帖最後由 smile_w99 於 11-8-2 10:17 編輯
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:37
Thank You...Only 閉關嘔.....呵呵呵呵..
點用錯..原來浸完尿液要等15分鍾之後先有結果.我就一浸完見到無 ...

我都打算今個cycle開始用紅d! 希望成功啦! 今日Day9! 有d緊張tim!

點評

樂芯媽咪  記住要小心用.....要浸完等15 min 呀  發表於 11-8-1 14:26


男爵府

積分: 6375


620#
發表於 11-8-1 14:17 |只看該作者
樂芯媽咪 發表於 11-8-1 13:17
嘩...點解無啦啦60日架?咁好難計架喎?您心情影響定??????

俾周圍嘅人影響上個月d媽媽不停幫仔女報10幾個暑假, 突然個心寒一寒想生都唔敢

所以cycle亂晒


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo